eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3-go Maja (Przebudowa basenów zewnętrznych)



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3-go Maja (Przebudowa basenów zewnętrznych)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3-go Maja (Przebudowa basenów zewnętrznych)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fc0a849-bc85-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029243/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3 Maja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124295/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 17545859,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: „Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3-go Maja (Przebudowa basenów zewnętrznych).” w ramach zadania budżetowego „Modernizacja kompleksu obiektów sportowych.” – klasyfikacja budżetowa 92601-6050
Na realizację zadania gmina Polkowice uzyskała wstępną promesę dotyczącą dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr 01/2021/2414/PolskiLad.

Przedmiot zamówienia został ustalony na podstawie projektów budowlanych i wykonawczych autorstwa: ARCHIPROJEKT Włodzimierz Banaś ul. Górnicza 7B/3 59-300 Lubin.
Projekty uwzględniają wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy a maksimum 60 miesięcy rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (liczonych od daty odbioru końcowego bez wad).

1.1 Podstawa wykonania robót budowlanych:
- decyzja pozwolenia na budowę nr 111.2021 z dnia 10.03.2021 r. obejmująca budowę wraz z rozbudową kompleksu basenów odkrytych w ramach zadania pn. „Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3-go Maja” w m. Polkowice przy ul. 3- go Maja, na działce geodezyjnej nr 33/5, obręb 0001, jednostka ewidencyjna 021604_4 Polkowice- miasto,
- zaświadczenie nr 684.2021 z dnia 01.10.2021 r. Starosty Polkowickiego o braku sprzeciwu do wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, polegających na budowie abonenckiej stacji transformatorowej nr LGU90180 wraz z linią SN zasilającą projektowaną inwestycje basenu odkrytego/ letniego przy ul. 3-go Maja w miejscowości Polkowice, na działkach o numerach ewidencyjnych 33/5, 33/12, 33/8 obręb 0001, jednostka ewidencyjna 021604_4 Polkowice- miasto,
- dokumentacja techniczna budowy wraz z rozbudową kompleksu basenów odkrytych w ramach zadania pn. „Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3- go Maja”, w m. Polkowice przy ul. 3-go Maja, na działce o numerze ewidencyjnym 33/5, obręb 0001, jednostka ewidencyjna 021604_4 Polkowice- miasto, wraz z podziałem inwestycji na dwa etapy realizacji- Etap IA i etap IB.
Uwaga- niniejsze postępowanie dotyczy realizacji zakresu IA objętego powyższą dokumentacją, nie dotyczy etapu IB.

1.2 Teren inwestycji
znajduje się w Polkowicach przy ul. 3-go Maja i obejmuje obszar działki o numerze ewidencyjnym nr 33/5, 33/8, 33/12 obręb 0001, jednostka ewidencyjna 021604_4 Polkowice- miasto oraz niezbędny teren tymczasowych dróg dojazdowych.

1.3 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie etapu IA robót budowlanych i uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie dla zakresu prac objętego zadaniem pn. „Modernizacja kompleksu obiektów sportowych przy ul. 3-go Maja (Przebudowa basenów zewnętrznych).”, w szczególności podzielonego na etapy:
Etap I- roboty budowlane, w tym:
- rozbiórka istniejącej niecki rekreacyjnej,
- budowa basenu rekreacyjnego,
- budowa wodnego placu zabaw,
- budowa brodzika dla dzieci,
- budowa brodzika przejściowego,
- budowa zespołu zjeżdżalni,
- budowa budynku toalety kontenerowej dostosowanej do użytku dzieci wraz z infrastrukturą i wyposażeniem,
- budowa budynku i wykonanie technologii wody basenowej,
- budowa podziemnych zbiorników wyrównawczych wraz z podziemnym pomieszczeniem technologii wody basenowej,
- montaż obiektów i elementów małej architektury,
- budowa infrastruktury nadziemnej i podziemnej w zakresie instalacji elektroenergetycznych, wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej (usunięcie kolizji oraz budowa nowych instalacji),
- wykonanie nowych nawierzchni plaży basenowej z kostki ceramicznej,
- wykonanie nowych nawierzchni z kostki betonowej,
- wykonanie zieleni,
- przeszkolenie przedstawicieli Zarządcy obiektu w ramach obsługi nowego układu technologicznego i instalacji technologii basenowej.
Etap II- uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.

