eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › ZP1/05/2023: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 3 w Czechowicach -Dziedzicach w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP1/05/2023: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 3 w Czechowicach -Dziedzicach w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 3

1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Junacka 2 Czechowice-Dziedzice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272000035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Junacka 2

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp3@czechowice.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pp3.czechowice-dziedzice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0ff5280-ee37-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP1/05/2023: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 3 w Czechowicach -Dziedzicach w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0ff5280-ee37-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00206265/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 ZP1/05/2023: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 3 w Czechowicach -Dziedzicach w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP1/05/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 125369,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRODUKTY MLECZARSKIE, JAJA - dostawa od poniedziałku do piatku w godz 7.00 do 8.00
-produkty nieuszkodzone, bez wycieków, z terminem przydatności nie krótszym niż 7 dni od daty przywiezienia-Produkty mleczne: jogurt, kefir, zsiadłe mleko, ser biały muszą zawierać nie więcej niż10g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia
-muszą być bez dodatku substancji słodzących zdefiniowanych w (WE)nr1333/2008, muszą zawierać nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g/ml produktu gotowego do spożycia
-jaja wielkości średniej L (70g)
-skorupka nieuszkodzona o czystym wyglądzie, naturalnym kształcie i swoistym zapachu
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Polskimi Normami, systemem bezpieczeństwa żywności HACCP, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 29622,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MIĘSO,DRÓB,WĘDLINY- dostawa od poniedziałku do czwartku godz 7.00 – 8.00
Kiełbasy i szynki, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia
Zamawiający wymaga, aby zamawiane wędliny(szynki) były dostarczane w opakowaniach paczkowanych hermetycznie z oznakowanym terminem ważności oraz składem, świeże bez obcych zapachów, zawartość mięsa w wędlinach, kiełbasach minimum 80%
Wymagania dla mięsa:
-klasa I, świeże
-czystość-mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawione,
-konsystencja- jędrna ,elastyczna, odkształcająca się
-smak, zapach- swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia się, niedopuszczalny zapach płciowy
-barwa-od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej
-mięso oznakowane przez lekarza weterynarii-zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych
Wymagania dla wędlin:
-klasa I ,świeże
-wystudzone, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona
-niedopuszczalne zacieki tłuszczu i galarety pod osłonka, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych
-wędliny muszą być zapakowane w folię zgrzaną na obrzeżach, na opakowaniu musi być naklejona etykieta ze składem, data produkcji oraz termin przydatności do spożycia
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Polskimi Normami, systemem bezpieczeństwa żywności HACCP, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 20637,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PIECZYWO- dostawa od poniedziałku do piątku godz 6.40 -7.00
- pieczywo pokrojone w kromki o szer. 8mm-1 cm, pieczywo świeże, nieposklejane, bez większych dziur w chlebie
Pieczywo powinno być oznakowane składem i wartościami odżywczymi
Zbożowe produkty śniadaniowe(np.bułki, chałka) muszą zawierać nie więcej niż 15g cukrów w 100g produktu gotowego do spożycia
Cechy wspólne dla pieczywa: bez polepszaczy, bez środków konserwujących i wzbogacających smak innych niż naturalne
Cechy dyskwalifikujące wspólne dla artykułów spożywczych: artykuły mające w składzie glutaminian sodu
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Polskimi Normami, systemem bezpieczeństwa żywności HACCP, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 14096 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WARZYWA I OWOCE- dostawa od poniedziałku do piątku w godz 7 .00 do 8.00
-warzywa i owoce dostarczane powinny być świeże, wolne od chorób, szkodników ,nie nadgniłe, bez plam
-owoce świeże o odpowiedniej jędrności
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Polskimi Normami, systemem bezpieczeństwa żywności HACCP, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 20062,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MROŻONKI I RYBY MROŻONE- dostawa 1-2 razy w tygodniu w godz.8.00-9.00
-opakowania nieuszkodzone
-owoce i warzywa o pełnym kształcie, niezmiażdżone
-owoce i warzywa w opakowaniach 2,5 kg, wybrane po 450 g
-ryby bez skóry, filetowane w gramaturze płaty 6,8 kg, kostki 5 kg
-glazura 5%-10%
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Polskimi Normami, systemem bezpieczeństwa żywności HACCP, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

03311000-2 - Ryby

4.5.5.) Wartość części: 11810,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ARTYKUŁY SPOŻYWCZE- dostawa 2-3 dni w tygodniu w godz.7.00-8.00
- artykuły spożywcze dobrej jakości, nie uszkodzone
Cechy dyskwalifikujące dla artykułów żywnościowych: bez polepszaczy, bez glutaminianu sodu,bez konserwantów m.in.benzoesan sodu, bez barwników
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Polskimi Normami, systemem bezpieczeństwa żywności HACCP, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 29140,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29364,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29364,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29364,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Spożywczo Wędliniarski Alicja DziadekMickiewicza Kod pocztowy: 43-502 Województwo: śląskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270348917

7.3.4) Miejscowość: Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29364,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22613,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27795,5 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22613,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Spożywczo Wędliniarski Alicja Dziadek Mickiewicza Kod pocztowy: 43-502 Województwo: śląskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270348917

7.3.4) Miejscowość: Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22613,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14637 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14637 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14637 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Spożywczo Wędliniarski Alicja Dziadek Mickiewicza Kod pocztowy: 43-502 Województwo: śląskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270348917

7.3.4) Miejscowość: Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14637 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23928 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23928 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23928 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Spożywczo Wędliniarski Alicja Dziadek Mickiewicza Kod pocztowy: 43-502 Województwo: śląskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270348917

7.3.4) Miejscowość: Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23928 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9877,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11363,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9877,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Drobiu Mrożonek i Jaj Krzysztof Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522791919

7.3.3) Ulica: Łęgowa 28

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9877,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31055,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31055,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31055,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Spożywczo Wędliniarski Alicja Dziadek Mickiewicza Kod pocztowy: 43-502 Województwo: śląskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270348917

7.3.4) Miejscowość: Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31055,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.