eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojsławice › Rozbudowa węzła przyjmowania ścieków surowych na terenie oczyszczalni ścieków w m. Wojsławice wraz z urządzeniami niezbędnymi do obsługi w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa węzła przyjmowania ścieków surowych na terenie oczyszczalni ścieków w m. Wojsławice wraz z urządzeniami niezbędnymi do obsługi
w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJSŁAWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 30

1.5.2.) Miejscowość: Wojsławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-120

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825669102

1.5.8.) Numer faksu: 82 5459 750

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wojslawice.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwojslawice.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wojslawice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa węzła przyjmowania ścieków surowych na terenie oczyszczalni ścieków w m. Wojsławice wraz z urządzeniami niezbędnymi do obsługi
w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-991643b7-5f57-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031559/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 ROZBUDOWA WĘZŁA PRZYJMOWANIA ŚCIEKÓW SUROWYCH NA TERENIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. WOJSŁAWICE WRAZ Z URZĄDZENIAMI NIEZBĘDNYMI DO OBSŁUGI - zakup koparkoładowarki

1.1.5 ROZBUDOWA WĘZŁA PRZYJMOWANIA ŚCIEKÓW SUROWYCH NA TERENIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. WOJSŁAWICE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428512/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOSR.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 940000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Część I
Rozbudowa węzła przyjmowania ścieków surowych na terenie oczyszczalni ścieków w m. Wojsławice
Miejsce realizacji inwestycji: miejscowość Wojsławice, na działce nr 1610 gmina Wojsławice.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj”, inwestycja polega na przebudowie istniejącej oczyszczalni ścieków w m. Wojsławice.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Uzyskanie wynikających z przepisów opinii, decyzji, uzgodnień i pozwoleń.
2) Wykonanie kompletnej Dokumentacji Projektowej.
3) Wykonanie rozbudowy oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w oparciu o sporządzone projekty i dokumenty.
4) Wykonanie rozruchu obiektów, urządzeń i instalacji.
5) Przygotowanie wymaganych dokumentów związanych z dodaniem obiektów i instalacji do użytkowania.
6) Inwentaryzacja geodezyjna.

Zadanie należy realizować w oparciu o zasadę „zaprojektuj wybuduj”.

Wykonawca, projektując i realizując rozbudowę oczyszczalni, powinien uwzględnić fakt, że w czasie prowadzenia robót budowlano-modernizacyjnych, oczyszczalnia musi funkcjonować.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 3 do SWZ stanowiący Program Funkcjonalno-Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 490000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

B. Część II
Dostawa ładowarko-koparki do obsługi węzła osadowego oczyszczalni

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej ładowarko-koparki, wolnej od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.

1) Wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia zgodne z pkt 7.4.1.3. PFU oraz

