eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesznowola › Konserwacja i nasadzanie zieleni



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i nasadzanie zieleni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lesznowola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271111

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gminna 60

1.5.2.) Miejscowość: Lesznowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-506

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 227089113

1.5.8.) Numer faksu: 22 757 92 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@lesznowola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lesznowola.eobip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.lesznowola.eobip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i nasadzanie zieleni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cd07941-30d2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006446/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Konserwacja i nasadzanie zieleni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie jest udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego ( zamówienia podstawowego udzielono w dniu 16.02.2021) dotychczasowemu wykonawcy usług tj. Marzena Szklarzewska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Firma Ogrodnicza Produkcyjno - Handlowo - Usługowa Marzena Szklarzewska z siedz. ul. Słoneczna 95, Stara Iwiczna, 050505 Piaseczno

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.20.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 65380,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Nasadzenia sadzonek drzew (klon, dąb, akacja,lipa, jesion, itp.) 5 - letnich, gdzie korona zaczyna się na wysokości 2,20 - 2,50 m, na działkach stanowiących własność Gminy - ok. 30szt. obejmujące:
- przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu,
- zakup materiału do nasadzeń,
- wykonanie nasadzeń,
- pielęgnację i podlewanie przez okres 2 miesięcy,
- zapalikowanie w razie potrzeby posadzonych drzew,
- wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami z chwilą zauważenia pierwszych objawów.
2) Utrzymanie gminnych terenów zielonych na powierzchni ( ok. 1 100 m2) obejmujące:
- usuwanie chwastów wraz z wywozem urobku,
- pielgnację roślin,
- nawożenie,
- wykoszenie trawnika znajdującego w obrębie skwerów wraz z wywozem urobku;
3) Korowanie (grubość 5 cm ) wraz z korą, ok. 1500 m2.
4) Zabezpieczenie roślin na zimę, ok. 300m2.
5) Ułożenie agrotkaniny (gramatura min. 100g/m2) obejmujące zakup i ułożenie agrotkaniny oraz jej umocowanie min.4 szpilkami, ok. 2000 m2.
6) Założenie trawnika, ok. 200 m2 (wszystkie niezbędne czynności).
7) Założenie łąki kwiatowej ok. 200 m2 (wszystkie niezbędne czynności).
8) Nasadzenia sadzonek krzewów iglastych i liściastych w ilości:
a) min. 50 cm wysokości – 50 szt.
b) min. 50-1 m wysokości – 50 szt.
c) min 1,50 wysokości – ok.30 szt. obejmujace:
- przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu,
- zakup materiału do nasadzeń,
- wykonanie nasadzeń,
- pielęgnacją i podlewaniem przez okres mikn. 2 miesięcy,
- wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami, z chwilą zauważenia pierwszych objawów.
9) Nasadzenia sadzonek i cebulek kwiatów jednorocznych w ilości ok. 200 szt., obejmujace:
- przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu,
-zakup materiału do nasadzeń,
- wykonanie nasadzeń,
- usuwanie przekwitłych kwiatostanów,
-wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami z chwilą zauważenia pierwszych objawów,
- na bieżąco uzupełnianie wypadów i skradzionych nasadzeń,
3. Zakupu i dostawy materiału do nasadzeń, środków ochrony roślin, palików, kory, agrotkaniny, wody do podlewania itp. wykonawca dokona we własnym zakresie i na koszt własny.
4. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona bieżące przygotowanie terenu do wykonania zadań określonych w pkt. 1÷9 (usunięcie śmieci, kamieni, gałęzi, rozgarnięcie kretowisk itp.)
5.Ilości usług podane w ust. 1 są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie
tj. zarówno zmniejszeniu jak i zwiększeniu. Faktyczne ilości będą wynikać z potrzeb Zamawiającego, które wystąpią w trakcie realizacji umowy.
6. Sprzęt i materiały konieczne do realizacji umowy zapewnia Wykonawca.

Gwarancje:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji wykonanych robót na okres 12 miesięcy od daty wystawienia faktury.
Gwarancja obejmuje szczególności stan roślin objętych pielęgnacją, w tym nowo posadzonych lub przesadzonych, aż do następnego okresu wegetacyjnego.
Jeżeli nowo posadzone lub przesadzone rośliny nie rozpoczną lub nie podejmą wegetacji („nie przyjmą się”), w ramach gwarancji Wykonawca usunie martwe rośliny i dokona ponownych nasadzeń, na które udzieli kolejnej gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65380,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65380,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65380,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogrodnicza Produkcyjno - Handlowo - Usługowa Marzena Szklarzewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-003-54-16

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 95

7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65380,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-19 do 2021-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.