eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaczyce › Budowa parkingu dla samochodów osobowych na działce nr ewid. 571/2 w miejscowości Sowina etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu dla samochodów osobowych na działce nr ewid. 571/2 w miejscowości Sowina etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marzena.knap@kolaczyce.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu dla samochodów osobowych na działce nr ewid. 571/2 w miejscowości Sowina etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74a3b63f-0430-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000776/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa parkingu dla samochodów osobowych na działce nr ewid. 571/2 w miejscowości Sowina etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157546/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.15.2021.SM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa parkingu dla samochodów osobowych na działce nr ewid. 571/2 w miejscowości Sowina etap I”
2. Zakres obejmuje:
1. Koszt dostosowania się do wymagań warunków kontraktu:
- geodezyjna obsługa inwestycji (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza) – 1,0 ryczałt
- wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu wraz z wykonaniem i utrzymaniem oznakowania w trakcie realizacji robót – 1,0 ryczałt
- wykonanie powykonawczej dokumentacji odbiorowej (operat kolaudacyjny) – 1,0 ryczałt

2. Roboty przygotowawcze:
- mechaniczne usunięcie warstwy humusu gr. w-wy 15 cm z darnią do późniejszego wykorzystania – 800,0 m2
- rozebranie nawierzchni z kruszywa, gr. w-wy 20 cm (zagospodarowanie materiału z rozbiórki w gestii Wykonawcy) – 300,0 m2
- demontaż istniejącego odwodnienia liniowego z elementów polimerobetonowych do ponownego wykorzystania – 12,0 m

3. Roboty ziemne:
- wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat I-V z transportem urobku na odkład na odl. do 10,0 km – 704,95 m3
- wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-VI uzyskanego z wykopu – 58,60 m3

4. Odwodnienie korpusu drogowego:
- ułożenie kanału deszczowego z rur PP DN300 – 53,0 m
- wykonanie studni kanalizacyjnych betonowych o śr. 80 cm z wpustem żeliwnym najazdowym klasy D400 – 3,0 szt
- osadzenie odwodnienia liniowego na ławie betonowej z betonu C12/15 (elementy z demontażu lub o równoważnych parametrach) – 10,0 m

5. Podbudowy:
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. w-wy 20 cm – 985,0 m2
- wykonanie stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym, gr. w-wy 30 cm, Rm=2,5 MPa (doziarnienie pospółką w ilości 10%) – 1 006,00 m2

6. Roboty wykończeniowe:
- humusowanie z obsianiem skarp, zakładanie trawników przy grubości humusu 10 cm – 105,0 m2
- wykonanie umocnienia dna rowów elementami prefabrykowanymi typu korytko muldowe – 13,0 m
- umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi ażurowymi o wym. 60x40x10 cm – 10,0 m2
- umocnienie skarp płytami drogowymi 3,0x1,5m ustawionymi na betonie C20/25 gr. 20 cm – 16,50 m
- przepusty z rur PP pod zjazdami – 15,0 m

7. Elementy ulic:
- ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem – 143,0 m
- ustawienie obrzeży betonowych w wymiarach 25x8 cm – 100,0 m

8. Zabezpieczenie urządzeń teletechnicznych:
- montaż rur osłonowych dwudzielnych A110PS na istniejących doziemnych kablach telekomunikacyjnych – 35,0 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239973 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335439,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239973 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239973 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.