eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Remont i modernizacja naczepy wystawienniczo-edukacyjnej: mobilny Wirtualny Teatr Historii Niepodległa",



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Remont i modernizacja naczepy wystawienniczo-edukacyjnej: mobilny Wirtualny Teatr Historii Niepodległa”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO "NIEPODLEGŁA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366513210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fredry 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-097

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 0221822600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@niepodlegla.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepodlegla.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont i modernizacja naczepy wystawienniczo-edukacyjnej: mobilny Wirtualny Teatr Historii Niepodległa”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84554eb9-e051-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096891/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Remont i modernizacja naczepy wystawienniczo-edukacyjnej: mobilny Wirtualny Teatr Historii Niepodległa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fdae3c21-216d-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja 1 sztuki naczepy ekspozycyjnej Jumbo Infomobile będącej bazą mobilnej wystawy edukacyjnej Wirtualny Teatr Historii.
Wystawa zrealizowana jest na bazie naczepy z wysuwanym prawym bokiem (wysuw prawy).
Wnętrze naczepy jest wystawą interaktywną zamontowaną w tej jednostce. Wystawa jest miejscem prezentowania edukacyjnej opowieści o historii Polski z wykorzystaniem multimediów, interakcji i eksponatów.
Usługa dotyczy remontu i modernizacji zabudowy wystawienniczej naczepy (bez ekspozycji właściwej) oraz kontroli działania i remontu części „drogowej” – podwozia naczepy.
Po zakończeniu remontu i modernizacji naczepa musi spełniać wszystkie przepisy dot. transportu drogowego i pokrewne obowiązujące w dniu zakończenia usługi. Naczepa przystosowana do transportu drogowego, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresem ich niezbędnego wyposażenia, Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908, z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy oraz pozostałymi obowiązującymi w Polsce przepisami o ruchu drogowym; pojazd wyposażony we wszystkie urządzenia/rozwiązania niezbędne do jego natychmiastowego użytkowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470229,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470229,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470229,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Przebinda TOPRODUCTION KOMPANIA ARTYSTYCZNO-PROMOCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357241900

7.3.3) Ulica: Zygmunta Wyrobka 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-217

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

cześć zakresu prac remontowych zostanie zrealizowana z udziałem podwykonawcy Hevler Sp. z o.o. z siedzibą w Solcu Kujawskim (86-050) ul. Lipowa 1A


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470229,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.