Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00223196/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00246965/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-15
- 2024/BZP 00292516/01 - Wynik z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont dziedzińca południowego budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145017
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. Stefana Batorego 4
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 70-207
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.7.) Numer telefonu: +48 914403423
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ums.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Bezpieczeństwo żeglugi i ochrona środowiska morskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240013
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00223196
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
2. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają następujące warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100),
Oferty wspólne: W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia tj. prace polegające na wykonaniu renowacji ścian obiektu użyteczności publicznej pod nadzorem Miejskiego Konserwatora Zabytków o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto każda i przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ukończone w terminie;
Za prace podobne Zamawiający uzna prace polegające na wykonaniu renowacji ścian elewacji w budynkach użyteczności publicznej wpisanych do rejestru zabytków na terenie Polski.
Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej przynajmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunek w całości.
b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj.
1. 1 osoba przewidziana na stanowisko Kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, określone przepisami Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682).
Osoba ta musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika, co najmniej 18 miesięcy udokumentowanej pracy przy remoncie obiektu użyteczności publicznej wpisanego do rejestru zabytków i która spełnia wymagania z art. 37 c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 840);
2. Kierownik robót konserwatorskich – 1 osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, posiada co najmniej 9 miesięczny udokumentowany udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, o których mowa w art. 37a ust 1 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 840);
3. Renowator – minimum 2 (dwie) osoby, kierujące zespołem pracowników, bezpośrednio zatrudnione przy pracach związanych z renowacją elewacji dziedzińca, które mają zdany egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zakresie renowator zabytków architektury oraz przez co najmniej 4 lata brały udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru i posiadające udokumentowany wymagany w/w okres prowadzenia prac, o których mowa w art. 37a ust 2 pkt 1) Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 840).
Uwaga: Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację Zamówienia przez wskazane w ofercie osoby. W przypadku zaistnienia w toku realizacji Zamówienia okoliczności wymuszających konieczność zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w niniejszym punkcie, Wykonawca ma obowiązek zapewnić na każde stanowisko osobę posiadającą co najmniej takie same kompetencje, wykształcenie i doświadczenie, jak osoba wskazana na to stanowisko w ofercie. Zmiana osób wskazanych w ofercie dokonywana jest na zasadach określonych w umowie w sprawie Zamówienia i w szczególności podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje możliwości łączenia funkcji w ramach posiadanych uprawnień.
Po zmianie:
2. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają następujące warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100),
Oferty wspólne: W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia tj. prace polegające na wykonaniu renowacji ścian obiektu użyteczności publicznej pod nadzorem Konserwatora Zabytków o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto każda i przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ukończone w terminie;
Za prace podobne Zamawiający uzna prace polegające na wykonaniu renowacji ścian elewacji w budynkach użyteczności publicznej wpisanych do rejestru zabytków na terenie Polski.
Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej przynajmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunek w całości.
b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj.
1. 1 osoba przewidziana na stanowisko Kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, określone przepisami Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682).
Osoba ta musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika, co najmniej 18 miesięcy udokumentowanej pracy przy remoncie obiektu użyteczności publicznej wpisanego do rejestru zabytków i która spełnia wymagania z art. 37 c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 840);
2. Kierownik robót konserwatorskich – 1 osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, posiada co najmniej 9 miesięczny udokumentowany udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, o których mowa w art. 37a ust 1 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 840);
3. Renowator – minimum 2 (dwie) osoby, kierujące zespołem pracowników, bezpośrednio zatrudnione przy pracach związanych z renowacją elewacji dziedzińca, które mają zdany egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zakresie renowator zabytków architektury oraz przez co najmniej 4 lata brały udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru i posiadające udokumentowany wymagany w/w okres prowadzenia prac, o których mowa w art. 37a ust 2 pkt 1) Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 840).
Uwaga: Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację Zamówienia przez wskazane w ofercie osoby. W przypadku zaistnienia w toku realizacji Zamówienia okoliczności wymuszających konieczność zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w niniejszym punkcie, Wykonawca ma obowiązek zapewnić na każde stanowisko osobę posiadającą co najmniej takie same kompetencje, wykształcenie i doświadczenie, jak osoba wskazana na to stanowisko w ofercie. Zmiana osób wskazanych w ofercie dokonywana jest na zasadach określonych w umowie w sprawie Zamówienia i w szczególności podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje możliwości łączenia funkcji w ramach posiadanych uprawnień.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-15 10:30
Po zmianie:
2024-03-18 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-15 11:00
Po zmianie:
2024-03-18 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-13
Po zmianie:
2024-04-16
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla 75 osób, w ramach projektu pn. Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Ekskluzja osób z niepełnosprawnościami"
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynków przy ul. Małopolskiej i ul. Krasińskiego będących własnością Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- TP- 18/24 Usługa sterylizacji i konserwacji narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej, materiału opatrunkowego wraz z usługą transportu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Wykonanie okładzin akustycznych oraz innych prac remontowych i wykończeniowych w budynku Regionalnego Ośrodka Badań i Rozwoju przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostosowanie obiektu warsztatowego Państwowej Szkoły Budownictwa w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.