eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Lubiewo



Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej
na terenie Gminy Lubiewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 3349310

1.5.8.) Numer faksu: (52) 5190214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23e507e4-d832-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej
na terenie Gminy Lubiewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23e507e4-d832-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029619/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Lubiewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171567

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 783499,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Bysław, Lubiewo i Płazowo, gm. Lubiewo.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Budowa sieci wodociągowej na terenie działek o nr ewid. 1114/3;710/8;286/15;1114/4;710/1 położonych w m. Bysław:
- rurociąg PVC-u f 110x4,2 mm PN10 SRD11 dł. 616,80 m
- trójnik PVC-u z kołnierzem 110/110/110 – 6 szt.
- trójnik PVC-u 160/110/160 – 1 szt.
- zasuwa odcinająca kołnierzowa DN100 – 5 szt.
- zasuwa odcinająca kołnierzowa DN80 – 7 szt.
- hydrant ppoż. nadziemny DN 80 – 7 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 5 ° PVC-u f 110x4,2 mm PN10 SRD11 – 1 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 1,5 ° PVC-u f 110x4,2 mm PN10 SRD11 – 1 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 90 ° PVC-u f 110x4,2 mm PN10 SRD11 – 4 szt.

2) Budowa sieci wodociągowej na terenie działek o nr ewid. 760/9 i 760/11 położonych w m. Bysław:
- rurociąg PVC-u f 110x4,2 mm PN10 SRD11 dł. 301,80 m
- trójnik PVC-u z kołnierzem 110/100/110 – 1 szt.
- trójnik PVC-u 110/110/110 – 2 szt.
- zasuwa odcinająca kołnierzowa HAWLE -E2 nr. kat. 4000 E2 DN100 –
2 szt.
- zasuwa odcinająca kołnierzowa HAWLE -E2 nr. kat. 4000 E2 DN80 –
3 szt.
- hydrant ppoż. nadziemny DN 80 – 3 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 3 ° PVC-u f 110x4,2 mm PN10 SRD11 – 1 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 5 ° PVC-u f 110x4,2 mm PN10 SRD11 – 1 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 19 ° PVC-u f 110x4,2 mm PN10 SRD11 – 1 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 90 ° PVC-u f 110x4,2 mm PN10 SRD11 – 4 szt.

3) Budowa sieci wodociągowej na terenie działek o nr ewid. 626; 627; 628/13; 628/ położonych w m. Bysław:
- rurociąg PVC-u f 90x4,3 mm PN10 SRD11 dł. 555,20 m
- trójnik PVC-u z kołnierzem 90/80/90 – 2 szt.
- trójnik PVC-u 90/90/90 – 3 szt.
- zasuwa odcinająca kołnierzowa DN80 – 8 szt.
- hydrant ppoż. nadziemny DN 80 – 5 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 4 ° PVC-u f 90x4,3 mm PN10 SRD11 –
1 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 90 ° PVC-u f 90x4,3 mm PN10 SRD11 – 3 szt.

4) Budowa sieci wodociągowej na terenie działki o nr ewid. 586/64 położonej w m. Lubiewo:
- rurociąg PVC-u f 90x4,3 mm PN10 SRD11 dł. 655,10 m
- trójnik PVC-u z kołnierzem 90/80/90 – 4 szt.
- trójnik PVC-u 90/90/90 – 7 szt.
- zasuwa odcinająca kołnierzowa HAWLE -E2 nr. kat. 4000 E2 DN80 –
13 szt.
- hydrant ppoż. nadziemny DN 80 – szt. 5
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 3 ° PVC-u f 90x4,3 mm PN10 SRD11 –
1 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 90 ° PVC-u f 90x4,3 mm PN10 SRD11 – 1 szt.