Lp. Wymagany parametr
Wymiary
1. Rok produkcji nie starszy niż 2021 r.
2. Długość robocza całkowita nie mniej niż 5,60 m
3. Szerokość łyżki ładowarki nie mniej niż 2,35 m
4. Wysokość wysypu nie mniej niż 2,70 m
Silnik
1. Silnik pojemność nie mniej niż 4,8 l
2. Moc maksymalna nie mniej niż 81 kW
3. Moment obrotowy nie mniej niż 516 Nm przy 1450 obr/min
4. Turboładowanie
Układ jezdny
1. Napęd skrętny z proporcjonalnym momentem obrotowym (obie osie skrętne)
2. Osie na równych 4 kołach
Skrzynia biegów
1. Automatyczna skrzynia biegów, min. 6 biegów w przód, 4 w tył
Kabina
1. Spełniająca standardy ROPS/FOPS
2. W pełni regulowane siedzenie wyposażone w pas bezpieczeństwa i zagłówek
3. Lusterka zewnętrzne, uchylane szyby boczne, wycieraczki na tylnej i przedniej szybie
4. Fabryczna klimatyzacja
5. Teleskopowa kolumna kierownicy
6. Ogrzewanie przedniej szyby
Wyposażenie maszyny
1. Lampy ostrzegawcze LED 4 sztuki, umieszczone na dachu maszyny
2. Osłony tylnych świateł
3. Lusterka boczne
4. Osłony główek siłowników łyżki ładowarkowej
5. Gumowe podkładki pod stabilizatory
6. Skrzynia narzędziowa z podstawowym zestawem narzędzi, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, tablica wyróżniająca, lampa ostrzegawcza
7. Fabryczne radio oraz zamykany na klucz schowek dla operatora maszyny
8. Immobiliser
9. Instrukcja obsługi w języku polskim, Certyfikat CE
10. Alarm cofania
11. Osłona zbiornika paliwa
Wyposażenie dodatkowe
1. Szybkozłącze ładowarkowe manualne hydrauliczne z widłami
2. Szybkozłącze koparkowe manualne hydrauliczne
3. Standardowe łyżki ładowarki i kopania (300 mm i 600 mm)
4. Łyżka do kopania o głębokim profilu (300 mm i 600 mm)
5. Łyżka skarpowa sztywna i hydrauliczna
6. Łyżka przednia otwierana ogólnego zastosowania

2) Zamawiający dopuszcza wszelkie kolory koparko-ładowarki występujące fabrycznie.
3) Zamawiający wymaga gwarancji na części (uszkodzenia) mechaniczne – minimum 24 miesiące (bez limitu motogodzin), licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego (udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje cały przedmiot zamówienia). Zamawiający określa minimalny czas do podjęcia działań związanych z naprawą na 48 godzin od powzięcia informacji pisemnej, telefonicznej, faksem lub pocztą elektroniczną od Zamawiającego lub niezwłocznie po dostarczeniu sprzętu do autoryzowanego punktu serwisowego. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnych napraw gwarancyjnych zakupionej koparko-ładowarki lub wymiany uszkodzonych części na nowe - w przypadku braku możliwości naprawy, w terminie 14 dni od zgłoszenia wady.. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. Wykonawca, otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XIX SWZ.
4) Autoryzowany stacjonarny punkt serwisowy winien znajdować się w odległości maksymalnie do 100 km od siedziby Zamawiającego lub Wykonawca będzie dysponować serwisem mobilnym.
5) Miejsce dostawy: Wojsławice ul. Rynek 31, 22-120 Wojsławice.
6) Dostawa nastąpi w dzień roboczy w godz. 8:00 – 14:00.
7) Wykonawca zobowiązuje się po dostarczeniu koparko-ładowarki, przeszkolić odpowiednich pracowników z obsługi zakupionej koparko-ładowarki.
8) Wykonawca zobowiązuje się zmontować przedmiot zamówienia według potrzeb Zamawiającego po dostarczeniu koparko-ładowarki na miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego.
9) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy zakupionej koparko-ładowarki z wyprzedzeniem nie krótszym, niż 2 dni robocze.
10) Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy:
a) świadectwo homologacji;
b) książki gwarancyjne koparko-ładowarki z osprzętem w języku polskim;
c) dokumentacje techniczną (wraz z instrukcją w języku polskim, katalogiem części koparko-ładowarki oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia w języku polskim w wersji papierowej lub w wersji elektronicznej poprzez przedłożenie informacji o bezpłatnym dostępie do strony internetowej wraz ze wskazaniem strony w zakresie dokumentacji technicznej lub płyta CD/DVD zawierającą dokumentację techniczną);
d) wykaz autoryzowanych stacji serwisowych lub oświadczenie, że dysponuje serwisem mobilnym służącym do transportu koparko-ładowarki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 553500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stalbudom Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260026559

7.3.3) Ulica: Zgoda 4/7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-018

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końca terminu składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 23 listopada 2022 r. do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

W związku z powyższym, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania zgodnie z 255 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.