Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00116394/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
- 2021/BZP 00133682/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewaloryzacja zespołu budynków przy ul. 3 Maja 21C, D i E wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: „Hevelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Hewelianum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190572660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gradowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-802
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@hevelianum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hewelianum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/hevelianum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewaloryzacja zespołu budynków przy ul. 3 Maja 21C, D i E wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz z zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1df35291-e54d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004534/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zespół Bożego Ciała - budynki C,D,E oraz zagospodarowanie terenu - roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZ.26.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku 21 C, wraz ze zmianą sposobu użytkowania na funkcję ekspozycyjną, przebudowa budynku 21 D, wraz ze zmianą sposobu użytkowania na funkcję noclegową, przebudowa budynku 21 E wraz ze zmianą sposobu użytkowania na funkcję edukacyjno-wystawienniczą, urządzenie i zagospodarowanie terenu, wraz z budową i przebudową sieci, przyłączy, instalacji oraz budową nowego zjazdu oraz przebudową istniejącego zjazdu, rozbiórką budynków gospodarczych, na terenie działek 6/15, 6/16, 6/3, 6/17, 6/23 i 3/8 przy ul. 3 Maja w Gdańsku na terenie dawnego szpitala p.w. Bożego Ciała wpisanego do rejestru zabytków pod nr 65 (budynki A, B, C i D) oraz na obszarze zabytkowego miasta Gdańska , wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 11.10.1947r. pod nr 8 (nr dawnego rejestru zabytków), obecnie pod nr 15, uznanego ponadto zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 08.09.1994r. za pomnik historii.
2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
45261910-6 - Naprawa dachów
45262520-2 - Roboty murowe
45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
45262700-8 - Przebudowa budynków
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31920934,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31920934,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31920934,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poleko Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222090416
7.3.3) Ulica: ul. Budowlanych 7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wartość: 22.344.654,00
Lub
70 %
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31920934,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa dachu w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku
- 2024. Dostawa słupków wygrodzeniowych i stojaków rowerowych - II post.
- Przebudowa węzła żywienia oraz dostosowanie budynku SP nr 65 przy ul. Śluzy 6 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż. w ramach modernizacji w obiektach oświatowych - realizacja nakazów służb.
- Modernizacja systemu parkingowego w budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
- USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Pełnienie nadzoru nad dokumentacją projektową podczas realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu Zadania pn.: "Budowa obwodnicy Kartuz - etap II"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji grzewczej w Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- Budowa infrastruktury rekreacyjnej w Gminie Deszczno
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Modernizacja układu sterowania oczyszczalni ścieków w Międzyrzecu Podlaskim
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.