eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368051133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Kunickiego

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-436

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 817440607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@sp.1.lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp1.lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d83890e-83b5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d83890e-83b5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00490697/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500555

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KG.261.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 481481,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie.
2. Wykonawca będzie przygotowywał, dowoził i wydawał posiłki dla uczniów i dzieci z oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie (z zachowaniem norm żywieniowych dla danej grupy wiekowej) w cenie jednostkowej obiadu wskazanej w ofercie.
3. Szacowana ilość wydanych posiłków w okresie realizacji umowy będzie wynosić około 60 000, w tym szacunkowa liczba ilość wydawanych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej korzystających wyłącznie z obiadów w jednym dniu wyniesie około 260, szacunkowa ilość wydawanych posiłków dla uczniów oddziałów przedszkolnych korzystających ze śniadań – 50, obiadów – 50 oraz podwieczorków – 50 w jednym dniu.
4. Zamawiający informuje, że obiady dla uczniów Szkoły Podstawowej nie będą wydawane w czasie ferii zimowych i letnich. Posiłki dla dzieci z oddziałów przedszkolnych nie będą wydawane przez jeden miesiąc w trakcie ferii letnich. Obiady dla uczniów Szkoły Podstawowej nie będą wydawane w trakcie dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki. Posiłki dla dzieci z oddziałów przedszkolnych mogą być wydawane w dni dodatkowo wolne od nauki.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków danego dnia według zamówień uczniów. Liczba wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci w danym dniu i liczby wykupionych posiłków. Podana liczba jest szacunkowa. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku jej zmniejszenia lub zwiększenia. Wynagrodzenie płacone Wykonawcy będzie rozliczane na podstawie ilości wydanych posiłków po cenie jednostkowej podanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mniejszą liczbę posiłków niż szacowana.
6. Ewentualne zmiany ilości zamawianych posiłków Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 08.30 danego dnia.
7. Dostawa posiłków odbywać się będzie począwszy od dnia podpisania umowy od poniedziałku do piątku.
8. Wydawanie posiłków odbywać się będzie w następujących godzinach:
Dla dzieci z oddziałów przedszkolnych: śniadanie – godz. 08.00, obiad – godz. 11.30, podwieczorek – godz. 13.30.
Dla uczniów szkoły podstawowej (obiad) - klasy 1-3: poniedziałek - piątek: godz. 10.50; klasy 4-6: przerwa 11.20-11.35 oraz 12.20-12.35; klasa 7: przerwa 13.20-13.35.
W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy Szkoły, wydawania posiłków odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
9. W celu realizacji zamówienia, Zamawiający wynajmie Wykonawcy niezbędne pomieszczenie kuchenne o pow. 49,48 m², oraz stołówkę o pow.49,90 m² na czas prowadzenia żywienia. Wynajmowane pomieszczenie spełnia wymogi budowlano-techniczne i sanitarne.
10. Wynajmowane pomieszczenie należy wyposażyć w sprzęt kuchenny niezbędny do realizacji przedmiotowego zamówienia, tj. zmywarko-wyparzarka, szafa na naczynia, lodówka, kuchenka mikrofalowa, stoliki, krzesła, obrusy, naczynia oraz inne, które Wykonawca uzna za niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia publicznego.
Załącznik nr 10 do SWZ stanowi wykaz sprzętu znajdującego się w szkolnej kuchni.
11. Wykonawca przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Wykonawca.
12. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, w celu ustalenia, czy wynajmowane pomieszczenie pomieści sprzęt jaki Wykonawca zamierza zainstalować w miejscu najmu oraz czy są odpowiednie instalacje do podłączenia sprzętów.
13. Zamawiający nie wyraża zgody na prowadzenie jakiejkolwiek działalności komercyjnej polegającej na serwowaniu wyżywienia na rzecz osób innych niż uczniowie Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie.
14. Zamawiający informuje, że dzienną wartość wsadu do kotła przypadającą na 1 ucznia należy przyjąć na poziomie zapewniającym odpowiednią jakość posiłku zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu . Wartość tę należy ująć w cenie jednostkowej obiadu.
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
16. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.):
1) przygotowywanie posiłków;
2) podawanie posiłków;
3) sprzątanie pomieszczeń;
4) nadzór i kontrola nad produktami spożywczymi, układanie jadłospisów.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób jak i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań regulują zapisy wzoru umowy będącego integralną częścią SWZ (Załącznik nr 7).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481481,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 481481,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kuchnia Smaków Jadwiga Szot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171241659

7.3.3) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 26

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-319

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 481481,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.