Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00138394/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
- 2023/BZP 00041056/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Letnie oczyszczanie dróg i chodników na terenie Miasta Trzebinia .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,2096486,ogloszenie-o-zamowieniu-pn-letnie-oczyszczanie-drog-ichodnikow-na-terenie-miasta-trzebinia-gkkgk2712.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Letnie oczyszczanie dróg i chodników na terenie Miasta Trzebinia .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0634e7a4-baff-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337444/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Letnie oczyszczanie dróg i chodników na terenie Gminy Trzebinia.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138394/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.KGK.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181422,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Letnie oczyszczanie dróg i chodników na terenie miasta Trzebinia” w sektorach:
A – utrzymanie czystości Rynku w Trzebini
B – utrzymanie dróg na terenie miasta Trzebinia
C – utrzymanie chodników na terenie gminy Trzebinia
Dla sektora A wykaz znajduje się w załączniku A do swz.
Dla sektora B wykaz ulic znajduje się w załączniku B do swz.
Dla sektora C wykaz ulic znajduje się w załączniku C do swz.
Standardy letniego oczyszczania dróg i chodników zamieszczono w załączniku D do swz.
Mechaniczne lub ręczne oczyszczanie i zbieranie z powierzchni ciągów pieszych wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń w tym usuwanie dowolną technologią wyrastającej trawy i chwastów, oczyszczanie obrzeży chodników zgodnie z krotnościami określonymi w wykazie chodników, schodów oraz ciągów pieszych w okresie od dnia podpisania umowy do 15 listopada do godz. 11.00.
Zamiatanie winno się odbywać z takim skutkiem by pył i kurz nie unosił się w powietrzu oraz z przestrzeganiem zasad ciszy nocnej.
Przez zamiatanie należy rozumieć sprzątanie chodnika w taki sposób, aby usuwać z niego wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia i nie zamiatać piasku, ziemi, kurzu i śmieci na pobocze, jezdnie, inne chodniki i pasy zieleni.
Oczyszczenie i utrzymanie w czystości jezdni na całej szerokości, placów i parkingów w technologii mechaniczno – ręcznej, tj. uzupełnienie oczyszczania mechanicznego, ręcznym oczyszczaniem i doczyszczaniem w miejscach niedostępnych dla oczyszczarek/zamiatarek z zalegających nieczystości zgodnie z krotnościami określonymi w wykazie ulic w okresie od dnia podpisania umowy do 15 listopada do godz. 11.00. Jednorazowe oczyszczenie polega na całkowitym usunięciu z jezdni nieczystości, piasku, błota, kamieni, mułu, żwiru, niedopałków papierosów, połamanych gałęzi, liści, odchodów zwierzęcych, wyrastających chwastów i trawy, wszelkiego rodzaju opakowań, papieru, szkła, butelek, worków, folii, resztek pokarmów, porzuconych lub zgubionych ładunków, elementów pojazdów oraz innych zanieczyszczeń wynikających z ruchu kołowego.
Zamiatanie winno się odbywać z takim skutkiem by pył i kurz nie unosił się w powietrzu oraz z przestrzeganiem zasad ciszy nocnej.
Zamiatanie (czyszczenie ręczne) należy wykonywać w taki sposób, aby nie zamiatać kurzu i śmieci na pobocze innych chodników, placów, parkingów, alejek lub zieleni.
Użyte w czasie wykonywania prac wszelkie materiały muszą być bezpieczne dla ludzi i środowiska. Za jakość stosowanych materiałów lub ich niewłaściwe użycie odpowiada Wykonawca.
Wykonawca jest zobowiązany do użycia jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt, którym dysponuje Wykonawca powinien być utrzymany w dobrym stanie technicznym i gotowości do pracy, musi być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania.
Oczekiwanym standardem jest oczyszczenie terenu do takiego stanu, że nie występują na nim żadne zanieczyszczenia, nawierzchnia będzie miała widoczną strukturę, przy krawężnikach woda deszczowa będzie miała swobodny przepływ zgodnie ze spadkiem do studzienek, a krawężnik będzie cały odsłonięty.
W sytuacjach awaryjnych prace należy wykonać w ciągu 3 godz. od zgłoszenia.
Wykonawca winien usunąć odpady niezwłocznie po wykonaniu usługi.
Kod CPV – 90610000-6
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GardenTom Tomasz Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282097188
7.3.3) Ulica: ul. Relaks 20
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników i terenów zielonych na terenie Gminy Pawłowice - zadanie VI
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.