eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawoja › Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2022 r. w ramach programu "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - edycja 2022-II"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2022 r.
w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2022-II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWOI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357009102

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zawoja 1580

1.5.2.) Miejscowość: Zawoja

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 033 8775049

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@gops-zawoja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-zawoja.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania gdzieindziej nie sklasyfikowana

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2022 r.
w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2022-II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59d62571-ea81-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043043/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206765/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS/AON/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 255120,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 1 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 240 miesięcznie w okresie trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 57600 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zadanie nr 2 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 210 miesięcznie w okresie trwania umowy
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 50400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zadanie nr 3 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 90 miesięcznie w okresie trwania umowy
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Zadanie nr 4 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 60 miesięcznie w okresie trwania umowy
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Zadanie nr 5 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 112 miesięcznie w okresie trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 26880,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Zadanie nr 6 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 56 miesięcznie w okresie trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 13440,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7. Zadanie nr 7 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 55 miesięcznie w okresie trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8. Zadanie nr 8 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 59 miesięcznie w okresie trwania umowy
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 14160,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9. Zadanie nr 9 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 120 miesięcznie w okresie trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10. Zadanie nr 10 - świadczenie usług asystenta przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2022r. w liczbie godzin 61 miesięcznie w okresie trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 14640,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości, z uwagi na to, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
(...)
Niewątpliwie w przedmiotowej sprawie interes publiczny nie przemawia za udzieleniem zamówienia podmiotom innym, niż imiennie i wprost wskazane przez osoby niepełnosprawne jako ich osoby zaufane, z którymi podopieczni chcieliby pracować w ramach asystencji. Taka jest bowiem idea udzielania wsparcia osobom niepełnosprawnym aby to mogły być osoby posiadające zaufanie podopiecznych, a nadto takie uprawnienie dla osób niepełnosprawnych wskazania opiekunów/asystentów przewidują wprost zapisy Programu. Zamawiający wskutek pierwotnej interpretacji Wojewody z daty 31.12.2021 r. ogłaszając przetarg de facto pozbawił osoby niepełnosprawne możliwości skorzystania z uprawnienia gwarantowanego w Programie, podjęcia współpracy ze wskazaną osobą opiekuna. Interes
publiczny przemawia za tym, aby Program realizowany był zgodnie z jego założeniami, z zachowaniem praw jego beneficjentów, w tym do wyboru osoby opiekuna/asystenta.
Z racji tego, że w trakcie prowadzenia przedmiotowego postępowania wystąpiła istotna zmiana okoliczności (czego nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które nie leży w interesie
publicznym.

Cała treść uzasadnienia w piśmie znak GOPS/AON/2/2022/u z dnia 24.06.2022r. / na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortal oraz na stronie internetowej GOPS w Zawoi.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56966,40 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości, z uwagi na to, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
(...)
Niewątpliwie w przedmiotowej sprawie interes publiczny nie przemawia za udzieleniem zamówienia podmiotom innym, niż imiennie i wprost wskazane przez osoby niepełnosprawne jako ich osoby zaufane, z którymi podopieczni chcieliby pracować w ramach asystencji. Taka jest bowiem idea udzielania wsparcia osobom niepełnosprawnym aby to mogły być osoby posiadające zaufanie podopiecznych, a nadto takie uprawnienie dla osób niepełnosprawnych wskazania opiekunów/asystentów przewidują wprost zapisy Programu. Zamawiający wskutek pierwotnej interpretacji Wojewody z daty 31.12.2021 r. ogłaszając przetarg de facto pozbawił osoby niepełnosprawne możliwości skorzystania z uprawnienia gwarantowanego w Programie, podjęcia współpracy ze wskazaną osobą opiekuna. Interes
publiczny przemawia za tym, aby Program realizowany był zgodnie z jego założeniami, z zachowaniem praw jego beneficjentów, w tym do wyboru osoby opiekuna/asystenta.
Z racji tego, że w trakcie prowadzenia przedmiotowego postępowania wystąpiła istotna zmiana okoliczności (czego nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które nie leży w interesie
publicznym.

