eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290384636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 8

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zupostrowiecbok@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zupostrowiec.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e3a4d66-beae-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o. ze 100 % udziałem jednostki samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi pogrzebowe i pokrewne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e3a4d66-beae-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2024/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 322000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych
Sp. z o.o. w Ostrowcu Św. w zakresie rzeczowym i w szacunkowych ilościach, podanych w rozdziale 2 SWZ
Szacowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy -wynosi około 280 sztuk kremacji i obejmuje:
a) spopielenie zwłok osoby dorosłej- 275 szt.,
b) spopielenie zwłok lub szczątek po ekshumacji-2 szt.,
c) spopielenie dzieci do lat 6- 1 szt.
d) spopielenie zbiorcze płodów i zwłok dzieci martwo urodzonych -2 szt.
Zakres zamówienia obejmuje następujące czynności :
a) Odbiór i przetransportowanie we własnym zakresie trumny z ciałem z karawanu do pomieszczeń krematorium,
b) Wykonanie spopielenia ciał osób zmarłych lub szczątek po ekshumacji oraz zbiorcze spopielenie płodów i zarodków , z
poszanowaniem zwłok i zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) bezpłatne udostępnienie rodzinie osoby zmarłej „Sali Podglądowej” , w którym rodzina osoby zmarłej będzie mogła
obserwować moment wprowadzenia ciała do pieca kremacyjnego,
d) wydanie urny z prochami oraz stosownych dokumentów poświadczających wykonanie kremacji.
Z uwagi na brak możliwości w sposób jednoznaczny określenia wielkości zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do
wykonania każdej (mniejszej lub większej) ilości usług kremacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia
wykonania mniejszej ilości kremacji zwłok lub szczątek niż to określono w SWZ i umowie z powodu okoliczności, których nie
można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił
żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń za niezrealizowanie usługi przekraczające gwarantowany przez Zamawiającego zakres (poziom) zamówienia, tj. 75 % wielkości zamówienia tj. 210 usług kremacji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi usługami w zależności
od faktycznych potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371120-1 - Usługi kremacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251099,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251099,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251099,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Centrum Nekropolis Ewelina Olejarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641929425

7.3.3) Ulica: ul. Obuwnicza 5

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko- Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251099,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-01 do 2025-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.