eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Ułożenie nakładki bitumicznej na drogach miejskich - etap III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ułożenie nakładki bitumicznej na drogach miejskich – etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl/pn/zdunskawola/demand/146130/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ułożenie nakładki bitumicznej na drogach miejskich – etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea8af8c3-c198-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012659/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Ułożenie nakładki bitumicznej na drogach miejskich - etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088385

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.271.4.2024.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 890286,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg miejskich, polegająca na ułożeniu nakładki bitumicznej wraz z wykonaniem poboczy na ul. Wychodniej, ul. Słonecznej i ul. Wolnej w Zduńskiej Woli. Inwestycja obejmuje przygotowanie dokumentacji technicznej oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień wraz z przyjętym bez sprzeciwu zgłoszeniem robót budowlanych, a następnie wykonanie robót w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację.
2. Zadanie realizowane jest na obszarze działek należących do Miasta Zduńska Wola, tj.
1) ul. Wychodnia dz. nr ewid. 132, 133/2; ob. 9;
2) ul. Słoneczna dz. nr ewid. 134; ob. 9;
3) ul. Wolna dz. nr ewid. 74/2, 81/1, 83/1, 135; ob. 9.
3. Zadanie realizowane będzie w dwóch etapach:
1) I etap – opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień wraz z przyjętym bez sprzeciwu zgłoszeniem robót budowlanych.
2) II etap – przeprowadzenie robót budowlanych na podstawie opracowanej oraz zatwierdzonej dokumentacji projektowej i przyjętego bez sprzeciwu zgłoszenia robót budowlanych.
4. ETAP I – opracowania projektu technicznego (uproszczonego) na mapie do celów opiniodawczych pod nazwą: „Przebudowa dróg miejskich, ulic Wychodniej, Słonecznej, Wolnej” w ramach zadania „Ułożenie nakładki bitumicznej na drogach miejskich – etap III” dla ulic: Wychodnia, Słoneczna, Wolna w Zduńskiej Woli oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień wraz z przyjętym bez sprzeciwu zgłoszeniem robót budowlanych. Zakres opracowań:
1) koncepcja zagospodarowania terenu – (1 egz.),
2) mapa zasadnicza do celów opiniodawczych (w ilości egz. niezbędnej do prawidłowego wykonania umowy),
3) projekt techniczny – (5 egz.),
4) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – (3 egz.),
5) projekt organizacji ruchu na czas budowy – (3 egz.),
6) kosztorys robót – (1 egz.),
7) wersja elektroniczna dokumentacji w formacie .pdf oraz w formacie pozwalającym na jej edycję (rysunki w formacie .dwg, opisy w formacie .doc, kosztorysy w formacie .ath), na nośniku CD, który zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w jednym egzemplarzu.
5. ETAP II – roboty budowlane i zagospodarowanie terenu, tj.
1) wytyczenie zadania w terenie,
2) wykonanie robót budowlanych,
3) uporządkowanie terenu po budowie i terenów przyległych,
4) inwentaryzacja powykonawcza i operat kolaudacyjny.
6. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) rozebranie istniejącej nawierzchni gruntowej w pasie projektowanego utwardzenia, wykorytowanie istniejącej nawierzchni, ułożenie podbudowy z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2 – gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 – gr. 15 cm., warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej typu AC 11S KR-2 – gr. 5 cm na szer. jezdni oraz wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 4/31,5 szerokości 0,5-1,0 m – średniej grubości 10 cm.
5) wycinkę 2 drzew (brzoza) wraz z pniem w granicy dz. nr ewid. 74/2, ob. 9 (ul. Wolna) – o zgodę na usunięcie wystąpi Inwestor.
6) przycięcie gałęzi drzew/krzewów wchodzących w obszar inwestycji – jeżeli wystąpi konieczność.
7) przebudowę kolidujących skrzynek telekomunikacyjnych – jeżeli wystąpi konieczność.
8) regulację urządzeń uzbrojenia terenu (np. studnie KS, zawory wodociągowe).
9) zabezpieczenie dwudzielnymi rurami osłonowymi PS110 linie telekomunikacyjne i energetyczne przechodzące pod jezdnią.
10) malowanie (oznakowanie) żerdzi słupów energetycznych i telekomunikacyjnych farbą ostrzegawczą.
7. Ulica Wychodnia:
Długość odcinka ~ 395 m, szerokość pasa drogowego ~ 5,0 - 8,7 m.
Jezdnia od ul. A. Struga do ul. Słonecznej ( ~ 265 m) – szerokość 4,5 m, szerokość podbudowy min. 4,70 m, pobocze 2 x 1,0 m.
Jezdnia od ul. Słonecznej do ul. Lipowej ( ~ 130 m) – szerokość 4,0 m, szerokość podbudowy min. 4,20 m, pobocze 2 x 0,5 m.
Powierzchnia nawierzchni ~ 1 712,5 m2 .Włączenie do jezdni ul. Lipowej wyprowadzić łukami.
8. Ulica Słoneczna:
Długość odcinka ~ 485 m, szerokość pasa drogowego ~ 4,5 - 8,2 m.
Jezdnia do granicy dz. nr ewid. 65 i 66, ob. 9 ( ~ 115 m) – szerokość 4,5 m, szerokość podbudowy min. 4,70 m, pobocze 2 x 1,0 m.
Jezdnia od granicy dz. nr ewid. 65 i 66, ob. 9 ( ~ 370 m) – 3,5 m, szerokość podbudowy min. 3,70 m, pobocze 2 x 0,75 m. Powierzchnia nawierzchni ~ 1 812,5 m2 .
9. Ulica Wolna:
Długość odcinka ~ 185 m, szerokość pasa drogowego ~ 4,0 - 4,9 m.
Jezdnia szerokości 3,0 - 3,5 m, szerokość podbudowy min. 3,20 - 3,70 m, pobocze 2 x 0,5 - 0,75 m.
Powierzchnia nawierzchni ~ 647,5 m2 .
Szerokość jezdni wpisać do istniejącego zjazdu w pasie drogowym ul. Andrzeja Struga.
10. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac budowlanych znajdują się w dołączonym programie funkcjonalno – użytkowym.
11. Na terenie Miasta Zduńska Wola obowiązuje System Zarządzania Zielenią Miejską (https://zdunskawola.pl/o-miescie/system-zarzadzania-zielenia-miejska/), który należy uwzględnić podczas prac projektowych i wykonywania robót budowlanych.
12. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczącej zamówienia podstawowego (załącznik do SWZ).
13. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. Minimalny okres gwarancji wynosi - 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 925069,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1117162,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 925069,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŻWIR-TRANS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8291739210

7.3.3) Ulica: ul. Władysława Zarembowicza 37 lok. 63

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 925069,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.