eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal, kuchni oraz pomocy dydaktycznych w Oddziałach Żłobka Miejskiego w Katowicach-ZP.26.1.2024.MR



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal, kuchni oraz pomocy dydaktycznych w Oddziałach Żłobka Miejskiego w Katowicach-ZP.26.1.2024.MR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270236733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokolska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322539677

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zlobek.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlobek.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11a05af6-afbf-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal, kuchni oraz pomocy dydaktycznych w Oddziałach Żłobka Miejskiego w Katowicach-ZP.26.1.2024.MR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11a05af6-afbf-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

FUNDUSZE EUROPEJSKIE dla ROZWOJU SPOŁECZNEGO 2021-, Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1 , Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach priorytetu 3 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027( dalej: FERS) , Budżet Obywatelski

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066998

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.2024.MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 753183,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal, w Oddziałach Żłobka Miejskiego w Katowicach tj.
1) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
2) Oddział przy ul. Ordona 3a,
3) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
4) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
5) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
6) Oddział przy ul. Krzywoustego 9
7) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku 4.1 do SWZ.
Szczegółowe wymagania wyrobów, artykułów załączonych w specyfikacji warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakości.
Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie jedno zadanie albo dowolną ilość zadań.
W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.
Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełny asortyment dla danego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39512000-4 - Bielizna pościelowa

39290000-1 - Wyposażenie różne

39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 434065,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż kuchni w Oddziałach Żłobka Miejskiego w Katowicach tj.
1) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
2) Oddział przy ul. Ordona 3a,
3) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
4) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
5) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
6) Oddział przy ul. Krzywoustego 9
7) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.2 do SWZ.
Szczegółowe wymagania wyrobów, artykułów załączonych w specyfikacji warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakości.
Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie jedno zadanie albo dowolną ilość zadań.
W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.
Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełny asortyment dla danego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39512000-4 - Bielizna pościelowa

39290000-1 - Wyposażenie różne

39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 214497,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w Oddziałach Żłobka Miejskiego w Katowicach tj.
1) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
2) Oddział przy ul. Ordona 3a,
3) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
4) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
5) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
6) Oddział przy ul. Krzywoustego 9
7) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
8) Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku 4.3 do SWZ.
Szczegółowe wymagania wyrobów, artykułów załączonych w specyfikacji warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakości.
Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie jedno zadanie albo dowolną ilość zadań.
W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.
Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełny asortyment dla danego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39512000-4 - Bielizna pościelowa

39290000-1 - Wyposażenie różne

39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 274973,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319206,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 682699,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319206,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SP. ZO.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319206,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125375,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430746,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136768,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940000198

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136768,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198528,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416010,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198528,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198528,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.