eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kietlinie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kietlinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 683-27-07

1.5.8.) Numer faksu: 44 685-13-60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmin-radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina-radomsko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-390871da-cec4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kietlinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-390871da-cec4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005838/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Termomodernizacją budynku PSP w Kietlinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196974

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3542635,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kietlinie, w Gminie Radomsko, w granicach działki geod. nr 91, obręb Kolonia Kietlin, w miejscowości Kietlin.

2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) w branży budowlanej:
- rozbiórka komina kotłowni,
- remont połaci dachowej starej części budynku obejmujący roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe,
- docieplenie budynku tj. ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych (budynek sali gimnastycznej z zapleczem) obejmujące roboty zabezpieczające, roboty rozbiórkowe, roboty ociepleniowe styropianem, obróbki blacharskie i uszczelnienia, roboty porządkowe,
- docieplenie budynku tj. ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych (budynek główny) obejmujące roboty zabezpieczające, roboty rozbiórkowe, roboty ociepleniowe styropianem i wełną mineralną, obróbki blacharskie i uszczelnienia, roboty porządkowe,
- docieplenie stropodachów części rozbudowanej oraz sali gimnastycznej obejmujące roboty rozbiórkowe, roboty odtworzeniowe, ogniomury, kominy,
- wykonanie ocieplenia stropu ostatniej kondygnacji starej części budynku obejmujące roboty rozbiórkowe, roboty izolacyjne stropu, ściany i kominy powyżej stropu,
- wykonanie ocieplenia ściany wewnętrznej między poddaszem a klatką schodową starej części budynku,
- wykonanie ocieplenia dachu klatki schodowej starej części budynku,
- wymiana okien drewnianych w budynku głównym i budynku sali gimnastycznej z zapleczem,
- wymiana drzwi stalowych w budynku głównym i budynku sali gimnastycznej z zapleczem,
2) w branży elektrycznej:
- montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu (76 szt. paneli monokrystalicznych) o łącznej powierzchni 124,64 m2 i mocy 34,96 kWp, sprawności min. 20,83% i ilości produkowanej energii 17,983 MWh/rok,
- instalacja pomp ciepła,
- wewnętrzne linie zasilające,
- wymiana opraw oświetlenia,
- naprawa nawierzchni,
- montaż instalacji odgromowej,
3) w branży sanitarnej:
- roboty demontażowe (w tym rozebranie kotła) i roboty budowlane,
- wykonanie rurociągów centralnego ogrzewania,
- wymiana grzejników,
- wykonanie przyłącza cieplnego,
- wykonanie instalacji c.w.u. i cyrkulacji,
- wykonanie dolnego źródła ciepła w tym m.in.: roboty gruntowe, wykonanie odwiertów pionowych o głębokości 100 m każdy i z montażem 22 sond, wykonanie studni kolektorowej z montażem jej wyposażenia, wykonaniem przyłącza wodociągowego,
- montaż 2 gruntowych elektrycznych pomp ciepła każda o mocy grzewczej 44 kW, sprawności min. 4,06 dla B0W35, SCOP (instalacji grzejnikowej 55°C min. 4,40),
4) w branży geodezyjnej i pozostałe obowiązki:
- sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
- sporządzenie dokumentacji odbiorowej,
- oraz realizacji innych obowiązków wynikających z §4 ust. 2 umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do SIWZ, zgodnie z którymi należy wykonać zamówienie:
1) projekt budowlano – wykonawczy – 3 egz.,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 3 egz.,
3) przedmiary robót – 3 egz.,
4) audyt energetyczny,
5) projekt robót geologicznych,
6) opinia nt. planowanego efektu ekologicznego,
7) zaświadczenia i decyzje administracyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3473000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5043000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3473000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Machalewski i Witold Świtkowski Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe WIKTOR Sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590508490

7.3.3) Ulica: Kolejowa 8

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3473000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.