5) Budowa sieci wodociągowej na terenie działki o nr ewid. 164/2; 164/1; 151/6; 151/16; 119/2; 161 położonych w m. Płazowo:
- rurociąg PVC-u φ 110x4,2 mm PN10 SRD11 dł. 481,00 m
- trójnik PVC-u z kołnierzem 110/100/100 – 4 szt.
- trójnik PVC-u 110/100/110 – 2 szt.
- zasuwa odcinająca kołnierzowa DN100 – 6 szt.
- zasuwa odcinająca kołnierzowa DN80 – 4 szt.
- hydrant ppoż. nadziemny DN 80 – 4 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 13 ° PVC-u φ 110x4,2 mm PN10 SRD11 – 1 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 4 ° PVC-u φ 110x4,2 mm PN10 SRD11 – 1 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 17 ° PVC-u φ 110x4,2 mm PN10 SRD11 – 1 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 9 ° PVC-u φ 110x4,2 mm PN10 SRD11 – 1 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 30 ° PVC-u φ 110x4,2 mm PN10 SRD11 – 1 szt.
- łuk ciśnieniowy jednokielichowy 90 ° PVC-u φ 110x4,2 mm PN10 SRD11 – 3 szt.
6) Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie działki nr 522, 532/4, 531/15, 531/8, 531/25, 930 położonych w m. Bysław (ul. Makowa) - II etap:
Z uwagi na istniejące uzbrojenie terenu/kable energetyczne, kable teletechniczne, kanalizację sanitarną i deszczową z przyłączami/przebudowę
i rozbudowę sieci wodociągowej projektuje się od istniejącej sieci wodociągowej na działce nr ewid. 930 i 522 węzeł W1 a następnie po trasie istniejącej do węzła W2. Odcinek ten planuje się wykonać metodą przewiertu sterowanego w rurach PE100RC 125x7,4 PN10 wraz z rurą przewodową PVC-U 90x4,3 PN10. Od węzła W2 do węzła W3, W4, W5 i hydrantu umieszczonego w połowie szerokości frontu działki nr 532/9 sieć wodociągową z rur PVC-U 90x4,3 PN10 do połączenia z siecią istniejącą. Na trasie projektowanej sieci planuje się włączenie istniejących przyłączy wodociągowych oraz do granicy działek do nowo budowanych budynków.
W ramach tego opracowania projektuje się sieć wodociągową i przyłącza:
Odcinek sieci wodociągowej – W1 – W2 – przewiert sterowany PE100RC 125x7,4 PN10 L=8,0 m i rurę wodociągową PVC-U 90x4,3 PN10 L=8,0 m
Odcinek sieci wodociągowej – W2 - W3
- PVC-U PN10 90x4,3 mm o długości L = 53,50 m
- Hydrant nadziemny z zasuwą
Odcinek sieci wodociągowej – W3 - W4
- Sieć wodociągowa PVC-U 90x4,3 mm o długości L=32,00 m
Odcinek sieci wodociągowej – W4 - W5
- Sieć wodociągowa PVC-U 90x4,3 mm o długości L=44,20 m
Odcinek sieci wodociągowej – W5 – do istniejącego hydrantu (przy działce nr 532/9)
- Sieć wodociągowa PVC-U 90x4,3 mm o długości ok. 12,00 m
Ww. inwestycja przebudowy i rozbudowy sieci wodociągowej wraz
z armaturą towarzyszącą nie wymaga wydzielenia terenu. Jest to budowa liniowa zlokalizowana pod powierzchnią terenu.
- Sieć wodociągowa uzbrojona w dwa hydranty z zasuwami - p. poż. – 80 nadziemne.

Uwaga:
Projekt budowlany dot. dla zadania wskazanego powyżej dotyczy wykonania sieci wodociągowej na całej ulicy Makowej w Bysławiu. Przedmiotem niniejszego zamówienia objęto budowę sieci wodociągowej w zakresie określonym w pkt 3.6.
W ramach I etapu budowy sieci wodociągowej na ul. Makowej
w Bysławiu wykonano odcinek sieci wodociągowej – od węzła W9 (włączenie do istniejącej sieci) do hydrantu na wysokości działki 532/9 oraz od węzła W7 do hydrantu HP2- rury wodociągowe PVC 90 mm PN-10 – długość odcinka 114,20 mb.

4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków
45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ, przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
b) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, m.in. umieszczenia tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane i zabezpieczenia terenu budowy,
c) zapewnienia nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi przy inwestycji, a w przypadku natrafienia na nawarstwienia archeologiczne obowiązkiem jest przeprowadzenie archeologicznych badań ratowniczych zgodnie z obowiązującą procedurą, z uwagi na położenie w rejonie udokumentowanego występowania reliktów osadnictwa historycznego,
d) ponoszenie kosztów zajęcia pasa drogowego na czas budowy (jeśli dotyczy),
e) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
f) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
g) zapewnienia i przeprowadzenia prób, sprawdzeń i rozruchu instalacji,
h) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego,
i) wykonania projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy (jeśli dotyczy),
j) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno- kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
k) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów,
l) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
m) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,
n) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek
w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
o) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, w tym m. in. badań wydajności hydrantów ppoż., badań wody pod względem mikrobiologicznym i fizyko-chemicznym (parametry grupy A z Rozporządzenia Ministra Zdrowia
z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi),
p) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
w 2 egzemplarzach,
q) ochrony istniejących sieci, instalacji, systemów drenarskich, obiektów oraz punktów geodezyjnych znajdujących się w zasięgu działania Wykonawcy,
r) ochrony drzew, krzewów i roślinności przewidzianej do zachowania,
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 703231,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1535040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 703231,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611000463

7.3.3) Ulica: ul. Świecka 68

7.3.4) Miejscowość: Tuchola

7.3.5) Kod pocztowy: 89-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 703231,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.