Cała treść uzasadnienia w piśmie znak GOPS/AON/2/2022/u z dnia 24.06.2022r. / na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortal oraz na stronie internetowej GOPS w Zawoi.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47880,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości, z uwagi na to, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
(...)
Niewątpliwie w przedmiotowej sprawie interes publiczny nie przemawia za udzieleniem zamówienia podmiotom innym, niż imiennie i wprost wskazane przez osoby niepełnosprawne jako ich osoby zaufane, z którymi podopieczni chcieliby pracować w ramach asystencji. Taka jest bowiem idea udzielania wsparcia osobom niepełnosprawnym aby to mogły być osoby posiadające zaufanie podopiecznych, a nadto takie uprawnienie dla osób niepełnosprawnych wskazania opiekunów/asystentów przewidują wprost zapisy Programu. Zamawiający wskutek pierwotnej interpretacji Wojewody z daty 31.12.2021 r. ogłaszając przetarg de facto pozbawił osoby niepełnosprawne możliwości skorzystania z uprawnienia gwarantowanego w Programie, podjęcia współpracy ze wskazaną osobą opiekuna. Interes
publiczny przemawia za tym, aby Program realizowany był zgodnie z jego założeniami, z zachowaniem praw jego beneficjentów, w tym do wyboru osoby opiekuna/asystenta.
Z racji tego, że w trakcie prowadzenia przedmiotowego postępowania wystąpiła istotna zmiana okoliczności (czego nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które nie leży w interesie
publicznym.

Cała treść uzasadnienia w piśmie znak GOPS/AON/2/2022/u z dnia 24.06.2022r. / na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortal oraz na stronie internetowej GOPS w Zawoi.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20790,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości, z uwagi na to, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
(...)
Niewątpliwie w przedmiotowej sprawie interes publiczny nie przemawia za udzieleniem zamówienia podmiotom innym, niż imiennie i wprost wskazane przez osoby niepełnosprawne jako ich osoby zaufane, z którymi podopieczni chcieliby pracować w ramach asystencji. Taka jest bowiem idea udzielania wsparcia osobom niepełnosprawnym aby to mogły być osoby posiadające zaufanie podopiecznych, a nadto takie uprawnienie dla osób niepełnosprawnych wskazania opiekunów/asystentów przewidują wprost zapisy Programu. Zamawiający wskutek pierwotnej interpretacji Wojewody z daty 31.12.2021 r. ogłaszając przetarg de facto pozbawił osoby niepełnosprawne możliwości skorzystania z uprawnienia gwarantowanego w Programie, podjęcia współpracy ze wskazaną osobą opiekuna. Interes
publiczny przemawia za tym, aby Program realizowany był zgodnie z jego założeniami, z zachowaniem praw jego beneficjentów, w tym do wyboru osoby opiekuna/asystenta.
Z racji tego, że w trakcie prowadzenia przedmiotowego postępowania wystąpiła istotna zmiana okoliczności (czego nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które nie leży w interesie
publicznym.

Cała treść uzasadnienia w piśmie znak GOPS/AON/2/2022/u z dnia 24.06.2022r. / na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortal oraz na stronie internetowej GOPS w Zawoi.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13680,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości, z uwagi na to, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
(...)
Niewątpliwie w przedmiotowej sprawie interes publiczny nie przemawia za udzieleniem zamówienia podmiotom innym, niż imiennie i wprost wskazane przez osoby niepełnosprawne jako ich osoby zaufane, z którymi podopieczni chcieliby pracować w ramach asystencji. Taka jest bowiem idea udzielania wsparcia osobom niepełnosprawnym aby to mogły być osoby posiadające zaufanie podopiecznych, a nadto takie uprawnienie dla osób niepełnosprawnych wskazania opiekunów/asystentów przewidują wprost zapisy Programu. Zamawiający wskutek pierwotnej interpretacji Wojewody z daty 31.12.2021 r. ogłaszając przetarg de facto pozbawił osoby niepełnosprawne możliwości skorzystania z uprawnienia gwarantowanego w Programie, podjęcia współpracy ze wskazaną osobą opiekuna. Interes
publiczny przemawia za tym, aby Program realizowany był zgodnie z jego założeniami, z zachowaniem praw jego beneficjentów, w tym do wyboru osoby opiekuna/asystenta.
Z racji tego, że w trakcie prowadzenia przedmiotowego postępowania wystąpiła istotna zmiana okoliczności (czego nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które nie leży w interesie
publicznym.

