Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00174035/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00292724/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych – plastyka i książeczki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 717186276/77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych – plastyka i książeczki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e94781be-d9bc-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012671/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa pomocy dydaktycznych- dydaktyka plastyka, dydaktyka książeczki dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: WZŻ.DZP/13/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74910,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1- dostawa pomocy dydaktycznych plastykaArtykuły plastyczne( bibuły, brystole, balony, bloki techniczne, cekiny, kolorowe papiery, dziurkacze ozdobne, farby, flamastry, kleje, kredki, nożyczki dekoracyjne oczka mix, piankowe naklejki o różnych kształtach, plasteliny) Szczegółowy zakres zamówienia określa:
1) Formularz asortymentowo – cenowy– załącznik nr 1A do SWZ – dla zadania 1 , który zawiera opis przedmiotu zamówienia, jednostkę miary, ilość, .
2) Projekt (Wzór) umowy – załącznik nr 5.1 do SWZ – dla zadania
Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy zgodnie z projektem ( wzorem) umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 73823,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2- dostawa pomocy dydaktycznych książeczki.Szczegółowy zakres zamówienia określa:
1) Formularz asortymentowo – cenowy– załącznik nr 1B do SWZ dla zadania 2 , który zawiera opis przedmiotu zamówienia, jednostkę miary, ilość, .
2) Projekt (Wzór) umowy – załącznik nr 5.2 do SWZ dla zadania 2 .
Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy zgodnie z projektem ( wzorem) umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 1087,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59086,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88598,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59086,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC Biuro Magdalena Machowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681728153
7.3.3) Ulica: Kaliska 2
7.3.4) Miejscowość: Turek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59085,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Tesora Marzena Paczyńska ul. Kasztanowa 5, 43-300, Bielsko Biała w dniu 26.05.2023 r pismem poinformował Zamawiającego , że odstępuje od podpisania umowy podając za przyczynę cyt. : „ Informujemy iż odstępujemy od podpisania umowy nr 19-1/2023 , powodem jest nie posiadanie instrukcji użytkowania do książeczek oraz informacji bezpieczeństwa które są wymagane w zapisie umowy. Oczywiście każda książeczka posiada certyfikat zgodności CE oraz wiek wskazany do użytkowania klasycznych książeczek dla dzieci związku z powyższym odstępujemy od podpisania umowy w tym zakresie.”
Zamawiający w postępowaniu w SWZ , Formularzu Asortymentowo cenowym dla zadania 2 ( załącznik nr 2.2 do SWZ ) oraz Projekcie ( wzorze ) umowy załącznik nr 3.2 do SWZ określił opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania na etapie składania oferty i realizacji umowy nie żądając przedmiotowych środków dowodowych .
W terminie od opublikowania postępowania do składania ofert w/w Wykonawca nie zadał zapytań do zapisów SWZ ani do treści załączników.
Kwalifikacja Wykonawców nastąpiła na podstawie oświadczenia woli zgodnie z Kodeksem cywilnym zawartej w Formularzu oferty wykonawcy.
Zgodnie z tym formularzem wykonawca oświadczył cyt. :
„3.OŚWIADCZAM, że zapoznałem się ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i uznaję się za związanego określonymi w niej zasadami postępowania – w terminach i pod warunkami w niej określonymi.
4.OŚWIADCZAM, iż uzyskałem wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania umowy.
5.OŚWIADCZAM, świadomy odpowiedzialności karnej z art. 297 Kodeksu Karnego, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w niniejszej ofercie są prawdziwe i rzetelne.
6.OŚWIADCZAM, że zapoznałem się z postanowieniami umowy. Zobowiązuję się,
w przypadku wyboru mojej oferty, do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych,
w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.”
Zatem Zamawiający dokonał oceny oferty w zakresie zaproponowanego asortymentu na podstawie oświadczenia woli wykonawcy zawartego w Formularzu oferty.
W związku z powyższym na podstawie art. 255 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 ze zm. unieważnia postępowanie w zakresie zadania 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa prasy codziennej w formie prenumeraty papierowej dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- 19/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."
- Druk i dostawa publikacji z nadanym nr ISSN "Kalendarz Wrocławski" 2024 nr XLVIII (48)
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- "Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek"
- Zakup wyposażenia wzbogacającego potencjał dydaktyczny 6 szkół w ramach projektu "Wsparcie dostępu do dobrej jakości kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Stoczek Łukowski"
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa urządzeń i wyposażenia do pracowni badawczej i kosmetologicznej Akademii Tarnowskiej
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.