Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00093919/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
- 2024/BZP 00102272/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
- 2024/BZP 00103587/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych dla Politechniki Świętokrzyskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3424270
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych dla Politechniki Świętokrzyskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01f894a5-c4ef-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049467/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093919
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZA-381-7/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84824,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych dla Politechniki Świętokrzyskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziałuw postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu wpłynęły 2 oferty.
Oferta nr 1 FRAMKO 2 spółka jawna J. Strykowski, S. Miazga z siedzibą w Kielcach, została odrzucona na podst. art. 226 ust.1 pkt. 5 Pzp zgodnie z którym, Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia.
Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonego przedmiotowego środka dowodowego w następujących zakresach:
- w zakresie 20, w opisie przedmiotu zamówienia wymagał dysków zewnętrznych typu 3 posiadających między innymi czytnik linii papilarnych. Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego przedmiotu zamówienia będącym przedmiotowym środkiem dowodowym wskazał oferowany produkt, który w toku badania ofert przez Zamawiającego, wzbudził jego wątpliwości w powyższym zakresie,
- w zakresie 22, w opisie przedmiotu zamówienia wymagał pamięci RAM tupu 2, w którym pojemność kości wynosi 16 GB. Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego przedmiotu zamówienia zaoferował produkt, który
w toku badań przez Zamawiającego, wzbudził jego wątpliwości w zakresie pojemności kości,
- w zakresie 64, w opisie przedmiotu zamówienia wymagał myszy bezprzewodowej ergonomicznej o szerokości min. 75 mm. Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego przedmiotu zamówienia zaoferował model myszy, który w toku badań przez Zamawiającego, wzbudził jego wątpliwości w zakresie szerokości zaoferowanego produktu.
Z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie udzielił wyjaśnień, a tym samym nie rozwiał wątpliwości Zamawiającego
w wyżej opisanych okolicznościach, Zamawiający nie był w stanie jednoznacznie stwierdzić, czy zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia i dokonał czynności jak na wstępie.
Oferta nr 2 CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Wykonawca wraz z ofertą nie przedłożył przedmiotowego środka dowodowego tj. specyfikacji technicznej oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający w dokumentach zamówienia przewidział wezwanie do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie przedmiotowego środka dowodowego. Zamawiający wezwał Wykonawcę na podstawie art.107 ust. 2 Pzp do złożenia specyfikacji technicznej oferowanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca na wezwanie nie złożył wymaganego dokumentu lub równoważnego przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania zawarte w załączniku nr 1 do SWZ. W związku z powyższym Zamawiający dokonał czynności jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Aktualizacja dokumentacji projektowej pn.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 728 na odcinku od obwodnicy Końskich m. Kornica do Gowarczowa"
- Remont orynnowania, obróbek blacharskich i konserwacja instalacji odgromowej w Inspektoracie ZUS Opatów
- Sukcesywna dostawa środków higienicznych oraz artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
- Realizacja działań informacyjno-promocyjnych dotyczących Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021-2027
- Dostawa mebli różnych do nowej siedziby
- Świadczenie usług pocztowych w 2024 r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych
- dostawa części i akcesoriów do komputerów dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie(ZP-43/2024)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.