eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1837 O relacji Dobra - Rzepcze w miejscowości Kierpień



Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1837 O relacji Dobra - Rzepcze w miejscowości Kierpień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Prudnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 76

1.5.2.) Miejscowość: Prudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprudnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatprudnicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71af2efb-cf0b-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1837 O relacji Dobra - Rzepcze w miejscowości Kierpień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71af2efb-cf0b-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035710/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1837 Ocrelacji Dobra-Rzepcze w m. Kierpień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3580824,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:
1. Na przedmiot umowy składa się wykonanie zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” - przebudowy z rozbudową drogi powiatowej nr 1837 O relacji Dobra - Rzepcze w miejscowości Kierpień.” W ramach zadania do zadań Wykonawcy należy:
1) wykonać roboty budowlane wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą,
w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, obejmujące przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej Nr 1837 O, relacji Dobra - Rzepcze, od km 0 +272,93 do km 1 + 271,93, odcinek 999 m , a w szczególności:
a) przebudowę i rozbudowę jezdni drogi,
b) przebudowę i robudowę chodnika,
c) budowę zatok autobusowych,
d) przebudowę poboczy,
e) przebudowę rowów przydrożnych,
f) budowę i przebudowę zjazdów,
g) budowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej oraz przykanalików wpustów ulicznych,
h) budowę dedykowanego oświetlenia drogowego,
i) przebudowę linii i urządzeń elektroenergetycznych, kolidujących
z projektowanym zagospodarowaniem pasa drogowego drogi powiatowej,
j) przebudowę linii i urządzeń telekomunikacyjnych, kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem pasa drogowego drogi powiatowej,
k) realizację oznakowania drogowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym: progów zwalniających, punktowych elementów odblaskowych, aktywnego oznakowanie o stałej i zmiennej treści, wyniesionych przejść dla pieszych,
l) wycinkę drzew kolidujących z zagospodarowaniem pasa drogowego wraz z realizacją nowych nasadzeń.
2) Opracowanie dokumentacji projektowej – projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy, wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD z klauzulą natychmiastowej wykonalności lub zgody właściwego organu na przebudowę drogi oraz innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego. Wykonawca w ramach opracowania dokumentacji projektowej winien opracować:
a) koncepcje projektową przebudowy i rozbudowy drogi( szt.2),
b) Projekt zagospodarowania terenu(szt.5),
c) Projekt architektoniczno-budowlany(szt. 5),
d) Projekt wykonawczy (branży elektrycznej, sanitarnej i teletechnicznej) (szt.4),
e) Opinię geotechniczną ( w razie konieczności dokumentację geologiczno-inżynierską) (szt.2)
f) Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót(szt. 4),
g) Projekt stałej organizacji ruchu(szt. 4),
h) Przedmiar robót (szt.3),
i) Kosztorys inwestorski(szt.3),
j) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót(szt. 4),
wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych, niezbędnych do przystąpienia do realizacji zadania, oraz wykonać roboty budowlane, zgodnie z SWZ, opracowanym projektem budowlanym i projektem wykonawczym, STWIORB, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa, w terminie określonym w umowie.

Ponadto zamówienie obejmuje:
- Organizację i zagospodarowanie placu budowy,
- Sporządzenie planu BIOZ,
- Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania inwestycji
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmującej: certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i inne dokumenty dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo – finansowe zrealizowanego zadania w formie kosztorysu powykonawczego w zgodności z harmonogramem rzeczowo - finansowym,
- Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na miejsce składowania wskazane przez zamawiającego,
- Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę brutto: 3.383.287,00 zł. Ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie posiada możliwości zwiększenia tej kwoty do oferty z najniższą ceną tj. do 4390454,42zł

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4390454,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5289000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.