eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarczyn › Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W TARCZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671987015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 42

1.5.2.) Miejscowość: Tarczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-555

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 727 70 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.borkowska@zoztarczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zoztarczyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7879ef0-aff9-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7879ef0-aff9-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 639515,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarczynie kompleksowych usług utrzymania czystości obejmujących: codzienne sprzątanie pomieszczeń wraz z dezynfekcją powierzchni oraz okresowe mycie okien i polimeryzacja podłóg, uwzględniając reżim sanitarny dla placówek służby zdrowia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
Wykaz placówek służby zdrowia podległych SPZOZ w Tarczynie, w których będzie wykonywana usługa utrzymania czystości:
a) Siedziba główna przychodni przy ul. Warszawskiej 42 w Tarczynie
powierzchnia całkowita 1550 m.kw. (w tym PCV 1300 m.kw.)
metraż okien 239,7 m.kw.
b) Filia przy ul. Pocztowej 10/2 w Tarczynie
powierzchnia całkowita 91,38 m.kw. (w tym PCV 76,88 m.kw.)
metraż okien 31,46 m2
c) Filia przy ul. Stępkowskiego 14 w Tarczynie
powierzchnia całkowita 191,33 m.kw.
metraż okien 35,6 m.kw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 420 000 zł. Wpłynęły 2 oferty na kwoty: 539 970,00 zł i 587 763,96 zł. Zamawiający unieważnić zatem postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp - Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Szacunkowa wartość zamówienia - 639 515,79 zł, w tym zamówienia przewidziane do udzielenia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp - 319 757,90 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.