eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina wraz z infrastrukturą towarzyszącą z podziałem na cztery części



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina wraz z infrastrukturą towarzyszącą z podziałem na cztery części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GARWOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 15

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@garwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umgarwolin.bip.e-zeto.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina wraz z infrastrukturą towarzyszącą z podziałem na cztery części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eef66824-e62b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003031/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja ul. Bajkowej

1.1.6 Modernizacja ul. Działyńczyków wraz z zatoką parkingową

1.1.7 Modernizacja ul. Sławińskiej

1.1.11 Przebudowa ulicy Ks. Mariana Juszczyka i ulicy Ks. Dr Antoniego Święcickiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118107/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 pn.: Modernizacja ul. Bajkowej
W ramach modernizacji ul. Bajkowej wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do
1.1) wykonania drogi ul. Bajkowej, w tym w szczególności: robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych, robót ziemnych, podbudowy, poboczy, zjazdów, nawierzchni, oznakowania, robót wykończeniowych, wykonania kanału technologicznego;
1.2) wykonania oświetlenia ulicznego, w tym w szczególności: robót przygotowawczych, posadowienia słupów pojedynczych o dł. 12m linii napowietrznych NN, montażu konstrukcji stalowych i osprzętu linii NN, montażu przewodów izolowanych linii napowietrznej NN, montażu odgromników w liniach napowietrznych NN z przewodów izolowanych, montażu uziomów lub przewodów uziemiających, mechanicznego pogrążenie uziomów prętowych pionowych w gruncie, montażu wysięgników jednoramiennych oraz opraw oświetlenia zewnętrznego – oprawa LED typu BGP303 1xLED49-35/740 DM, montażu przewodów do opraw oświetleniowych wciąganych w wysięgnik na słupach, montażu bezpieczników napowietrznych, pomiaru rezystencji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: Dokumentacja techniczna
ul. Bajkowej część drogowa, Projekt budowlano-wykonawczy część elektr., specyfikacje techniczne, ponadto udostępnia się przedmiar robót oraz opinię geotechniczną.
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 316298,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 pn.: Modernizacja ul. Sławińskiej
Realizując cz. nr 2 Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do:
• wymiany przepustu pod drogą (w tym w szczególności do wykonania przepustu z rur PEHD o średnicy 40 cm ułożonych na ławie fundamentowej z kruszywa łamanego 0-31,5 gr. 20 cm i szer. 40 cm wraz z zasypaniem i zagęszczeniem piaskiem)
• wykonania konstrukcji podbudowy
• regulacji pionowej włazów kanałowych studzienek kanalizacyjnych (typu wavin) oraz zaworów wodociągowych i gazowych
• skropienia nawierzchni drogowych emulsją asfaltową
• wykonania warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm
• wykonania warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm
• wykonania poboczy z tłucznia 0/31,5 z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu: 12 cm
• dostawy wraz z montażem barier ochronnych
• wykonania oznakowania pionowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: przekrój, zagospodarowanie terenu, specyfikacja techniczna, ponadto udostępnia się przedmiar robót
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 314975,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część nr 3 pn.: Modernizacja ul. Działyńczyków wraz z zatoką parkingową
Realizując cz. nr 3 Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
• wykonania robót przygotowawczych, w tym robót rozbiórkowych
• wykonania odwodnienia
• wykonania chodnika oraz zjazdów
• modernizacji zatoki parkingowej
• wyrównania nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2
• wykonania warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm
• regulacji pionowej włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych, studzienek telefonicznych, zaworów hydrantów podziemnych
• dostawy i montażu słupków blokujących parkingowych
• wykonania oznakowania
• dostawy i zasadzenia przez wkopanie miłorzębu dwuklapowego "Fastigiata" o min. wys. 200 cm.
• ułożenie agrotkaniny pod kamienie
• ułożenia przy drzewach warstwy z kamieni ozdobnych (np. grys granitowy) o frakcji 16-32 mm o średniej grubości 8 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: przekroje, projekt zagospodarowania terenu,, specyfikacja techniczna, ponadto udostępnia się przedmiar robót
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 87193,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 pn.: Przebudowa ul. Ks. Mariana Juszczyka i ul. Ks. Dr. Antoniego Święcickiego
Realizując cz. nr 5 Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do:
4.1) Przebudowy ul. Ks. Mariana Juszczyka w km 0+000÷0+102 dz. nr ew. 7953. W ramach realizacji zadania Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do wykonania chodnika z kostki betonowej, nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna SMA, pobocza z kruszywa łamanego, wykonania odwodnienia, oznakowania.
4.2) Przebudowy ul. Ks. Dr. Antoniego Święcickiego w km 0+000-0+160,85. W ramach realizacji zadania Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do wykonania chodnika z kostki betonowej, wykonania zjazdów z kostki betonowej, wykonania kanału technologicznego po prawej stronie ulicy w poboczu, wykonania pobocza z kruszywa łamanego, wykonania odwodnienia, wykonania oznakowania, zabezpieczenia kabli sieci telefonicznej i energetycznej oraz gazociągu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne, ponadto udostępnia się przedmiar robót.
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
Realizacja zadania pn."Przebudowa ul. Ks. Mariana Juszczyka i ul. Ks. dr. Antoniego Święcickiego w Garwolinie" jest objęte dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 747126,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310539,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479112,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310539,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Remontowo Budowlany ‘’PAROL’’

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710320241

7.3.3) Ulica: Aleja Legionów

7.3.4) Miejscowość: Garwolin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310539,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330599,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355765,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330599,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710251913

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330599,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115095,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189756,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115095,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "BOGMAR" Bogusława Kałęcka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015857884

7.3.4) Miejscowość: Sobienie Kiełczewskie Pierwsze

7.3.5) Kod pocztowy: 08-443

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115095,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830105,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050092,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 830105,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "BOGMAR" Bogusława Kałęcka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015857884

7.3.4) Miejscowość: Sobienie Kiełczewskie Pierwsze

7.3.5) Kod pocztowy: 08-443

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 830105,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.