eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Adaptacja pomieszczeń w budynku świetlicy wiejskiej w Siemianicach na potrzeby oddziałów przedszkolnych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń w budynku świetlicy wiejskiej w Siemianicach na potrzeby oddziałów przedszkolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 310 35 19

1.5.8.) Numer faksu: 71 310 22 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl, http://bip.oborniki-slaskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń w budynku świetlicy wiejskiej w Siemianicach na potrzeby oddziałów przedszkolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-563c1bda-e565-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017134/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Adaptacja pomieszczeń w budynku świetlicy wiejskiej w Siemianicach na potrzeby oddziałów przedszkolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194561/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.58.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217861,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w budynku świetlicy wiejskiej w Siemianicach - na potrzeby drugiej lokalizacji oddziałów przedszkolnych SP nr 2.
Zakres inwestycji obejmuje:
1. Prace zewnętrzne:
- demontaż krat i daszku konstrukcji stalowej z pokryciem z blachy
- wymiana balustrad schodowych na stalowe proste- pochwyty z rury fi 40, balustrady ocynkowane i malowane antykorozyjnie w kolorze grafitowym,
- wykonanie ogrodzenia wewnętrznego z paneli stalowych powlekanych w kolorze zielonym z furtką zamykaną - wysokość 1,0m
- obkopanie budynku od strony drogi powiatowej , założenie izolacji pionowej przeciwwilgociowej z folii kubełkowej i wykonanie opaski żwirowej z obrzeżem betonowym
- remont dachu - wymiana pasa nadrynnowego, rynien i rur spustowych z uzupełnieniem pokrycia papą termozgrzewalną,
- remont elewacji - wzmocnienie kołkami i uzupełnienie ocieplenia, gruntowanie, nałożenie siatki w kleju i tynku strukturalnego, montaż parapetów nowych okien.
- nawierzchnia bezpieczna- na podłożu z kostki brukowej ułożyć nawierzchnię z płyt gumowych o wymiarach 50x50 cm gr. 30 mm. Do nawierzchni zastosować pole gry w klasy - nadruk wykonany przez producenta systemu.
2. Prace wewnętrzne:
- wymiana stolarki okiennej 3 szt. na pcv trzyszybowe
- wykonanie otworu okiennego w miejscu drzwi zewnętrznych i montaż 1 szt. okna j/w
- wymiana drzwi zewnętrznych 2 szt.
- rozbiórka posadzki lastrykowej z podbudową, pogłębienie na nowe warstwy posadzkowe: podkład betonowy, izolacja przeciwwilgociowa z papy termozgrzewalnej , izolacja cieplna ze styropianu gr. 10 cm, warstwa wyrównawcza gr. 6 cm, posadzki sal nr 1 i 2 z wykładziny dywanowej z listwami podłogowymi,
- rozbiórka podsufitki z płyt dekoracyjnych
- przemurowanie miejsc pęknięć ścian
- wykonanie przedścianek i ściany działowej z płyt g-k
- wykonanie sufitu podwieszonego z wełny prasowanej w Sali nr 1
- wykonanie sufitu podwieszonego z płyt g-k w przedsionku Sali nr 1
- wymiana drzwi wewnętrznych w tym wykonanie otworu w ściance g-k
- remont toalet: wymiana instalacji wod-kan, płytek posadzkowych i ściennych, biały montaż w tym dla "juniora", wykonanie 2szt. kabin z płyt HPL
- wykonanie nowych podejść wod-kan pod zlewozmywak
- rozbudowa instalacji centralnego ogrzewania o 3 szt. grzejników
- udrożnienie wentylacji grawitacyjnej
- wykonanie instalacji elektrycznej z osprzętem : oprawy oświetleniowe LED plafony 20 szt. w tym 4 szt. do systemu sufitu podwieszonego, wypusty na gniazda 20 szt. robudowa/wymina tablicy rozdzielczej wewnętrznej 1 kpl.
- montaż wykładziny dywanowej z warstwą izolacyjną w Sali nr 2
- obudowa grzejników z płyt mdf lakierowanych
- okładziny ścienne z płytek na ścianach zaplecza
- malowanie ścian i sufitów
- obudowa kominka płytami g-k
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
Przed przystąpieniem do prac budowlano-remontowych:
1) wygrodzić i zabezpieczyć teren objęty pracami;
2) zdemontować i zabezpieczyć elementy wystroju i wyposażenia ( wskazane meble przeznaczyć do utylizacji);
3) zdemontować i zabezpieczyć oprawy świetlne, grzejniki;
4) wykonać prace rozbiórkowe
ROZWIĄZANIA MATERIAŁOWE
Projektowane ściany wewnętrzne
Ściany w systemie suchej zabudowy - gipsowo-kartonowe:
Ściany wewnętrzne oraz zabudowy należy wykonać na podkonstrukcji stalowej z płyt gipsowo-kartonowych o gr. min 12,5mm zgodnie z zaleceniami producenta .
Wypełnienie wełną mineralną. W miejscach montażu armatury sanitarnej i pochwytów dedykowanych osobom niepełnosprawnym należy wykonać wzmocnienia w konstrukcji ścian systemowych we wszystkich niezbędnych punktach. Nad otworami drzwiowymi należy wykonać profile wzmacniane w ścianie systemowej GK. W miejscu demontażu drzwi do istniejącej toalety należy wypełnić otwór ścianą systemową GK z dodatkową powłoką przeciwwilgociową.