Cała treść uzasadnienia w piśmie znak GOPS/AON/2/2022/u z dnia 24.06.2022r. / na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortal oraz na stronie internetowej GOPS w Zawoi.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22848,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26140,80 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości, z uwagi na to, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
(...)
Niewątpliwie w przedmiotowej sprawie interes publiczny nie przemawia za udzieleniem zamówienia podmiotom innym, niż imiennie i wprost wskazane przez osoby niepełnosprawne jako ich osoby zaufane, z którymi podopieczni chcieliby pracować w ramach asystencji. Taka jest bowiem idea udzielania wsparcia osobom niepełnosprawnym aby to mogły być osoby posiadające zaufanie podopiecznych, a nadto takie uprawnienie dla osób niepełnosprawnych wskazania opiekunów/asystentów przewidują wprost zapisy Programu. Zamawiający wskutek pierwotnej interpretacji Wojewody z daty 31.12.2021 r. ogłaszając przetarg de facto pozbawił osoby niepełnosprawne możliwości skorzystania z uprawnienia gwarantowanego w Programie, podjęcia współpracy ze wskazaną osobą opiekuna. Interes
publiczny przemawia za tym, aby Program realizowany był zgodnie z jego założeniami, z zachowaniem praw jego beneficjentów, w tym do wyboru osoby opiekuna/asystenta.
Z racji tego, że w trakcie prowadzenia przedmiotowego postępowania wystąpiła istotna zmiana okoliczności (czego nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które nie leży w interesie
publicznym.

Cała treść uzasadnienia w piśmie znak GOPS/AON/2/2022/u z dnia 24.06.2022r. / na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortal oraz na stronie internetowej GOPS w Zawoi.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12096,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości, z uwagi na to, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
(...)
Niewątpliwie w przedmiotowej sprawie interes publiczny nie przemawia za udzieleniem zamówienia podmiotom innym, niż imiennie i wprost wskazane przez osoby niepełnosprawne jako ich osoby zaufane, z którymi podopieczni chcieliby pracować w ramach asystencji. Taka jest bowiem idea udzielania wsparcia osobom niepełnosprawnym aby to mogły być osoby posiadające zaufanie podopiecznych, a nadto takie uprawnienie dla osób niepełnosprawnych wskazania opiekunów/asystentów przewidują wprost zapisy Programu. Zamawiający wskutek pierwotnej interpretacji Wojewody z daty 31.12.2021 r. ogłaszając przetarg de facto pozbawił osoby niepełnosprawne możliwości skorzystania z uprawnienia gwarantowanego w Programie, podjęcia współpracy ze wskazaną osobą opiekuna. Interes
publiczny przemawia za tym, aby Program realizowany był zgodnie z jego założeniami, z zachowaniem praw jego beneficjentów, w tym do wyboru osoby opiekuna/asystenta.
Z racji tego, że w trakcie prowadzenia przedmiotowego postępowania wystąpiła istotna zmiana okoliczności (czego nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które nie leży w interesie
publicznym.

