eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wymiana stolarki okiennej w lokalach gminnych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - II



Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w lokalach gminnych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 532 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bm-bytom.logintrade.net/zapytania_email,139377,8856fb12d7049e10380c5fefdbb06f52.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej w lokalach gminnych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9556038-4c89-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238303

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040998/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383951

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP1-43/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58826,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących
w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części:

1.1. Część I – Wymiana stolarki okiennej w lokalu gminnym zarządzanym przez Bytomskie Mieszkania – ul. Mickiewicza 16/14, ul. Powstańców Warszawskich 14/28, ul. Smolenia 6/16.
1.1.1. Zakres robót budowlanych i instalacyjnych w lokalu są zróżnicowane przedmiarowo
i obejmuje m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, w tym wykończeniowe, tynkarsko-malarskie.
1.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.1.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• Zaleceniem Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Mickiewicza 16/14;
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Mickiewicza 16 – dot. ul. Mickiewicza 16/14;
• Zaleceniem Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Powstańców Warszawskich 14/28
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Powstańców Warszawskich 14 – dot. ul. Powstańców Warszawskich 14/28;
• Zaleceniem Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Smolenia 6/16
które stanowią Załącznik Nr 1.1.b do SWZ.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia
co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.

Gwarancję Wykonawca oferuje w formularzu „Oferta” (Załącznik nr 3a do SWZ). Wykonawca może zaoferować wydłużenie okresu gwarancji, który stanowi kryterium oceny ofert K2 (patrz pkt XVI SWZ).

4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 36885,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących
w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części:
1.2. Część II – Wymiana stolarki okiennej w lokalu gminnym zarządzanym przez Bytomskie Mieszkania – ul. Orzegowska 19/4, ul. Piłsudskiego 51/23.
1.2.1. Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo
i obejmuje m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, w tym wykończeniowymi, tynkarsko-malarskie.
1.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.2.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Orzegowska 19/4 – dot. ul. Orzegowska 19/4;
które stanowią Załącznik Nr 1.2.b do SWZ.

Zamawiający poglądowo załącza zdjęcia stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany (dotyczy
ul. Orzegowska 19/4).

2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia
co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.

Gwarancję Wykonawca oferuje w formularzu „Oferta” (Załącznik nr 3a do SWZ). Wykonawca może zaoferować wydłużenie okresu gwarancji, który stanowi kryterium oceny ofert K2 (patrz pkt XVI SWZ).

4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 21940,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w odniesieniu do Części 1 i Części 2 do upływu terminu składania ofert, który został wyznaczony na 29.09.2023 r. do godz. 11:00 wpłynęła tylko jedna oferta Wykonawcy SALPLAST Aleksandra Salisz ul. Ryszki 72/1, 41-500 Chorzów.

Po dokonaniu badania ofert Zamawiający stwierdził, iż ww. oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż tzw. progi unijne ofertę składa się pod rygorem nieważności
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, co powoduje, że jest ona zgodna z przepisami ustawy.

W związku z faktem, iż jedyna złożona oferta w odniesieniu do Części 1 i Części 2 podlega odrzuceniu, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowania w odniesieniu do Części 1 i Części 2, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w odniesieniu do Części 1 i Części 2 do upływu terminu składania ofert, który został wyznaczony na 29.09.2023 r. do godz. 11:00 wpłynęła tylko jedna oferta Wykonawcy SALPLAST Aleksandra Salisz ul. Ryszki 72/1, 41-500 Chorzów.

Po dokonaniu badania ofert Zamawiający stwierdził, iż ww. oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż tzw. progi unijne ofertę składa się pod rygorem nieważności
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, co powoduje, że jest ona zgodna z przepisami ustawy.

W związku z faktem, iż jedyna złożona oferta w odniesieniu do Części 1 i Części 2 podlega odrzuceniu, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowania w odniesieniu do Części 1 i Części 2, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.