Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00147892/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury sportowej na stadionie Średzkim w zakresie wewnętrznych prac wykończeniowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Wielkopolska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258193
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 286 77 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sroda.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury sportowej na stadionie Średzkim w zakresie wewnętrznych prac wykończeniowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-283a42f3-fb34-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000308/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa infrastruktury sportowej na Stadionie Średzkim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147892/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiZ.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3467353,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie poniższych prac:
• robót elektrycznych i oprzyrządowania instalacji wewnętrznych: instalacji elektrycznych i oświetleniowych,
• systemów teletechnicznych CCTV, SSWiN,
• robót instalacyjnych i montażowych elementów i asortymentów sanitarnych i wodociągowych;
• montaż instalacji wentylacji i klimatyzacji;
• robót ogólnobudowlanych, wykończeniowych
• zakupu, dostawy i montażu windy osobowej;
• sieci wewnętrznej przyłącza gazu;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Instalacje elektryczne i teletechniczne:
• uzupełnienie okablowania instalacji elektrycznych,
• uzupełnienie okablowania zasilania tablic rozdzielczych,
• instalacje przeciwprzepięciowej i połączeń wyrównawczych wraz z oprzyrządowaniem,
• instalacje gniazd wtyczkowych wraz z oprzyrządowaniem,
• instalacje i oprzyrządowanie oświetlenia wewnętrznego (w tym awaryjne i ewakuacyjne),
• oprzyrządowanie oświetlenia (lampy) klatek schodowych bocznych, zewnętrznych,
• tablice rozdzielcze,
• system monitoringu CCTV (z wyłączeniem samych urządzeń (kamer) na dachu i trybunach),
• system sygnalizacji włamania i napadu,
• system oddymiania,
• instalacje audio video
• instalacje systemu przywoławczego
• system nagłośnienia – wewnętrzne instalację nagłośnienia wraz z urządzeniami oraz instalacja nagłośnienia zewnętrznego (bez głośników trybun i dachu).
zgodnie z dokumentacja projektową branży elektrycznej
2. Instalacje sanitarne:
Instalacja wody zimnej i ciepłej. Budynek posiada instalacje zimnej i ciepłej wody a przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń oraz armatury dla całości budynku - trzech kondygnacji - zgodnie z dokumentacją branża sanitarna.
3. Instalacja kanalizacji sanitarnej.
Budynek posiada wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej (ścieki bytowe) dla całości budynku a przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń armatury zgodnie z dokumentacją branża sanitarna.
4. Zakup, dostawa i montaż Wanny SPA i Sauny suchej.
• Wanna SPA o wymiarach ok. 2,20 x 2,20 x 90 cm min. 5 osobowa z hydromasażem, z dyszami ze stali nierdzewnej ( min. 50 szt. ) Wanna powinna posiadać: konstrukcję ze stali nierdzewnej, system oświetlenia podwodnego, zagłówki, izolowana termicznie, generator ozonu, sterylizator UV, dno wanny antypoślizgowe, czujnik poziomu wody i panel sterowania.
• Sauna sucha o wymiarach ok. 320 x 280 cm
W zakresie Wykonawcy jest również uruchomienie urządzeń i przeszkolenie do obsługi osób wskazanych przez Zamawiającego.
5. System wentylacji i klimatyzacji.
• Instalacje wentylacji wraz z centralami wentylacyjnymi i innymi urządzeniami koniecznymi
do prawidłowego działania systemu. Zakres obejmuje wykonanie instalacji wentylacji w pełnym zakresie zgodnie z dokumentacją. W zakresie wykonawcy jest również uruchomienie systemu i przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi urządzeń. Ponadto, do obowiązków Wykonawcy przez okres Gwarancji, będzie dokonywanie wszystkich niezbędnych przeglądów urządzeń (min. dwa razy w roku).
• Instalacja klimatyzacji - wykonanie w pełnym zakresie zgodnie z opisem w dokumentacji.
6. Instalacja wewnętrzna przyłącza gazu do budynku,
7. Roboty ogólnobudowlane wykończeniowe.
Przedmiotem zamówienia w zakresie projektowanego wykończenia są roboty związane z :
• układaniem płytek, wykładzin, posadzek dekoracyjnych, posadzek żywicznych z montażem listew przyściennych,
• licowaniem ścian płytkami,
• malowaniem ścian i sufitów ( w tym sufit klatki schodowej zewnętrznej i przejść na trybunach),
• montażem drzwi wewnętrznych (z ościeżnicami i okuciami),
• montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
• montażem ścianek działowych (z wyłączeniem murowanych) z drzwiami systemowymi,
• montażem pochwytów i balustrad klatek schodowych wewnętrznych i zewnętrznych (bocznych) z wyłączeniem balustrad na trybunach,
• wykonaniem sufitów (kasetonowych, z siatki cięto-ciągnionej, tynkowanych, podwieszanych).
• wykończenie zewnętrznych klatek schodowych i przejść (korytarzach) na trybunach vip
• uzupełnienie posadzek z żywic, opierzeń i cokolików na korytarzach, balkonach i trybunach kondygnacji II,
• wymiana i montaż okna PCV na p.poż i wyłazu dachowego na klapę oddymiającą,
W zakresie Wykonawcy jest zabezpieczenie przed uszkodzeniem i zabrudzeniem posadzki na klatkach schodowych i trybunach.
8. Zakup, dostawa i montaż windy osobowej oraz uruchomienie windy i przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi urządzenia. Ponadto, Wykonawca przez okres Gwarancji będzie dokonywał wszystkich niezbędnych przeglądów urządzenia ( min. dwa razy w roku).
Wszystkie w/w roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ.
Na wszystkich przepustach instalacyjnych w przegrodach pożarowych należy wykonać zabezpieczenie PPOŻ - odporność ogniowa IP60 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4495650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5659435,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4495650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spochacz Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP7861720308
7.3.3) Ulica: Ruszkowo 7A
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa i montaż windy osobowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPOCHACZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SPOCHACZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4495650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w ZSCKR w Studzieńcu" - Przebudowa budynku biurowego (socjalnego).
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.