Stolarka okienna:
Okna należy wykonać z pcv w kolorze białym wsp. Uw= 0,9 W/(m?·K), jednoskrzydłowe uchylno -rozwierne z nawiewnikami higrosterowanymi ( 1 szt./ okno). Parapety wewnętrzne z pcv komorowe z noskiem i zaślepkami - w kolorze białym
Okładziny ścienne i podłogowe
Istniejące wyprawy tynkarskie należy uzupełnić zaprawą cementowo-wapienną oczyścić z zagruntować i pokryć warstwą gładzi gipsowej. Nowe tynki wewnętrzne wykonać jako cementowo-wapienne z gładzią gipsową lub gipsowe. Jako powłoki malarskie zastosować lateksowe o zwiększonych właściwościach przeciwowwodnych. W pomieszczeniach mokrych należy zastosować okładzinę z płytek ceramicznych do wysokości ok 220 cm (zgodnie z częścią rysunkową projektu).
Posadzkę w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych wykonać z płytek ceramicznych lub gresowych bezprogowo, wraz z wcześniejszą niwelacją różnic wysokości posadzki.
Wykładzina dywanowa do sal musi być wyposażona w certyfikat higieniczny. Wykładzina dywanowa z atestem powinna być produktem tkanym o wysokości runa min. 13 mm i masie powyżej 2500 g. na m2. Wymagany jest Certyfikat Zgodności Nr 455/AC 017.
Wzory i formaty płytek oraz kolor wykładziny uzgodnić z Zamawiającym.
Sufit podwieszany
Sufit podwieszany modułowy w Sali nr 1. Sufit podwieszony należy wykonywać z materiałów niepalnych lub niezapalnych, niekapiących i nieodpadających pod wpływem ognia. W przedsionku Sali nr 1 wykonać sufity podwieszone z płyt g-k
Izolacje przeciwwilgociowe
Pod posadzką Sali nr 1 wykonać izolację poziomą z papy termozgrzewalnej.
Rozbudowa instalacji c.o.
Należy doprowadzić nową instalację c.o. z rur PEX i zamontować grzejniki w module Sali nr 1
W wc pracowników zainstalować grzejnik elektryczny.
Instalacje wewnętrzne
Instalacje wewnętrzne należy wykonać z wykorzystaniem istniejącej instalacji z rozbudową do nowych opraw i gniazd. Sufit w Sali nr 2 jest wykonany z płyt g-k na stelażu. Moc opraw ma zostać dobrana normatywnie do funkcji pomieszczeń. Sufit w Sali nr 2 jest wykonany z płyt g-k na stelażu. Do wykonania również pomiary elektryczne i dokumentacja powykonawcza.
Stolarka drzwiowa
Drzwi wewnętrze należy wykonać jako płytowe MDF, HDF. Skrzydła drzwiowe do pom. mokrych należy wyposażyć w dolnej partii w otwory napowietrzające o sumarycznym przekroju 0.022 m2.
Drzwi zewnętrzne prawe. Izolacja cieplna 1,3 W/m2K. Wykonane ze stali lakierowanej proszkowo z wypełnieniem polistyrenem spienionym, wyposażone w dwa zamki, ościeżnicę stalową, klamki z szyldami. Kolorystykę uzgodnić z Zamawiającym.
Remont nadproża
Po demontażu drzwi zewnętrznych w strefie Sali nr 1 należy powiększyć wysokość do montażu okna i do montażu nowych drzwi zewnętrznych. Zamontować nadproża 2 kpl. - 2x U160 - 1400.
Montaż wycieraczek zewnętrznych przed schodami
Typ wycieraczki krata stalowa ocynkowana 100x50 cm z osadnikiem poliestrowym, oczka wycieraczki nie mogą być większe niż 11x55 mm
Remont dachu
Obróbki - pas nadrynnowy, rynny śr. 15 cm, rury spustowe śr. 10 cm: z blachy ocynkowanej gr. 0.55mm
Elewacja
Skuć i wyrównać część tynku cokołu na ścianie szczytowej w miejscu odspojenia, przeszyć miejsca spękania elewacji cegłą pełną, wzmocnić istniejącą elewację ze styropianu łącznikami, uzupełnić miejsca remontowane styropianem ( nadproża i zamurowania), nałożyć warstwę kleju i siatki oraz nowy tynk strukturalny. Przy wymienionych oknach zamontować parapety zewnętrzne. Opaska z obrzeży betonowych 6x20 cm z obsybką żwirową z grysu granitowego 8-16 mm.
Ogrodzenie zewnętrzne.
wykonanie ogrodzenia wewnętrznego z paneli stalowych powlekanych w kolorze zielonym z furtką zamykaną - wysokość 1,0m, pomiędzy słupkami cokół betonowy prefabrykowany.
Nawierzchnia bezpieczna
Wykonać z płyt gumowych SBR w formacie 50x50 cm grubości 30 mm w kolorze zielonym. Montaż wykonać zgodnie z instrukcją producenta systemu. W nawierzchni zastosować nadruk do kry w klasy.

INFORMACJE DODATKOWE.
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki:
a) zabezpieczenia terenu inwestycji w zakresie prowadzonych robót
2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę i byli stale obecni na terenie budowy podczas wykonywania odpowiednich robót.
Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ przedmiar i szkic parteru.
Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.
Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Wykonawca przygotuje kompletną dokumentację powykonawczą
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań technicznych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-VERCIAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022040525

7.3.3) Ulica: Deszczowa 16A/22

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-024

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.