eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Strefa relaksu i kreatywnej zabawy "Piaskowa Przystań" przy rzece Drwęcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Strefa relaksu i kreatywnej zabawy „Piaskowa Przystań” przy rzece Drwęcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@golub-dobrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.golub-dobrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://golub-dobrzyn.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Strefa relaksu i kreatywnej zabawy „Piaskowa Przystań” przy rzece Drwęcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7f89f92-ecb6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032527/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Strefa relaksu i kreatywnej zabawy „Piaskowa Przystań” przy rzece Drwęcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211990/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie działki nr 177/11 obręb 4 na miejsce rekreacyjne o wielofunkcyjnym zakresie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. Projekt zakłada powstanie:
a) altany prostokątnej, drewnianej – 1 szt.,
b) grilla betonowego – 2 szt.,
c) paleniska ogniskowego (1 sztuka) z siedziskami (6 sztuk),
d) stołu betonowego do gry w piłkarzyki – 1 szt.,
e) tablicy do gry w kółko i krzyżyk – 1 szt.
f) tablicy edukacyjnej – 1 szt.,
g) hamaków – 3 szt.,
h) leżaków betonowych – 4 szt.,
i) bujaka na sprężynie – 1 szt.,
j) ławek parkowych – 4 szt.,
k) koszy na śmieci – 4 szt.
l) części zielonych (trawy, kwiaty).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową:
a) dokumentacja projektowa,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 26.05.2022 r. wraz zaświadczeniem Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu z dnia 03.06.2022 r. znak: AB.6743.226.2022.ACH,
d) specyfikacja warunków zamówienia wraz z projektem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach postępowania na realizacje zamówienia wpłynęły dwie oferty, z których oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.