eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Dostawa samochodu ciężarowego wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu ciężarowego wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁUKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@starostwolukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlukowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdplukow.ezamawiajacy.pl/pn/zdplukow/demand/145926/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu ciężarowego wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc42fcd8-c027-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025184/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088088

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka, z napędem 4x4, wyprodukowanego w roku 2023 lub 2024, wyposażonego w pług odśnieżny i posypywarkę służące do zimowego utrzymania dróg. Pojazd musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku − spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym
z zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
2. Miejsce dostawy: Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie, 21-400 Łuków ul. Łapiguz 112.
3. W ramach wynagrodzenia określonego w ofercie Wykonawca przeprowadzi szkolenie wskazanych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie w zakresie obsługi, eksploatacji i bezpieczeństwa dostarczonego pojazdu i osprzętu. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie ZDP.
4. Wymagania dotyczące gwarancji:
- minimalny wymagany termin gwarancji na dostarczony pojazd wraz z osprzętem wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru;
- w okresie gwarancji wszelkie koszty napraw gwarancyjnych, w tym koszty materiałów, części, robocizny oraz dojazdu do miejsca lokalizacji sprzętu ponosi Wykonawca. Koszty przeglądów gwarancyjnych (materiały, robocizna oraz koszty dojazdu) wynikające z warunków gwarancji ponosi Zamawiający;
- Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny w miejscu garażowania pojazdu tj. w Zarządzie Dróg Powiatowych w Łukowie, 21-400 Łuków, ul. Łapiguz 112 oraz gwarantuje dostęp do autoryzowanego serwisu w odległości maksymalnie 120 km od siedziby ZDP;
- Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności mających na celu usunięcie ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad w możliwie najkrótszym terminie, uzasadnionym względami technicznymi, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. W pierwszej kolejności czynności będą podejmowane w miejscu garażowania pojazdu, a dopiero w przypadku braku możliwości skutecznego usunięcia ujawnionych wad w miejscu garażowania pojazd zostanie przetransportowany do autoryzowanego serwisu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg

34144440-4 - Piaskarki

34144420-8 - Pojazdy do rozrzucania soli

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 897900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aebi Schmidt Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570464403

7.3.3) Ulica: Skrajna 80A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-650

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.