eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych odbywającego się w Kazimierzu Dolnym w dniach 23-26.06.2022 roku.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych odbywającego się w Kazimierzu Dolnym w dniach 23-26.06.2022 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Kultury w Lublinie

1.3.) Oddział zamawiającego: WOK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna Panny Marii 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wok@wok.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wok.lublin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych odbywającego się w Kazimierzu Dolnym w dniach 23-26.06.2022 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5ec75b7-d5cc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034684/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakwaterowanie i Wyżywienie Uczestników Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.1)
Wyżywienie: 24.06.2022 – 50 śniadań 100 obiadów, 170 kolacji;25.06.2022 - 170 śniadań, 220 obiadów, 250 kolacji, 26.06.2022 – 180 śniadań, 180 obiadów, 100 kolacji w formie suchego prowiantu

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 45100 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.2)
Zakwaterowanie: ilość noclegów 60 (24/25.06 – 30 noclegów, 25/26.06 – 30 noclegów)
Wyżywienie: 24.06.2022 - 30 obiadów, 30 kolacji;25.06.2022- 30 śniadań, 30 obiadów, 30 kolacji, 26.06.2022 – 30 śniadań, 30 obiadów

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 10350 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.3)
Zakwaterowanie: ilość noclegów 160 (24/25.06 – 80 noclegów, 25/26.06 – 80 noclegów)
Wyżywienie: 24.06.2022- 80 obiadów, 80 kolacji;25.06.2022- 80 śniadań, 80 obiadów, 80 kolacji, 26.06.2022 – 80 śniadań, 80 obiadów

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 27600 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.4)
Zakwaterowanie: ilość noclegów 100 (24/25.06 – 50 noclegów 25/26.06 – 50 noclegów)
Wyżywienie: 24.06.2022 50 obiadów, 50 kolacji;25.06.2022- 50 śniadań, 50 obiadów, 50 kolacji, 26.06.2022 – 50 śniadań, 50 obiadów

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 20250 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.5)
Zakwaterowanie: ilość noclegów 40 (24/25.06– 20 noclegów, 25/26.06 – 20 noclegów)
Wyżywienie: 24.06.2022- 20 obiadów, 20 kolacji;25.06.2022- 20 śniadań, 20 obiadów, 20 kolacji, 26.06.2022 – 20 śniadań, 20 obiadów

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 8900 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.6)
Zakwaterowanie: ilość noclegów 60 (24/25.06 – 30 noclegów, 25/26.06 – 30 noclegów)
Wyżywienie: 24.06.2022- 30 obiadów, 30 kolacji;25.06.2022- 30 śniadań, 30 obiadów, 30 kolacji, 26.06.2022 – 30 śniadań, 30 obiadów

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 11250 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.7)
Zakwaterowanie: ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)
Wyżywienie: 23.06.2022 – 20 obiadów, 50 kolacji; 24.06.2022- 30 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji;25.06.2022- 40 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji, 26.06.2022 – 40 śniadań, 40 obiadów

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 13600 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.8)
Zakwaterowanie: ilość noclegów 70 (25/26.06 – 70 noclegów)
Wyżywienie: 26.06.2022- 70 śniadań

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 9800 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.9)
ilość noclegów 70 (24/25.06 – 35 noclegów, 25/26.06 – 35 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 5670 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.10)
ilość noclegów 60 (24/25.06 – 30 noclegów, 25/26.06 – 30 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 4860 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.13)
ilość noclegów 50 (24/25.06 – 25 noclegów, 25/26.06 – 25 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.11)
ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 2376 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.14)
ilość noclegów 40 (24/25.06 – 20 noclegów, 25/26.06 – 20 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.14)
ilość noclegów 40 (24/25.06 – 20 noclegów, 25/26.06 – 20 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.14)
ilość noclegów 40 (24/25.06 – 20 noclegów, 25/26.06 – 20 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.14)
ilość noclegów 40 (24/25.06 – 20 noclegów, 25/26.06 – 20 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)
ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)
ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)
ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)
ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)
ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)
ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)
ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)
ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)
ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)
ilość noclegów 10 (25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)
ilość noclegów 10 (25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)
ilość noclegów 10 (25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)
ilość noclegów 10 (25/26.06 – 10 noclegów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37740 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37740 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37740 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Zieliński Pod Zamkową Górą, ul. Tyszkiewicza 18, 24-120 Kazimierz Dolny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 43265125

7.3.3) Ulica: ul. Tyszkiewicza 18

7.3.4) Miejscowość: Kazimierz Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 24-120

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-23 do 2022-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Szkół im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym, ul. Nadwiślańska 9, 24-120 Kazimierz Dolny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060664549

7.3.3) Ulica: ul. Nadwiślańska 9

7.3.4) Miejscowość: Kazimierz Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 24-120

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-23 do 2022-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Szkół im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym, ul. Nadwiślańska 9, 24-120 Kazimierz Dolny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060664549

7.3.3) Ulica: ul. Nadwiślańska 9

7.3.4) Miejscowość: Kazimierz Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 24-120

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-23 do 2022-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.