eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie › "Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego" II



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego” II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 248

1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podegrodzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego” II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bffc0a38-d5dc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025243/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Podegrodzie o łącznej dł. 3325 mb sieci kablowej i montażu 98 lamp ulicznych

1.1.14 Nadzór nad zadaniem: Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163039/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr I: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Podegrodzie o łącznej długości 3325 mb sieci kablowej i montażu 98 lamp ulicznych”:
1. Zamówienie obejmuje budowę oświetlenia ulicznego na terenie gminy Podegrodzie:
1) przy drodze gminnej w Juraszowej
 dz. nr 113,114/1, 225, 150, 210, 223/1, 223/2,
 budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną,
2) przy drodze gminnej w m. Brzezna
 nr 293924K Strzyganiec – Litacz oraz nr 293940K Zapadliska – Brzezna - dz.nr. Ew: 476/3, 476/4, 477, 490, 486/1, 489, 491, 492, 500, 200,
 budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną,
3) przy drodze powiatowej w m. Olszana - etap II
 dz. nr ew: 613, 614/2, 614/1, 615/1, 615/3, 615/4, 616/1, 617, 618, 620, 452, 627/1, 628/12, 628/11, 628/13, 628/2, 628/3, 633/4, 633/1, 634,
 etap II obejmuje budowę oświetlenia na odcinku od istn. słupa N6 do N23 – zgodnie
z dokumentacją projektową. W I etapie wykonano oświetlenie od N1 do N6,
4) przy drodze powiatowej 1546K w m. Gostwica - etap II
 dz. ew. nr 1142, 1111/2, 1111/1, 608/7, 608/3 obr. Gostwica,
 etap II obejmuje budowę oświetlenia na odcinku od słupa S1 do S3 – zgodnie
z dokumentacją projektową. W I etapie wykonano oświetlenie od skrzynki SOU do słupów S4 i S5 oraz doprowadzono kabel do miejsca, w którym ma powstać słup S3,
5) przy drodze gminnej w m. Stadła
 dz. nr 155, 474, 167, 166, 165, 164, 163, 161/1, 162/1, 160, 159, 158, 157, 156,
 budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną,
6) przy drodze gminnej w m. Stadła
 dz. nr 649/2, 649/1, 378/7, 378/10, 568/4, 593, 594/1, 594/2, 596, 598/1, 594/4, 595, 589/3, 589/4, 378/11, 378/13, 587/3, 587/4,
 budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną,
7) przy drodze powiatowej 1546K w kier. Gostwicy w m. Stadła – etap II
 dz. ew. nr 176, 154, 184, 187/4, 483/1, 151, obr. Stadła,
 etap II obejmuje budowę oświetlenia na odcinku od istn. słupa S3 do S17 oraz S1 – zgodnie z dokumentacją projektową. W I etapie wykonano odcinek od istn. skrzynki SOU do słupów S2 i S3,
8) przy drodze gminnej w m. Gostwica
 dz. ew. nr 108/4, 108/3, 108/1, 109, 111, 121/2, 121/1, 124, 125/1, obr. Gostwica,
 budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną.
2. Zestawienie ilościowe opraw:

LP NAZWA LOKALIZACJA DZ. EW. NR: ILOŚĆ OPRAW (SZT.)
1 Budowa oświetlenia drogi gminnej JURASZOWA 113,114/1, 225, 150, 210, 223/1, 223/2 14
2 Budowa oświetlenia drogi gminnej BRZEZNA 476/3, 476/4, 477, 490, 486/1, 489, 491, 492, 500, 200 29
3 Budowa oświetlenia drogi powiatowej OLSZANA 613, 614/2, 614/1, 615/1, 615/3, 615/4, 616/1, 617, 618, 620, 452, 627/1, 628/12, 628/11, 628/13, 628/2, 628/3, 633/4, 633/1, 634 16
4 Budowa oświetlenia drogi Powiatowej GOSTWICA 1142, 1111/2, 1111/1, 608/7, 608/3 3
5 Budowa oświetlenia drogi gminnej STADŁA 155, 474, 167, 166, 165, 164, 163, 161/1, 162/1, 160, 159, 158, 157, 156 6
6 Budowa oświetlenia drogi gminnej STADŁA 649/2, 649/1, 378/7, 378/10, 568/4, 593, 594/1, 594/2, 596, 598/1, 594/4, 595, 589/3, 589/4, 378/11, 378/13, 587/3, 587/4 11
7 Budowa oświetlenia drogi Powiatowej STADŁA 176, 154, 184, 187/4, 483/1, 151 15
8 Budowa oświetlenia drogi gminnej GOSTWICA 108/4, 108/3, 108/1, 109, 111, 121/2, 121/1, 124, 125/1 4
OGÓŁEM 98