1.4 Zakres szczegółowy robót stanowiący przedmiot umowy
Został opisany dokumentami inwestycji takimi jak:
- dokumentacja projektowa,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
- opisy pozycji przedmiarów robót.

1.5 Dodatkowe warunki realizacji robót jakie należy uwzględnić w ofercie:
a) zasilanie w energię elektryczną i wodę na cele budowy:
- miejsca możliwych podłączeń biura budowy do energii elektrycznej i wody wskazano na załączniku mapowym nr 1,
- korzystanie z tych mediów odbędzie się na podstawie osobnej umowy sporządzonej pomiędzy Wykonawcą a PPK po podpisaniu umowy o roboty budowlane,
- maksymalna moc poboru energii elektrycznej na cele biura budowy wynosi nie więcej niż 25kW. W przypadku konieczności poboru większej mocy na cele zasilania urządzeń budowy Wykonawcą będzie musiał własnym staraniem pozyskać taką możliwość od właściciela sieci elektroenergetycznej,
b) droga tymczasowa:
- droga tymczasowa- do przygotowania przez Wykonawcę. Dojazd od ul. Przemysłowej, po terenie nieurządzonym. Proponowana trasa wg załącznika mapowego nr 2,
- wyjazd na drogę tymczasową poprzez istniejące ogrodzenie- po zdemontowaniu dwóch przęseł należy wykonać bramę zajadową. Po zakończeniu robót bramę zdemontować a ogrodzenie przywrócić do stanu sprzed rozpoczęcia robót budowlanych.
c) Zakres terenu objęty terenem inwestycji:
- teren budowy w obrębie ogrodzenia basenów, wg załącznika mapowego nr 3,
- na załączniku proponowaną lokalizację ogrodzenia tymczasowego budowy oddzielającą czynną w sezonie cześć obiektów od terenu prowadzenia prac budowlanych. Ogrodzenie powinno być wykonane z pełnych paneli stalowych ogrodzeniowych, o wysokości panelu min.2m. Ogrodzenie powinno zapewniać dostęp dla obsługi obiektów basenowych do masztu z flagą informującą o dopuszczeniu lub zakazie kąpieli.

1.6 Równoważność materiałów:
Zamawiający określa następujące istotne parametry, które będą uwzględniane przy ocenie równoważności:
Zamawiający uzna, że urządzenia/ wyroby/ materiały są równoważne do tych wskazanych w dokumentacji zamówienia pod warunkiem że spełniają one wymagania określone w §7 ust. 1 – 3 wzoru umowy oraz:
a) zapewniają taką samą przydatność eksploatacyjną polegającą na zapewnieniu tych samych funkcji użytkowych, oraz
b) ich wymiary nie będą mniejsze lub większe niż 5 % od tych wartości określonych w dokumentacji zamówienia.

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Jedynie w sytuacji, kiedy Wykonawca będzie stosować materiały i urządzenia równoważne do opisanych powyżej w pkt. 1.6, wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań. W sytuacji zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych (pkt. 13 Formularza Ofertowego) i nie załączenia dokumentów na potwierdzenie równoważności lub załączenia dokumentów, które nie będą potwierdzały równoważności zaoferowanych rozwiązań – zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów składanych na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31840345,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31840345,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31840345,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUW URBEX Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 692-24-504-99

7.3.3) Ulica: ul. M.Skłodowskiej-Curie 182

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

a) wykonanie niecki basenowej w technologii stali nierdzewnej - PEK MONT Sp. z o.o.,
b) wykonanie wodnego placu zabaw - PPHU ATIS Aleksander Mendrek.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31840345,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego na protokolarne przekazanie placu budowy. Przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od daty podpisania umowy,
Zakończenie realizacji Etapu I i II przedmiotu umowy: do 13 miesięcy od daty przekazania placu budowy, w tym:
- zakończenie Etapu I czyli zakończenie robót budowlanych: w terminie do 12 miesięcy od daty przekazania placu budowy,
- zakończenie Etapu II czyli uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu: w terminie do 30 dni od zakończenia Etapu I, czyli zakończenia robót budowlanych.
Za termin zakończenia Etapu II przedmiotu umowy przyjmuje się datę przekazania przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu wydanej przez organ nadzoru budowlanego oraz podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez uwag.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.