eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Budowa stacji szybkiego ładowania autobusów elektrycznych przy ul. Sandomierskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji szybkiego ładowania autobusów elektrycznych przy ul. Sandomierskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 819-47-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji szybkiego ładowania autobusów elektrycznych przy ul. Sandomierskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9b10ddc-0b1d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166836/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.107.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 106440,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa stacji szybkiego ładowania autobusów elektrycznych przy ul. Sandomierskiej.
2. Zakres objęty przedmiotowym zamówieniem obejmuje:
1) Budowę linii kablowej WLZ:
Przyłączenie projektowanej stacji szybkiego ładowania do sieci elektroenergetycznej należy wykonać linią kablową typu 4 x YKY 185mm2 o długości 110 m z istniejącego złącza kablowo – pomiarowego ZPP-3, wykonanego przez PGE Dystrybucja S.A. – wg oddzielnego opracowania. Projektowaną linię kablową należy wyprowadzić z przygotowanych zacisków typu ZUG za układem pomiarowym i doprowadzić do projektowanej wolnostojącej stacji ładowania, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu - rys. nr E-1. Ze względu, że kabel linii zasilającej pozostaje na majątku odbiorcy kabel na obydwu końcach oznaczyć tabliczkami „WO”..
2) Wykonanie fundamentu pod stację ładowania.
Konstrukcja fundamentu stacji ładowania zaprojektowana, jako płyta fundamentowa o wymiarach 1500x800x200 na podkładzie betonowym gr 50mm. Fundament należy wykonać z betonu C25/30, zbroić stalą AIIIN (B500SP) wg dokumentacji rysunkowej.
Przewiduje się następujące parametry materiałowo-użytkowe konstrukcji:
• beton klasy C25/30
• grubość otuliny stali zbrojeniowej – 40mm do lica prętów zewnętrznych;
• temperatura w czasie betonowania >5 st. C
• beton w czasie wiązania należy chronić przed ochłodzeniem, przegrzaniem, wysychaniem;
• pielęgnację betonu prowadzić przez 14 dni,
Montaż gotowej stacji do fundamentu wykonać za pomocą chemicznych kotew wklejanych ∅20 (np. FIS A M20x120 Fischer lub równoważne). Przed betonowaniem założyć rury osłonowe na przewody kablowe wg proj. branży elektrycznej.
Stacja ładowania oraz słup z pantografem dobrane z kart katalogowych – adaptowane do warunków terenowych.
3) Przeniesieniem urządzeń z ul. Dąbrowskiego wraz z uruchomieniem stacji ładowania.
Po wykonaniu fundamentu pod stację ładowania autobusów przy ul. Sandomierskiej, oraz fundamentu pod słup wsporczy platformy. Wykonawca dokona przeniesienia ładowarki z lokalizacji przy ul. Dąbrowskiego w nową lokalizację. Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia w sposób zapewniający utrzymanie istniejącej gwarancji na przenoszone urządzenie oraz dokona uruchomienia stacji, kalibracji, wykona testy funkcjonalne oraz pomiary.
Po skompletowaniu i zmontowaniu wszystkich urządzeń wykonawca będzie zobowiązany do dokonania odbioru przez UDT stacji ładowania w nowej lokalizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96451,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ SULICKI "ELEKTRO-INSTAL" INSTALACJE ELEKTRYCZNE I POMIARY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671935851

7.3.3) Ulica: UL. SANDOMIERSKA 89

7.3.4) Miejscowość: GORZYCE

7.3.5) Kod pocztowy: 39-432

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W dniu 20 września 2021 roku Centralny Zamawiający na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy Pzp., dokonał wyboru najkorzystniej oferty złożonej przez Wykonawcę ELEKTRON-TECH MICHAŁ GOŃSKI, UL. OLSZAŃSKA 6, 39-340 PADEW NARODOWA, NIP: 8172039742. Jednakże w dniu 23 września 2021 roku Wykonawca poinformował Zamawiającego Gminę Stalowa Wola – na rzecz której zamówienie jest realizowane, iż uchyla się od zawarcia umowy w sprawie w/w zamówienia publicznego podając za przyczynę złe skalkulowanie oferty.
Wobec powyższego Centralny Zamawiający zgodnie z art. 263 ustawy Pzp dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert Wykonawców pozostałych w postępowaniu wybierając drugą ofertę jako najkorzystniejszą tj.
po ponownym badaniu i ocenie ofert, wybrana została w dniu 23 września roku oferta Wykonawcy: PAWEŁ SULICKI "ELEKTRO-INSTAL" INSTALACJE ELEKTRYCZNE I POMIARY, UL. SANDOMIERSKA 89, 39-432 GORZYCE, NIP: 8671935851.
Kryteriami wyboru oferty były: Cena oraz okres gwarancji i rękojmi.
Wyżej wymieniony Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę, która nie podlega odrzuceniu o wartości: 113 160,00 zł, ponadto zadeklarował, iż okres gwarancji
i rękojmi wynosi: dziesięć lat.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.