eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Przebudowa placu zabaw zlokalizowanego w Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy w miejscowości Kobylnica



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa placu zabaw zlokalizowanego w Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy w miejscowości Kobylnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/884313

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa placu zabaw zlokalizowanego w Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy w miejscowości Kobylnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbd382a6-cb0d-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037684/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa placu zabaw zlokalizowanego w Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy w miejscowości Kobylnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.RB-1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności zawiązane z przebudową ścieżek parkowych oraz z montażem urządzenia zabawowego dla osób niepełnosprawnych wraz z nawierzchnią bezpieczną w Parku im. „Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy.”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót budowlanych w Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy na działkach nr 235, 929, 767 i 930 obręb Kobylnica w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej i STWiOR, a w szczególności dotyczące:
a) branży drogowej, tj. przebudowy ścieżek parkowych z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 1,6m oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniem zabawowym,
b) małej architektury tj. dostawa i montaż urządzenia zabawowego,
c) demontaż istniejących urządzeń zabawowych oraz siłowni zewnętrznej,
2) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dokumentacji powykonawczej, w zakresie opisanym w § 9 ust. 2 pkt 2 lit. c) projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ,
3) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, dla przedmiotu umowy,
4) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze.
3. W toku prowadzenia robót Wykonawca zamontuje tablicę na słupkach, informującą o dofinansowaniu przedmiotowej inwestycji, w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym, wskazanym przez Zamawiającego, oraz zapewni utrzymanie jej w stanie należytym przez cały okres budowy.
4. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej umowie, służącej między innymi zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
5. Przedmiot zamówienia realizowany jest ze środków budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” zgodnie z umową dofinansowania nr PPC/000006/11/D.
6. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu umowy w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2024.
7. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo – finansowym.
8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne.
10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w dokumentacji projektowej i STWiORB parametry techniczne.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
12. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
13. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
14. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 1, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w STWiORB.
15. W przypadku rozbieżności między STWiORB a projektem zagospodarowania terenu, dokumentem nadrzędnym jest projekt zagospodarowania terenu.
16. Wykonawca przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane ma obowiązek uzgodnić z inspektorem nadzoru i z przedstawicielem Zamawiającego wnioski materiałowe. W przypadku braku przedstawienia ww. materiałów do uzgodnienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do wymiany materiałów, zaakceptowanych przez Zamawiającego. Brak uzgodnienia będzie traktowany jako nieprawidłowe wykonanie umowy.
17. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
18. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.
19. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących pracę fizyczną podczas robót budowlanych, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1, o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych pn.: Przebudowa placu zabaw zlokalizowanego w Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy
w miejscowości Kobylnica w wyznaczonym terminie składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.