eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji - Budowa dwóch budynków wielorodzinnych wraz z zagosp. terenu i infrastr. techn. na dz. nr 1961 w Mogilnie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji - Budowa dwóch budynków wielorodzinnych wraz z zagosp. terenu i infrastr. techn. na dz. nr 1961 w Mogilnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPOŁECZNA INICJATYWA MIESZKANIOWA "KZN - BYDGOSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389853793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Studzienna 12/14 lokal 22

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 797-316-864

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@simkznbydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: simkznbydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/simkznbydgoski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji - Budowa dwóch budynków wielorodzinnych wraz z zagosp. terenu i infrastr. techn. na dz. nr 1961 w Mogilnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae7ac3d1-c0ec-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009446/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Mogilno - Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z budową dwóch budynków wielorodzinn. wraz z zagospod. terenu i infrastr. tech. na dz. nr 1961 w Mogilnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086420

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DI.SIM.5.1.2024.MO.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 116000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowalnymi związanymi z inwestycją pn.: ,,Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce 1961 w Mogilnie.
Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje wykonanie robót budowalnych od stanu zerowego do stanu wykończeniowego ,,pod klucz” wraz z niezbędnymi instalacjami i zagospodarowaniem terenu, aż po uzyskanie przez Wykonawcę ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie
Szczegółowy zakres robót budowalnych objęty zakresem usługi nadzoru stanowi dokumentacja projektowa – załącznik nr 6
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru odbywać się będzie w zakresie:
• Robót konstrukcyjno – budowalnych
• Robót związanych z wykonaniem instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
• Robót związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych
• Robót związanych z wykonaniem instalacji teletechnicznych
• Robót drogowych (wykonanie zjazdów na nieruchomość, chodników i dróg w obrębie nieruchomości
• Robót związanych z wykonaniem instalacji OZE w zakresie montaż i uruchomieniu paneli fotowoltaicznych
Świadczenie usługi Wykonawca zapewni przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru w wyżej wymienionych branżach, przy czym Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej będzie również pełnił funkcję Koordynatora Zespołu, zgodnie z art. 27 ustawy - Prawo budowlane.
Nadzór inwestorski, obejmować będzie obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach (wymienionych wyżej), w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Prawo Energetyczne oraz inne obowiązki w zakresie nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych, o których mowa wyżej, w szczególności:
1) zapoznania się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysami inwestorskimi, kosztorysami ofertowymi, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy;
2) opiniowania poprawności pod względem technicznym i ekonomicznym zastosowanych w projekcie rozwiązań;
3) zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania, kontrolowania dokumentów jakości, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi, itp. w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
4) kontroli zgodności prowadzenia robót z przepisami techniczno-budowlanym, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy Prawo budowlane;
5) uczestniczenia przy próbach i odbiorach technicznych;
6) dokonywania odbiorów robót ulegających zanikowi lub zakryciu;
7) uczestniczenia w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego całego zakresu robót budowlanych oraz okresowych przeglądach gwarancyjnych w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do:
a. stwierdzenia gotowości do odbioru,
b. przekazania Zamawiającemu sprawdzonego operatu powykonawczego,
c. dokumentowanie fotograficzne postępu robót;
8) reprezentowania Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie nadzoru i kontrolę wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, techniczną poprawnością realizowanej inwestycji oraz sprawdzenie zgodności realizacji z zawartą umową o dofinansowanie projektu w ramach umowy kredytowej z Bankiem Gospodarstwa Krajowego wraz z osiągnięciem zakładanych wskaźników realizacji projektu;
9) cyfrowego zarządzania budową poprzez automatyczne tworzenie raportów z pobytu na budowie i przekazywanie ich do Zamawiającego w wersji elektronicznej;
10) pobytu na terenie budowy w czasie prowadzenia robót w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu (dotyczy koordynatora zespołu) oraz nie rzadziej niż raz w tygodniu (dotyczy pozostałych branż) – z pobytu na budowie Koordynator zespołu sporządza protokół z informacją o stanie zaawansowania, robót, ustaleniach z kierownikiem budowy, zidentyfikowanych zagrożeniach, zdjęcia itp.;
11) uczestnictwa w naradach budowy zwołanych na wniosek Inwestora lub Wykonawcy;
12) zatwierdzania harmonogramu robót oraz harmonogramu płatności częściowych;
13) potwierdzania ilości faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad;
14) rozliczania wykonanych robót, w oparciu o wzory dokumentów udostępnione przez Zamawiającego lub opracowane w porozumieniu z Zamawiającym (protokoły odbioru robót, harmonogram rzeczowo-finansowy, protokoły konieczności);
15) zgłaszania Zamawiającemu wszelkich okoliczności mogących mieć istotny wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych;
16) uczestnictwa w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy;
17) kontrolowania i przestrzegania zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy;
18) powiadomienia Zamawiającego o rozbieżnościach między dokumentacją projektową a stanem faktycznym na terenie budowy;
19) udziału w rozliczeniach częściowych oraz w rozliczeniu końcowym umowy o roboty budowlane;
20) inwentaryzacji wykonanych robót, w przypadku przerwania ich realizacji;
21 )wydawania poleceń i instrukcji kierownikowi budowy lub kierownikowi robót celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót;
22) żądania od kierownika budowy usunięcia usterek lub wad przez Wykonawcę robót oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót naprawczych, poświadczanie usunięcia wad wykonanych robót;
23) wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i wiedzą techniczną;
24) odbiór od kierownika budowy i sprawdzanie prawidłowości dokumentacji budowy, dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz kompletnej dokumentacji prób i sprawdzeń;
25) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad, zgłaszanych w okresie odbiorów
2. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych– uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział zakresu na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne, jak i nadzór wielobranżowy w tych zakresach są ze sobą funkcjonalne powiązane.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) – NIE DOTYCZY.
5. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp.
7. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71247000-1 Nadzór nad robotami budowalnymi
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowalne, inżynieryjne i kontrolne

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114882,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114882,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji ,,SUNPROJEKT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532178387

7.3.3) Ulica: ul. Marco Polo 10

7.3.4) Miejscowość: Niemcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-032

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114882,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.