eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziechowy › Przebudowa ulic Kamiennej i Wiejskiej w Wieprzu i łącznika ulic Abramska-Zakole-Kwiatowa-Wajdowa w Radziechowach w formule "Zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic Kamiennej i Wiejskiej w Wieprzu i łącznika ulic Abramska-Zakole-Kwiatowa-Wajdowa w Radziechowach w formule „Zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieprz 700

1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338676610

1.5.8.) Numer faksu: 336876613

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.radziechowy-wieprz.pl; https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulic Kamiennej i Wiejskiej w Wieprzu i łącznika ulic Abramska-Zakole-Kwiatowa-Wajdowa w Radziechowach w formule „Zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81021460-c469-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004857/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa ulic Kamiennej i Wiejskiej w Wieprzu i łącznika ulic Abramska-Zakole-Wajdowa w Radziechowach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133625/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: „PRZEBUDOWA ŁĄCZNIKA ULIC ABRAMSKA – ZAKOLE – KWIATOWA – WAJDOWA W RADZIECHOWACH”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na przebudowie ulic Abramskiej, Zakole, Kwiatowej i Wajdowej w Radziechowach, na terenie Gminy Radziechowy - Wieprz, powiat żywiecki, województwo śląskie.
Zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z planowaną inwestycją.
Dokumentacja jak i roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne (Dz.U.2021 poz.2351), przepisami związanymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Podstawowym celem planowanej przebudowy dróg jest ich poprawa stanu technicznego, poprawa bezpieczeństwa użytkowników ruchu oraz uporządkowanie wód deszczowych.
Długość inwestycji wynosi :
• 152,8 m – ul. Kwiatowa
• 143,0 m – ul. Kwiatowa – odcinek A
• 277,5 m – ul. Abramska – odcinek B
• 112,0 m – ul. Zakole – odcinek C
Łacznie: 685,30 mb

Planowane roboty swym zakresem obejmują:
• konstrukcję jezdni;
• odwodnienie pasa drogowego;
• zabezpieczenie istniejących skarp;
Dokładny zakres przebudowy dróg przedstawiono graficznie na dołączonych do PFU rysunkach.
W związku lokalizacją inwestycji na terenach zróżnicowanych wysokościowo, rozwiązania techniczne umocnień skarp, odwodnienia, konstrukcji jezdni, należy na każdym odcinku drogi rozpatrywać indywidualnie.
Zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje:
• wykonanie dokumentacji do zgłoszenia robót budowlanych / pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U.2021 poz.2351 ze zm.).
W przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę należy wykonać projekt budowlany, w skład którego wchodzi projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny.
Dokumentacja powinna być zgodna z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, warunkami określonymi w decyzjach administracyjnych a także zasadami wiedzy technicznej oraz z ustaleniami z Zamawiającym. Dokumentacja powinna obejmować część drogową, odwodnienie terenu oraz wymagane projekty branżowe;
• uzyskanie wymaganych opinii, decyzji wynikających z odrębnych przepisów, zgód, uzgodnień potrzebnych do zgłoszenia robót budowlanych /uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę;
• uzyskanie zgłoszenia wodnoprawnego lub prawomocnej decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym;
• uzyskanie zgody na odstępstwo od warunków technicznych (jeżeli wystąpi taka konieczność);
• uzyskanie zatwierdzonej docelowej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
• uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew i krzewów (jeżeli wystąpi taka konieczność);
• uzyskanie zaświadczenia o zgłoszeniu robót budowlanych / prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę;
• uzyskanie zatwierdzonej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
• wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
• wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji objętej zgłoszeniem robót budowlanych / decyzją o pozwoleniu na budowę oraz na podstawie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
• przeprowadzenie wymaganych prób i badań wynikających z odrębnych przepisów;
• opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do zakończenia budowy i/lub uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli będzie wymagana).

Wykonawca niezbędne materiały do projektowania pozyska we własnym zakresie.
Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować, uzgodnić z Zamawiający i uzyskać zgłoszenie robót budowlanych / prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę a następnie zrealizować na podstawie własnego projektu i oddać do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek inwestycję, polegająca na przebudowie ulic Abramskiej – Zakole – Kwiatowej – Wajdowej w Radziechowach .

W niniejszym zakresie wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w dwóch transzach: pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji, druga – po zakończeniu realizacji Inwestycji:
◾ pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 50 % kwoty wynagrodzenia,
◾ druga transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia.

