eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu" w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży



Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu” w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przy
ul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 864737347

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppietrzak@gminalomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalomza.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu” w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przy
ul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bcc8c58-c7ad-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074789/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Realizacja projektu "Urząd bez barier" w urzędzie Gminy łomża.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100325

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu” w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przy
ul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży
1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu obowiązków Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży”. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na nadzorze technicznym i merytorycznym przez cały okres realizacji Projektu obejmujących kompleksowe doradztwo na etapie wyłaniania wykonawcy robót budowlanych (w tym przygotowanie zakresu zamówienia do przetargu poprzedzone analizą dokumentacji projektowej, opracowaniem opisu przedmiotu zamówienia, uwzględniającego aktualne warunki wykonania i oczekiwania zamawiającego). 1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz wymogi stawiane przedmiotowi zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia wskazany w załączniku Nr 7 do SWZ stanowiący jej integralny element.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm), zwanej dalej w skrócie ,,Pzp", Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży”.

Uzasadnienie:
W dniu 20 lutego 2024 r. w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 5 ofert od następujących wykonawców:
.
1 MJ PROJEKT MILCZARSCY Marcin Milczarski, ul. Stanisława Krupki 3, 18-500 Kolno Cena: 256 396,00 zł
2 NBQ Sp. z o.o., Tadeusza Wendy 10C, 70-655 Szczecin Cena: 583 020,00 zł
3 Instytut Zrównoważonego Rozwoju Sp. z o. o. , Elewatorska 17 lok.1, 15-620 Białystok Cena: 588 924,00 zł
4 NEOENERGETYKA Sp. z o.o., ul. Pana Tadeusza 10, 02-494 Warszawa Cena: 565 800,00 zł
5 WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o., Prosta 7, 07-410 Ostrołęka Cena: 447 720,00 zł

1. W toku badania ofert Zamawiający odrzucił ofertę numer 1 postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) litera b) i c). Uzasadnienie odrzucenia oferty zawarto powyżej.
2. Zamawiający- stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp- bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia tj.: 300 000,00 zł brutto.
3. Oferta z najniższą ceną nie podlegająca odrzuceniu przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada środków własnych, które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
4. Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.