eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › Modernizacja budynku przy ul. Leśnej 1 w Małej Nieszawce wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji (LGD)



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku przy ul. Leśnej 1 w Małej Nieszawce wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji (LGD)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 -678-12-12

1.5.8.) Numer faksu: 56 -678-12-12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkanieszawka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wielkanieszawka.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku przy ul. Leśnej 1 w Małej Nieszawce wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji (LGD)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a659b700-dd58-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004103/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Modernizacja budynku przy ul. Leśnej 1 w Małej Nieszawce wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji (LGD)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

˜Działanie 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122657/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku przy ul. Leśnej 1 w Małej Nieszawce w ramach zadania: Modernizacja budynku przy ul. Leśnej w Małej Nieszawce wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji (LGD).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:
1) Przebudowa ścian działowych w budynku w celu stworzenia dodatkowych sal zajęciowych
2) Modernizacja toalet w celu dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz pełnosprawnych uczestniczących w projektach społecznych;
3) Remont Sali widowiskowej wraz w celu organizacji zajęć muzycznych prowadzonych w ramach projektów społecznych;
4) Dostosowanie sali do prowadzenia zajęć taneczno-baletowych;
5) Remont pomieszczeń serwerowni ;
6) Prace remontowe na zewnątrz budynku polegające na: remoncie elewacji zewnętrznej wraz z miejscowymi naprawami orynnowania i obróbek blacharskich i instalacji odgromowej; remoncie podjazdu dla niepełnosprawnych
7) Budowa dwóch węzłów gastronomicznych wraz z modernizacją sali gastronomicznej w celu organizacji zajęć kulinarnych dla seniorów oraz osób korzystających z pomocy społecznej;
8) Montaż monitoring wewnętrznego obiektu oraz budowa instalacji teletechnicznej obiektu;
9) Budowa monitoringu zewnętrznego oraz oświetlenia na przyległym terenie zewnętrznych
3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez m.in. arch.inż. Jakub Członkowskiego działającego dla firmy Konstbud Sp. z o.o.) ; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi.
4. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy sporządzi harmonogram robót związanych z modernizowanym budynkiem. Harmonogram należy opracować zgodnie z zakresem zawartym w dokumentacji projektowej. Przy planowaniu harmonogramu jako zasadę należy przyjąć minimalizację zaburzeń w funkcjonowaniu obiektu.
5. Zakres instalacji odgromowej obejmuje miejscową jej naprawę polegające na :
a) Wymianie złączy krzyżowych na złącza ocynkowane ogniowo dla prętów 8mm
b) w ilości 110szt;
c) Wymianie istniejących puszek podtynkowych kontrolnych do elewacji typ.250x150x85mm z regulacją głębokości osadzenia wraz ze złączami kontrolno-pomiarowymi do instalacji odgromowej w ilości 10szt;
d) Wykonaniu naciągów dla istniejących obwodów kpl.;
e) Wykonaniu ponownych pomiarów całości instalacji odgromowej kpl.
6. Zaprojektowano pomiędzy pomieszczeniami 14 i 16 stolarkę drzwiową aluminiową
90/200w klasie EI 30. Zarówno drzwi, meble jak i wyposażenie kuchni winno mieścić się dopuszczonych standardach w zakresie ich bezpieczeństwa i niepalności, popartych kartami technicznymi - certyfikatami, dla obiektów użyteczności publicznej. Wyposażenie pomieszczeń jest ujęte w części architektoniczno- konstrukcyjnej (część rysunkowa oraz część opisowa – prace budowlane).