Cała treść uzasadnienia w piśmie znak GOPS/AON/2/2022/u z dnia 24.06.2022r. / na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortal oraz na stronie internetowej GOPS w Zawoi.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12540,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości, z uwagi na to, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
(...)
Niewątpliwie w przedmiotowej sprawie interes publiczny nie przemawia za udzieleniem zamówienia podmiotom innym, niż imiennie i wprost wskazane przez osoby niepełnosprawne jako ich osoby zaufane, z którymi podopieczni chcieliby pracować w ramach asystencji. Taka jest bowiem idea udzielania wsparcia osobom niepełnosprawnym aby to mogły być osoby posiadające zaufanie podopiecznych, a nadto takie uprawnienie dla osób niepełnosprawnych wskazania opiekunów/asystentów przewidują wprost zapisy Programu. Zamawiający wskutek pierwotnej interpretacji Wojewody z daty 31.12.2021 r. ogłaszając przetarg de facto pozbawił osoby niepełnosprawne możliwości skorzystania z uprawnienia gwarantowanego w Programie, podjęcia współpracy ze wskazaną osobą opiekuna. Interes
publiczny przemawia za tym, aby Program realizowany był zgodnie z jego założeniami, z zachowaniem praw jego beneficjentów, w tym do wyboru osoby opiekuna/asystenta.
Z racji tego, że w trakcie prowadzenia przedmiotowego postępowania wystąpiła istotna zmiana okoliczności (czego nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które nie leży w interesie
publicznym.

Cała treść uzasadnienia w piśmie znak GOPS/AON/2/2022/u z dnia 24.06.2022r. / na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortal oraz na stronie internetowej GOPS w Zawoi.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12036,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13983,00 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości, z uwagi na to, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
(...)
Niewątpliwie w przedmiotowej sprawie interes publiczny nie przemawia za udzieleniem zamówienia podmiotom innym, niż imiennie i wprost wskazane przez osoby niepełnosprawne jako ich osoby zaufane, z którymi podopieczni chcieliby pracować w ramach asystencji. Taka jest bowiem idea udzielania wsparcia osobom niepełnosprawnym aby to mogły być osoby posiadające zaufanie podopiecznych, a nadto takie uprawnienie dla osób niepełnosprawnych wskazania opiekunów/asystentów przewidują wprost zapisy Programu. Zamawiający wskutek pierwotnej interpretacji Wojewody z daty 31.12.2021 r. ogłaszając przetarg de facto pozbawił osoby niepełnosprawne możliwości skorzystania z uprawnienia gwarantowanego w Programie, podjęcia współpracy ze wskazaną osobą opiekuna. Interes
publiczny przemawia za tym, aby Program realizowany był zgodnie z jego założeniami, z zachowaniem praw jego beneficjentów, w tym do wyboru osoby opiekuna/asystenta.
Z racji tego, że w trakcie prowadzenia przedmiotowego postępowania wystąpiła istotna zmiana okoliczności (czego nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które nie leży w interesie
publicznym.

Cała treść uzasadnienia w piśmie znak GOPS/AON/2/2022/u z dnia 24.06.2022r. / na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortal oraz na stronie internetowej GOPS w Zawoi.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27720,00 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości, z uwagi na to, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
(...)
Niewątpliwie w przedmiotowej sprawie interes publiczny nie przemawia za udzieleniem zamówienia podmiotom innym, niż imiennie i wprost wskazane przez osoby niepełnosprawne jako ich osoby zaufane, z którymi podopieczni chcieliby pracować w ramach asystencji. Taka jest bowiem idea udzielania wsparcia osobom niepełnosprawnym aby to mogły być osoby posiadające zaufanie podopiecznych, a nadto takie uprawnienie dla osób niepełnosprawnych wskazania opiekunów/asystentów przewidują wprost zapisy Programu. Zamawiający wskutek pierwotnej interpretacji Wojewody z daty 31.12.2021 r. ogłaszając przetarg de facto pozbawił osoby niepełnosprawne możliwości skorzystania z uprawnienia gwarantowanego w Programie, podjęcia współpracy ze wskazaną osobą opiekuna. Interes
publiczny przemawia za tym, aby Program realizowany był zgodnie z jego założeniami, z zachowaniem praw jego beneficjentów, w tym do wyboru osoby opiekuna/asystenta.
Z racji tego, że w trakcie prowadzenia przedmiotowego postępowania wystąpiła istotna zmiana okoliczności (czego nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które nie leży w interesie
publicznym.

Cała treść uzasadnienia w piśmie znak GOPS/AON/2/2022/u z dnia 24.06.2022r. / na stronie prowadzonego postępowania tj. miniPortal oraz na stronie internetowej GOPS w Zawoi.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12444,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14640,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.