eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Przebudowa i rozbudowa budynku handlowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w Jaryszowie przy ul. Polnej 1A.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku handlowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w Jaryszowie przy ul. Polnej 1A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ujazd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sławięcicka

1.5.2.) Miejscowość: Ujazd

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-143

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774048757

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku handlowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w Jaryszowie przy ul. Polnej 1A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df39242e-cd38-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037125/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i rozbudowa budynku handlowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w Jaryszowie przy ul. Polnej 1A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153165

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa i przebudowa budynku handlowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę. Rozbudowa polega na dobudowaniu do elewacji wschodniej do budynku wiatrołapu oraz od strony południowej tarasu. Przebudowie podlegają elewacje – dodanie/przemurowanie i zmiana stolarki okiennej i drzwiowej. Wyburzamy niektóre ściany działowe wewnątrz budynku i projektujemy nowe aby dostosować
pomieszczenia do nowej funkcji obiektu (świetlicy). Wyjście ze świetlicy na taras będzie odbywać się poprzez powiększone drzwi zewnętrzne. Nowy, murowany wiatrołap zapewni wejście do budynku od północnej strony (ul. Polnej). Ściany zewnętrzne parteru jak i fundamentowe docelowo będą ocieplone.
Wykonawca ujmie w cenie oferty: wszystkie niezbędne pomiary, w tym obsługę geodezyjną na czas budowy, pomiary geodezyjne powykonawcze, odszukanie i regulację istniejących urządzeń wod-kan, telefonicznych, gaz, energetycznych do projektowanej rzędnej w terenie, zaopatrzenie w wodę i energię placu budowy, mapę geodezyjną powykonawczą, uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Pozostały materiał z rozbiórki oraz wykopu, nie przeznaczony do wykorzystania na przedmiotowej budowie, należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Budynek wyposażony jest w wewnętrzną instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej oraz grzewczą, które podlegają remontowi wg. odrębnego projektu technicznego. Docelowo budynek będzie posiadał wentylację mechaniczną.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej w której skład wchodzi:
-projekt techniczny: Przebudowa i rozbudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę
-projekt techniczny: Przebudowa budynku usługowego w zakresie instalacji wod.-kan. i instalacji grzewczej i wentylacyjnej (UWAGA! ZMIANA OGRZEWANIA POMPĄ CIEPLA NA KLIMATYZATORY -odrębny projekt)
-projekt techniczny: Modernizacja budynku usługowego w zakresie instalacji wewnętrznej elektrycznej
-projekt techniczny: Instalacja grzewczo-chłodnicza dla budynku świetlicy
Przedmiar robót należy traktować pomocniczo i nie stanowi on podstawy do określenia ceny oferty. Ryzyko nieprawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi wykonawca. Kalkulacje ceny należy przygotować w oparciu o dokumentację projektową.
ZAKRES ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE PRAC ZWIĄZANYCH ZE ZMIANA ZEWNĘTRZNEJ STOLAKRKI OKIENNEJ I CZĘSCIOWO ZEWNĘTRZNEJ DRZWIOWEJ (z wiatrołapu do świetlicy i z świetlicy na taras), BUDOWY TARASU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642539,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa Budownictwo-Produkcja-Handel "RAJBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 756-100-26-26

7.3.3) Ulica: Krasowska 4

7.3.4) Miejscowość: Lesnica

7.3.5) Kod pocztowy: 47-150

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.