7. Materiały ujęte w projekcie takie jak:
a) płytki gresowe, parkiet drewniany, płytki naścienne powinny być w I – szym gatunku, uwzględniać zarówno wysoką klasę ścieralności jak i trwałość dla budynków użyteczności publicznej. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru koloru i kształtu (wymiar i grubość) przed ich wbudowaniem;
b) farby wewnętrzne i zewnętrzne w I–szym gatunku, uwzględniać zarówno wysoką klasę trwałość powłok dla budynków użyteczności publicznej. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru ich koloru.
8. W ramach projektu konieczne jest wykonanie dodatkowego pokrycia całości dachu papą nawierzchniową termozgrzewalną o parametrach: typ PYE 250 S5 gr.5mm w ilości 890m2.
Jednocześnie należy wykonać remont istniejących obróbek blacharskich i orynnowania polegającego na:
a) Wymianie istniejących ryniem dachowych PCV Ø150mm wraz z mocowaniem
w ilości 80mb;
b) Wymianie oraz rur spustowych wraz z mocowaniem PCV Ø100mm w ilości 36 mb;
c) Malowanie istniejących obróbek blacharskich wraz wymianą nitów mocujących
do tytan-cynk w ilości nitów 150 szt.
9. Podjazd dla niepełnosprawnych posiada zgodnie z dokumentacją projektową wymiar zewnętrzny: 1,4m x3,5m wraz ze spadkiem 8% i prowadzi do pom. nr 1 (wiatrołap).Konstrukcja podjazdu jest betonowa wraz z nawierzchnią z kostki polbruk bez fazy gr 6cm. Przewiduję się również balustrady stalowe ocynkowane/malowane dwustronne, na wysokości 70-75 cm oraz 85-90 cm nad poziomem pochylni, zachowując jednoczenie skrajnię komunikacyjną 1,2m.
10. W projektowanym pomieszczeniu nr 16 (sala widowiskowa) projektuje się parkiet drewniany i planuje się wymianę zużytych istniejących paneli podłogowych na parkiet drewniany. Analogicznie w pomieszczeniu nr 24 planuje się wyminę istniejącej wykładziny PCV na parkiet drewniany.
Parkiet powinien być po ułożeniu zakonserwowany lakierem gruntującym, oraz 2 krotne malowanie lakierem poliuretanowym lub olejem twardym do podłóg odpornym na ścieranie. Lakiery lub oleje powinny mieć karty techniczne i certyfikaty dopuszczające ich użycie dla pomieszczeń zamkniętych na stały pobyt ludzi.
W projektowanym pomieszczeniu nr 9 (biuro prawnika) planuje się wymianę istniejących zużytych paneli podłogowych na płytki gresowe antypoślizgowe.
Parkiet drewniany (wraz z konserwacją), płytki podłogowe gres powinny być w I–szym gatunku, uwzględniać zarówno wysoką klasę ścieralności jak ich trwałość dla budynków użyteczności publicznej. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru koloru i kształtu (wymiar i grubość) przed ich wbudowaniem.
11. Przewiduje się wymianę istniejącej stolarki drzwiowej na nową oraz zakup nowej:
a) Pom. WC dla personelu nr 6 D2 90/200 kpl. 1;
b) Pom. WC dla niepełnosprawnych nr 8.1, 8,2, 8.3 D2 90/200 kpl. 3;
c) Pom. WC dla niepełnosprawnych nr 19 D1 100/200 kpl.1;
d) Pom. WC nr 12 D2 90/100 kpl.1;
e) Pom. WC nr 21,22 D2 90/200 kpl.2;
f) Pom. nr 17 D2 90/200 kpl. 1;
g) Pom. nr 4, 5 D2 90/200 kpl. 2;
h) Pom. nr 10 D2 90/200 kpl. 1;
i) Pom. nr 13 D11 70/200 kpl.2 i D2 90/200 kpl.1
Jednocześnie informujemy, że zamówienie obejmuje także stolarkę drzwiową aluminiową 90/200 w klasie EI 30kpl.1 pomiędzy pomieszczeniami 14 i 16.
12. Wykonawca ma przewidzieć w cenie ofertowej wyrównanie istniejących posadzek w celu ich płaszczyznowego skomunikowania z pozostałymi powierzchniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1190000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1284612,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1190000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo HandlowoUsługowe BUD-POL Mariusz Sulecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562217028

7.3.3) Ulica: ul. Drzymały 14/10

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1190000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.