eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA
W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania ; https://www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA
W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c0b0b98-25cb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001132/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00212396/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3310/24/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160279,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem tj.: pługiem, posypywarką i przyczepą – rok produkcji 2021, kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych dla Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta z siedzibą
w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Kasztanowej 31.
2. Oferowany przez Wykonawcę ciągnik wraz z osprzętem ma być w pełni sprawny
i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Ciągnik wraz z osprzętem ma posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim.
3. Ciągnik z osprzętem przeznaczony będzie do prac związanych z utrzymaniem dróg na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego tj.: głównie sprzątanie chodników, koszenie poboczy, zimowe utrzymanie dróg i chodników. Ciągnik nie jest przeznaczony do użytkowania komercyjnego i prac rolniczych.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik wraz z osprzętem, liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli storn protokołu odbioru ciągnika. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy, w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca.
5. Szczegółowe wymagania odnośnie gwarancji i serwisu zostały określone w projekcie umowy.
6. Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych – wentylowanych, w którym nie przewiduje się stosowania własnych lub obcych źródeł ciepła).
7. Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli 2 osoby wskazane przez Zamawiającego,
w zakresie bezpiecznej obsługi sprzętu, poprawnej pracy i konserwacji.
8. Wykonawca zapewni co najmniej jeden punkt serwisowy realizujący dostawy części oraz obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną zlokalizowany w odległości nie większej niż 70 km od siedziby Zamawiającego.
9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do Zamawiającego, na adres:
ul. Kasztanowa 31, 97-300 Piotrków Trybunalski. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego w terminie 3 dni przed dostawą.

WYMAGANIA MINIMALNE JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ OFEROWANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W ROZDZIALE V - PROJEKT UMOWY.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205041,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205041,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205041,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST-ROL PIOTR MAŚLANKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592198673

7.3.3) Ulica: UL. TUSZYŃSKA 13

7.3.4) Miejscowość: CZARNOCIN

7.3.5) Kod pocztowy: 97-318

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205041,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.