eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Zimowe utrzymanie dróg publicznych będących w zarządzie Gminy Barczewo, w sezonie styczeń - kwiecień 2011r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Barczewo: Zimowe utrzymanie dróg publicznych będących w zarządzie Gminy Barczewo, w sezonie styczeń - kwiecień 2011r.
Numer ogłoszenia: 20023 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 419200 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, woj. , tel. 089 5148664, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg publicznych będących w zarządzie Gminy Barczewo, w sezonie styczeń - kwiecień 2011r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie: 1) odśnieżania dróg i ulic - własnym lub najmowanym pojazdem samojezdnym, 2) usuwanie śliskości - materiałem wykonawcy, w ramach świadczenia przez wykonawcę usługi zimowego utrzymanie dróg publicznych będących w zarządzie Gminy Barczewo, w sezonie styczeń - kwiecień 2011r. 2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg i ulic rozumie się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na publicznych drogach gminnych, wymienionych i podzielonych na sektory od sektora I do sektora VII - załącznik Nr7 do siwz . Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic piaskiem bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych. 2.1. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny) pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego. 2.1.1. Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania należy rozumieć: a) samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, b) ciągniki rolnicze z pługiem odśnieżnym, c) spycharki i spycharko-ładowarki, d) piaskarki z pługiem, e) oraz inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, 2.2. Zamawiający wymaga aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia w sektorze VI i VII posiadali pojazdy, których mowa w pkt. 2.1.1. lit.d); gdyż zamawiający wymaga używania mieszanki piaskowo - solnej do likwidacji śliskości i gołoledzi. 2.3. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia, święta i niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych - załącznik Nr 6 do siwz. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. 2.4. Wykonawca jest w stosunku do Zamawiającego, w dyspozycji 24 godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżurny - całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 2.5. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1.01.2011r. do dnia 15.04.2011r. lub od dnia podpisania umowy (jeśli jej zawarcie nie będzie możliwe do dnia 1.01.2011r.) do dnia 15.04.2010r. 2.6. Odbiór wykonanych prac nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego (pracownika urzędu, bądź Sołtysa). 2.7. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie według stawki - ceny jednostkowej za jedną godzinę zimowego utrzymania dróg w danym Sektorze. Przy czym do miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie te usługi, które Zamawiający zgłosił wykonawcy do wykonania. Do faktury wykonawca musi załączyć miesięczne zestawienie wykonanych usług potwierdzone przez zamawiającego, ilość i jakość wykonanego zakresu robót jak również potwierdzające faktycznie przepracowane godziny. 2.8. Zamawiający dopuszcza możliwość w sytuacjach awaryjnych, kierowania Wykonawcy do pracy w innym Sektorze lub na innych drogach. 2.9. Zamawiający dopuszcza użycie wyłącznie zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Sektor II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Glob Servis Michał Marchliński, ul. Wojska Polskiego 46/30, 11-010 Barczewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5454,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9828,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9828,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9828,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sektor III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PU-H Suliński Andrzej, Ul. Zientary - Malewskiej 2A, 10-302 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8478,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9136,80

  • Oferta z najniższą ceną: 9136,80 / Oferta z najwyższą ceną: 15228,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Sektor IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PU_H Suliński Andrzej, ul. Zientary - Malewskiej 2A, 10-302 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4914,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5313,60

  • Oferta z najniższą ceną: 5313,60 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Sektor V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASDOR S.C. Maciej Jamiołkowski Waldemar Ciunel, ul. Westerplatte 1, 10-446 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11556,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13548,60

  • Oferta z najniższą ceną: 13548,60 / Oferta z najwyższą ceną: 18759,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Sektor VII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASDOR S.C. Maciej Jamiołkowski Waldemar Ciunel, ul. Westerplatte 1, 10-446 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5994,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9720,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.