Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00383951/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00403441/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-19
- 2023/BZP 00410102/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w lokalach gminnych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 532 50 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bm-bytom.logintrade.net/zapytania_email,139377,8856fb12d7049e10380c5fefdbb06f52.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej w lokalach gminnych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9556038-4c89-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040998/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP1-43/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58826,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzącychw skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części:
1.1. Część I – Wymiana stolarki okiennej w lokalu gminnym zarządzanym przez Bytomskie Mieszkania – ul. Mickiewicza 16/14, ul. Powstańców Warszawskich 14/28, ul. Smolenia 6/16.
1.1.1. Zakres robót budowlanych i instalacyjnych w lokalu są zróżnicowane przedmiarowo
i obejmuje m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, w tym wykończeniowe, tynkarsko-malarskie.
1.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.1.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• Zaleceniem Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Mickiewicza 16/14;
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Mickiewicza 16 – dot. ul. Mickiewicza 16/14;
• Zaleceniem Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Powstańców Warszawskich 14/28
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Powstańców Warszawskich 14 – dot. ul. Powstańców Warszawskich 14/28;
• Zaleceniem Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Smolenia 6/16
które stanowią Załącznik Nr 1.1.b do SWZ.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia
co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Gwarancję Wykonawca oferuje w formularzu „Oferta” (Załącznik nr 3a do SWZ). Wykonawca może zaoferować wydłużenie okresu gwarancji, który stanowi kryterium oceny ofert K2 (patrz pkt XVI SWZ).
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 36885,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzącychw skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części:
1.2. Część II – Wymiana stolarki okiennej w lokalu gminnym zarządzanym przez Bytomskie Mieszkania – ul. Orzegowska 19/4, ul. Piłsudskiego 51/23.
1.2.1. Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo
i obejmuje m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, w tym wykończeniowymi, tynkarsko-malarskie.
1.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.2.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Orzegowska 19/4 – dot. ul. Orzegowska 19/4;
które stanowią Załącznik Nr 1.2.b do SWZ.
Zamawiający poglądowo załącza zdjęcia stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany (dotyczy
ul. Orzegowska 19/4).
2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia
co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Gwarancję Wykonawca oferuje w formularzu „Oferta” (Załącznik nr 3a do SWZ). Wykonawca może zaoferować wydłużenie okresu gwarancji, który stanowi kryterium oceny ofert K2 (patrz pkt XVI SWZ).
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 21940,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w odniesieniu do Części 1 i Części 2 do upływu terminu składania ofert, który został wyznaczony na 29.09.2023 r. do godz. 11:00 wpłynęła tylko jedna oferta Wykonawcy SALPLAST Aleksandra Salisz ul. Ryszki 72/1, 41-500 Chorzów.
Po dokonaniu badania ofert Zamawiający stwierdził, iż ww. oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż tzw. progi unijne ofertę składa się pod rygorem nieważności
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, co powoduje, że jest ona zgodna z przepisami ustawy.
W związku z faktem, iż jedyna złożona oferta w odniesieniu do Części 1 i Części 2 podlega odrzuceniu, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowania w odniesieniu do Części 1 i Części 2, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w odniesieniu do Części 1 i Części 2 do upływu terminu składania ofert, który został wyznaczony na 29.09.2023 r. do godz. 11:00 wpłynęła tylko jedna oferta Wykonawcy SALPLAST Aleksandra Salisz ul. Ryszki 72/1, 41-500 Chorzów.
Po dokonaniu badania ofert Zamawiający stwierdził, iż ww. oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż tzw. progi unijne ofertę składa się pod rygorem nieważności
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, co powoduje, że jest ona zgodna z przepisami ustawy.
W związku z faktem, iż jedyna złożona oferta w odniesieniu do Części 1 i Części 2 podlega odrzuceniu, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowania w odniesieniu do Części 1 i Części 2, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa samochodu elektrycznego
- Dostawa rur i kształtek rurowych, w tym: Część I - IV dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Sukcesywna dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia CRM (ISO 17034) oraz gazów wysokiej czystości przez okres 12 miesięcy wraz z dzierżawą butli
- Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
- "Naprawa instalacji wentylacyjnej w szalecie miejskim przy ul. Kościelnej 10 w Bytomiu - montaż jednostki wentylacyjnej z nagrzewnicą wodną, chłodnicą z odparowaniem bezpośrednim" - II
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wieży szybu Staszic dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.