Wszystkie prace wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. Przed przystąpieniem do prac należy zgłosić rozpoczęcie robót budowlanych.
Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli jest wymagana.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 a, b, c, d, e, f, g, h, 10.1 – 10.45 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 923146,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr II: „Nadzór inwestorski dla zadania: „Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego”:
I. Inspektor Nadzoru dla zadania:
Budowa drogi gminnej o długości ok. 0,24 km zlokalizowanej na działce ewidencyjnej 879/28
w miejscowości Brzezna.
Rozbudowa drogi gminnej nr 293834 K Stadła-Podegrodzie-Gostwica o długości ok 1,5 km na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1544K Chełmiec-Naszacowice do skrzyżowania
z drogą powiatową nr 1545 K Podegrodzie – Mokra Wieś.
• Lokalizacja inwestycji – Brzezna, Stadła - gmina Podegrodzie.
• W skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego powinna wchodzić:
1) osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej,
3) osoba posiadająca uprawnienia branży elektrycznej (oświetlenie uliczne).
II. Inspektor Nadzoru dla zadania: Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Podegrodzie
o łącznej długości 3325 mb sieci kablowej i montażu 98 lamp ulicznych.
• Lokalizacja inwestycji – Juraszowa, Brzezna, Olszana, Gostwica, Stadła – gmina Podegrodzie.
• W skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego powinna wchodzić:
1) osoba posiadająca uprawnienia branży elektrycznej (oświetlenie uliczne).
(opis nadzorowanych robót budowlanych określają dokumenty w postępowaniach „Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego” nr DIN-ZA.271.1.9.2022 cz. I, II oraz DIN-ZA.271.1.13.2022 cz. I)
Obowiązkiem Inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.),
a w szczególności:
a. Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli
i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
b. Wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy lub robót poleceń potwierdzonych niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac;
c. Zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, STWiORB, przedmiarami robót, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem) oraz pisemne zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości
i dokonanych poprawek dokumentacji projektowej;
d. Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;
e. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
f. Sprawdzanie kwalifikacji osób zatrudnionych przez Wykonawców na budowie;
g. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych
do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową;
h. Monitorowanie, sprawdzanie zgodności i autentyczności przedstawionych certyfikatów materiałów
i urządzeń, prawidłowości ubezpieczeń, gwarancji, praw własności, za które Wykonawcy są odpowiedzialni zgodnie z warunkami umów;
i. Sprawdzanie i pisemne odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania;
j. Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
k. Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP, akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, tablic informacyjnych, odcinków wyłączonych w ruchu;
l. Żądanie od Projektanta dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanej dokumentacji projektowej na etapie realizacji inwestycji;
m. Żądanie od Wykonawcy zadania i kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymanie dalszych prac wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną;
n. Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez wykonawcę zadania;
o. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad, a także kontrolowanie rozliczenia budowy;
p. Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy, na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy;
q. Stała kontrola terenu budowy podczas wykonywania robót budowlanych. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru jest zobowiązany do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego lub niezwłocznie w nagłych przypadkach lub zagrażających bezpieczeństwu na budowie. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. Konieczność pracy Inspektora Nadzoru w dni ustawowo wolne od pracy lub / i w godzinach popołudniowych, wieczornych nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
r. Uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych, a także odbiorach specjalistycznych, dostawców mediów;
s. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego i w przeglądach gwarancyjnych sporządzenie listy ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu;
t. Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umów, ze szczególnych uwzględnieniem uwag i wniosków kierowanych do Zamawiającego mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń, katastrof budowlanych itp.;
u. Egzekwowanie opracowania przez Wykonawców zadań instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz pisemna ich akceptacja;
v. Uczestniczenie w przekazaniu budowy do użytkowania, skompletowanie dokumentów oraz współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym przy uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu;
w. Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
x. Informowanie Zamawiającego i Wykonawcy robót o konieczności zmiany kierownika budowy lub robót, a także wystąpienie z żądaniem takiej zmiany w imieniu Zamawiającego do Wykonawców robót;
y. Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót, wypełnianie i podpisywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu robót;
z. Opiniowanie projektów aneksów do umowy w Wykonawcą robót na ewentualne roboty dodatkowe, przygotowywanie protokołów konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe.
ź. wykonanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu realizacji robót (na polecenie Zamawiającego).
Krótki opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie nadzoru inwestorskiego przez Zespół Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją realizowaną przez Gminę Podegrodzie w zakresie w jakim mowa w dokumentacji zamówienia oraz w art. 25 – 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) pn.:
• Budowa drogi gminnej o długości ok. 0,24 km zlokalizowanej na działce ewidencyjnej 879/28 w miejscowości Brzezna.
• Rozbudowa drogi gminnej nr 293834 K Stadła-Podegrodzie-Gostwica o długości ok 1,5 km na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1544K Chełmiec-Naszacowice do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1545 K Podegrodzie – Mokra Wieś.
• Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Podegrodzie o łącznej długości 3325 mb sieci kablowej i montażu 98 lamp ulicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71324000-5 - Usługi mierzenia ilości

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 131217,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 873899,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 873899,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 873899,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroinstalacyjny Przemysław Popardowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343140129

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 44a/2

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 873899,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99322,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99322,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99322,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Organizacja Zarządzanie Nadzór Budowlany Roman Madej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511001291

7.3.3) Ulica: ul. Brodzka 1B

7.3.4) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99322,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.