Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00105343/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie objęcia serwisem oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus oraz oprogramowania Oracle w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o., Nr sprawy
DZP/05 TP/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W ZABRZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272735162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 10
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48323732300
1.5.8.) Numer faksu: +48323732396
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcb6decc-ca63-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie objęcia serwisem oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus oraz oprogramowania Oracle w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o., Nr sprawyDZP/05 TP/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb6decc-ca63-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105343
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/05TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie objęcia serwisem oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus oraz oprogramowania Oracle w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o., Nr sprawy DZP/05 TP/2024.
Do zadań Wykonawcy będą należały takie zagadnienia jak:
1) W ramach opieki serwisowej nad oprogramowaniem AMMS/Infomedica Wykonawca zapewnia:
a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego umową;
b) szkolenie użytkowników oprogramowania (pracowników Zamawiającego);
c) pomoc w usunięciu awarii oprogramowania powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych;
d) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego objętego umową i sprzętu komputerowego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego;
e) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na nośnikach magnetycznych;
f) pomoc w przekazywaniu danych do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Wydziału Zdrowia Urzędu Wojewódzkiego, Narodowego Funduszu Zdrowia, Biura Rejestru Usług Medycznych, Państwowego Zakładu Higieny, banków, ZUS-u-RMUA, PFRON-u, Urzędu Skarbowego, Ministerstwa Zdrowia, Izby Pielęgniarskiej itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne itp.);
g) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
h) obsługę telefoniczną (hot-line) i internetową Zamawiającego;
i) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania. Rejestr w postaci raportów miesięcznych zostanie przekazywany do akceptacji i podpisu Zamawiającego i stanowić będzie podstawę zapłaty faktury VAT.
j) dojazd na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
k) udział w 2 godzinnych comiesięcznych spotkaniach w siedzibie Zamawiającego.
2) W ramach opieki serwisowej oprogramowania bazodanowego Wykonawca zapewnia zakres usługi serwisowej — ORACLE, a w szczególności:
a) Utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych Oracle.
b) Instalację, konfigurację oraz administrację baz danych.
c) Obsługę sytuacji awaryjnych.
d) Diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów, w szczególności i problemów wynikających z zakleszczeń, zarządzania przestrzeniami tabel.
e) Przeprowadzanie monitoringu baz danych w odniesieniu do procesów, obiektów (kompilacja niepoprawnych obiektów, tworzenie nowych obiektów, nadawanie uprawnień do obiektów itp.) oraz raportów (AWR, StatsPack), monitorowanie integralności danych.
f) Rozwijanie i przeprowadzanie konkretnych procesów baz danych tj.: bezpieczeństwo, backup (przygotowywanie oraz implementacja procedur backup'owych).
g) Informowanie placówkę medyczną o pojawiających się problemach związanych z pracą bazy danych.
h) Opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemowej.
Opis zadań powierzonych Wykonawcy w ramach opieki serwisowej oprogramowania bazodanowego:
• Pomoc w administrowaniu bazami danych i zapewnieniu ciągłości ich pracy. Prewencyjny monitoring stanu serwera baz danych.
• Zaprojektowanie, uruchomienie i nadzór nad procesem archiwizacji danych w sposób umożliwiający przywrócenie stanu bazy danych sprzed awarii.
• Bieżące optymalizowanie konfiguracji serwera baz danych, z uwzględnieniem zgłaszanych uwag i potrzeb Zamawiającego.
• Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i systemami.
• Migracja baz danych na nowe środowisko (inny niż obecnie wykorzystywany serwer) Zamawiającego (raz w roku - na życzenie Zamawiającego, pozostałe przypadki – w wyniku odtwarzania baz danych po awarii).
Opieka serwisowa oprogramowania bazodanowego może być świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w siedzibie Zamawiającego i świadczona będzie w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
3) W ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza Oprogramowania Aplikacyjnego. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników objętych umową.
4) Opieka serwisowa będzie świadczona zdalnie za pomocą łączy szyfrowanego VPN lub w uzasadnionych przypadkach w siedzibie Zamawiającego.
5) Świadczenie opieki serwisowej odbywać się będzie w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas reakcji serwisu nie może być dłuższy niż 8 godz. (kryterium oceny ofert) w przypadku awarii krytycznej (tj. takiej, która uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego w zakresie jego podstawowej funkcjonalności (wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności w wyniku których, niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego) i 24 godzin w pozostałych przypadkach licząc od daty zgłoszenia tj. awarii zwykle rozumianej jako błędy oprogramowania aplikacyjnego inne niż awaria krytyczna, a możliwa do naprawy poprzez działalność inżynierów firmy świadczącej usługi serwisów oraz awarii wymagającej modyfikację oprogramowania (czas reakcji rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych, czynności zmierzających do naprawy, kontakt ze zgłaszającym od momentu zarejestrowania lub potwierdzenia zgłoszenia przez Wykonawcę na modyfikację rozumianą jako zmiana definiowalnych i konfigurowalnych elementów serwisowanego systemu, dopuszczalną w ramach ograniczeń związanych z zachowaniem praw autorskich producenta systemu i nienaruszalności kodu źródłowego tego systemu).
6) Czas naprawy wynosi (dotyczy opieki serwisowej nad oprogramowaniem AMMS/Infomedica):
• W przypadku awarii krytycznej: maksymalnie 1 dzień roboczy
• W przypadku awarii zwykłej: maksymalnie 3 dni robocze
• W przypadku awarii wymagającej modyfikacji zgodnie z warunkami przedstawionymi przez producenta oprogramowania w aktualnej umowie Nadzoru Autorskiego.
7) Przeprowadzenie raz do roku audytu wewnętrznego w zakresie zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji w obszarze IT zgodnie z obowiązującymi normami. Raport z audytu zostanie przekazany do podpisu Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188928,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188928,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188928,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TK-MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342930194
7.3.3) Ulica: ul. Działkowa 8
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188928,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Usługa polegająca na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii
- "Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. z podziałem na 8 części"
- "Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO MONITOROWANIA STĘŻENIA LEKÓW
- "Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze"
- Zakup nowego samochodu 9 - cio osobowego dla OSP Zabrze - Makoszowy
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- Zmiany programistyczne w ramach platformy edukacyjnej Akademia PARP (LMS Moodle)
- Odnowienie wsparcia dla środowiska produkcyjnego i testowego narzędzia SafeNet Authentication Service (SAS)
- Odnowienie licencji na oprogramowanie Xopero ONE Backup&Recovery v.1.6.5.5414 do zabezpieczenia danych przechowywanych w usłudze Office 365
- "Świadczenie usług z zakresu wsparcia informatycznego systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy."
- Opracowanie Narzędzia dla pracodawców obejmującego prototyp e-kwestionariusza w wersji mid-fidelity oraz sporządzenie Opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie cyfrowej wersji Narzędzia dla pracodawców
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.