eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › Etap I - Zmiana zagospodarowania terenu polegająca na budowie pomostu. Etap II - Zagospodarowanie terenu plaży wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz obiektami towarzyszącymi



Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Etap I - Zmiana zagospodarowania terenu polegająca na budowie pomostu.
Etap II - Zagospodarowanie terenu plaży wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz obiektami towarzyszącymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mrotecka

1.5.2.) Miejscowość: Sicienko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 31 17 431/432

1.5.8.) Numer faksu: 52 31 17 400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9a79bde-dd19-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Etap I - Zmiana zagospodarowania terenu polegająca na budowie pomostu.
Etap II - Zagospodarowanie terenu plaży wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz obiektami towarzyszącymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9a79bde-dd19-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060156/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zagospodarowanie terenów turystycznych jeziora Wierzchucińskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179751

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.37.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres robót dla etapu I obejmuje wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:

- pomost pływający złożony z segmentów o podstawowej szerokości około 240 cm, poszycie pomostu należy wykonać z impregnowanego ciśnieniowo drewna sosnowego, deska ryflowana, bezsęczna o klasie wytrzymałości C24, poszycie oparte jest na pływakach wypornościowych zapewniających niezatapialność pomostu, maksymalna wysokość podestu nad wodą 0,43m (pomost nieobciążony), należy zapewnić nośność pomostu na poziomie 380 kg/m2,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.5.) Wartość części: 728215,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zakres robót dla etapu II obejmuje wykonanie robót w następującym zakresie:
- plaża o nawierzchni piaszczysto – trawiastej, (trawa sportowa o wzmocnionej odporności na czynniki zewnętrzne),
- promenada, (Zamawiający zastrzega wykonanie promenady z deski z drewna sosnowego, deska ryflowana, bezsęczna o klasie wytrzymałości C24, drewno impregnowane ciśnieniowo),
- ciągi komunikacyjne wraz z nowym zjazdem na drogę gminną,
- przebieralnie,
- miejsce dla przenośnych toalet publicznych,
- stojaki na kajaki,
- ogrodzenie z bramami,
- oświetlenie dozorowe,
- monitoring – telewizja dozorowa,
- wypożyczalnia sprzętu pływającego – obiekt kontenerowy,
- ustawienie obiektów małej architektury typu: ławki, kosze na śmieci, stojaków na rowery,
- wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- wykonanie przyłącza i zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla kontenera i bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne,
- zewnętrzna instalacja wodociągowa wraz z przyłączem wodociągowym,
- rowerki wodne 2+2 – 2 sztuki, materiał wykonania: poliester, obciążenie maksymalne do 300 kg, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Rower wodny powinien być wyposażony w dwie niezależne komory wypornościowe, zapewniające niezatapialność. Rower wodny powinien składać się z dwóch symetrycznych pływaków oraz powinien posiadać pomost między pływakami. Rowerki wodne należy wyposażyć w kamizelki ratunkowe (kapoki).
- kajaki turystyczne 2 osobowe– 4 sztuki, materiał wykonania polietylen, obciążenie maksymalne do 250 kg, Kajak powinien być wyposażony w dwie komory wypornościowe, zapewniające niezatapialność. Kajak powinien zawierać otwarty kokpit oraz uchwyty do przenoszenia. Siedzenia powinny być usztywnione, z możliwością składania oparć. Kajak powinien dodatkowo być wyposażony w wewnętrzne kile ułatwiające utrzymanie kierunku. Kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Kajaki należy wyposażyć w wiosła oraz kamizelki ratunkowe (kapoki).

Uwaga
Zamawiający nie przewiduje dostawy urządzeń wodnego placu zabaw, urządzenia te zostaną dostarczone w okresie późniejszym na podstawie odrębnego postępowania o zamówienie publiczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 1308204,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1051327,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1051327,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1051327,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRODIB Sp z.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542926185

7.3.3) Ulica: Łabiszyńska 6

7.3.4) Miejscowość: Olimpin

7.3.5) Kod pocztowy: 86-061

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1051327,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1225154,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1449727,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1225154,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Adam Zygowski w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670416813

7.3.3) Ulica: Droga do Różanny 18

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1225154,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2023-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia na etap II : do 8 tygodni od 04.09.2023

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.