Wykonawca zapewni finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Wnioskodawcy, na czas poprzedzający wypłatę/wypłaty z Promesy, udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego, z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Beneficjenta.
Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 766620,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: „PRZEBUDOWA ULIC KAMIENNEJ I WIEJSKIEJ W WIEPRZU”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący załącznik nr 1b do niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na przebudowie ulicy Kamiennej i Wiejskiej w Wieprzu, na terenie Gminy Radziechowy - Wieprz, powiat żywiecki, województwo śląskie.
Zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z planowaną inwestycją.
Dokumentacja jak i roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne (Dz.U.2021 poz.2351), przepisami związanymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Podstawowym celem planowanej przebudowy dróg jest ich poprawa stanu technicznego, poprawa bezpieczeństwa użytkowników ruchu oraz uporządkowanie wód deszczowych.

Długość inwestycji wynosi :
• 209,0 m – ul. Wiejska – odcinek A
• 56,0 m – ul. Wiejska – odcinek B
• 240,8 m – ul. Kamienna – odcinek A
• 143,0 m – ul. Kamienna – odcinek B
• 31,2 m – ul. Kamienna – odcinek C
Łacznie: 680,0 mb

Planowane roboty swym zakresem obejmują:
• konstrukcję jezdni;
• odwodnienie pasa drogowego;
• zabezpieczenie istniejących skarp;
Dokładny zakres przebudowy dróg przedstawiono graficznie na dołączonych do PFU rysunkach.
W związku lokalizacją inwestycji na terenach zróżnicowanych wysokościowo, rozwiązania techniczne umocnień skarp, odwodnienia, konstrukcji jezdni, należy na każdym odcinku drogi rozpatrywać indywidualnie z uwzględnieniem istniejących rozwiązań.

Zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje:
• wykonanie dokumentacji do zgłoszenia robót budowlanych / pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U.2021 poz.2351 ze zm.).
W przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę należy wykonać projekt budowlany, w skład którego wchodzi projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny.
Dokumentacja powinna być zgodna z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, warunkami określonymi w decyzjach administracyjnych a także zasadami wiedzy technicznej oraz z ustaleniami z Zamawiającym. Dokumentacja powinna obejmować część drogową, odwodnienie terenu oraz wymagane projekty branżowe;
• uzyskanie wymaganych opinii, decyzji wynikających z odrębnych przepisów, zgód, uzgodnień potrzebnych do zgłoszenia robót budowlanych /uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę;
• uzyskanie zgłoszenia wodnoprawnego lub prawomocnej decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym;
• uzyskanie zgody na odstępstwo od warunków technicznych (jeżeli wystąpi taka konieczność);
• uzyskanie zatwierdzonej docelowej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
• uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew i krzewów (jeżeli wystąpi taka konieczność);
• uzyskanie zaświadczenia o zgłoszeniu robót budowlanych / prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę;
• uzyskanie zatwierdzonej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
• wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
• wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji objętej zgłoszeniem robót budowlanych / decyzją o pozwoleniu na budowę oraz na podstawie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
• przeprowadzenie wymaganych prób i badań wynikających z odrębnych przepisów;
• opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do zakończenia budowy i/lub uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli będzie wymagana).

Wykonawca niezbędne materiały do projektowania pozyska we własnym zakresie.
Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować, uzgodnić z Zamawiający i uzyskać zgłoszenie robót budowlanych / prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę a następnie zrealizować na podstawie własnego projektu i oddać do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek inwestycję, polegająca na przebudowie ulicy Kamiennej i Wiejskiej.

W niniejszym zakresie wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w dwóch transzach: pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji, druga – po zakończeniu realizacji Inwestycji:
◾ pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 50 % kwoty wynagrodzenia,
◾ druga transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia.

Wykonawca zapewni finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Wnioskodawcy, na czas poprzedzający wypłatę/wypłaty z Promesy, udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego, z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Beneficjenta.
Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 1027227,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1278640,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 910200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych Drobud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532510595

7.3.4) Miejscowość: ŻYWIEC

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 910200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 470 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1475287,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H BATEX Bartłomiej Stopka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532285709

7.3.4) Miejscowość: WĘGIERSKA GÓRKA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dokumentacja projektowa - KBN Projekty Arkadiusz Krzesak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 470 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.