eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Modliborzyce › Modernizacja ujęć wody i oczyszczalni ścieków na terenie gminy Modliborzyce na potrzeby zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja ujęć wody i oczyszczalni ścieków na terenie gminy Modliborzyce na potrzeby zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MODLIBORZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 63

1.5.2.) Miejscowość: Modliborzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158715079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@modliborzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://modliborzyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6135114-c1aa-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ujęć wody i oczyszczalni ścieków na terenie gminy Modliborzyce na potrzeby zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6135114-c1aa-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022227/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja ujęć wody i oczyszczalni ścieków na terenie gminy Modliborzyce na potrzeby zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133375

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 358137,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35813 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż agregatów prądotwórczych do obiektów z terenu gminy Modliborzyce oraz
dostosowanie infrastruktury ujęć wody i oczyszczalni ścieków do zasilania awaryjnego z agregatów prądotwórczych w
ramach ww. inwestycji.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu
Zamówienia (zwany dalej: OPZ ) – stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy (PPU) –
Załącznik nr 5 do SWZ.
Informacje dodatkowe:
1) Montaż agregatu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z OPZ.
2) Sprawdzenie poprawności działania agregatów potwierdzone protokołem oraz pomiary natężenia hałasu generowanego
przez urządzenia wskazane w OPZ.
3) Zamawiający wymaga dokonania bezpłatnego pierwszego uruchomienia i bezpłatnego przeszkolenia z obsługi i
konserwacji agregatu przedstawicieli Zamawiającego;
4) Zamawiający wymaga dokumenty potwierdzające parametry techniczno-użytkowe użytych materiałów. Dokumenty
wydane przez producenta (wraz z tłumaczeniem na język polski jeżeli jest wydany w języku obcym), potwierdzające
spełnianie parametrów techniczno-użytkowych zaproponowanych agregatów w formie kart katalogowych, raporty z badań
itp
5) Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób i środków, aby w sposób niezakłócony i należyty realizować zamówienie;
6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi w
tej mierze przepisami prawa, wiedzą techniczną, ze starannością uwzględniającą zawodowy charakter działalności
Wykonawcy;
7) Wykonawca zapewni porządek na terenie prac oraz utrzymanie terenu w należytym stanie oraz w stanie wolnym od
przeszkód komunikacyjnych; Wykonawca zobowiązuje się stosować jedynie materiały i urządzenia posiadające atesty,
aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności lub właściwości użytkowych, wymagane przez odpowiednie przepisy;
8) Zamawiający dopuszcza normy równoważne w stosunku do norm wymienionych w OPZ. Za normy równoważne zostaną
uznane normy potwierdzające spełnianie minimalnych parametrów określonych w normach wymaganych przez
Zamawiającego;
9) Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu
odbioru. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24
miesięcy co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 14 do SWZ - kryteria
oceny ofert. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji.
10) Urządzenia muszą zostać dostarczone do miejsca instalacji łącznie z czynnościami ładunkowymi. Urządzenia muszą
pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta obejmujących rynek polski, zapewniając w szczególności realizację
uprawnień gwarancyjnych oraz muszą być fabrycznie nowe. Urządzenia muszą być przystosowane do realizacji zasilania
rezerwowego obiektów w przypadku braku zasilania podstawowego lub przekroczenia zakładanych paramentów
pracy.Urządzenia muszą posiadać wszystkie niezbędne zgody i dopuszczenia do użytkowania na terenie Polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71314100-3 - Usługi elektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 321659,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomp głębinowych. Szczegółowe informacje dotyczące opisu,
zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (inaczej: OPZ) stanowiący
Załącznik nr 7 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy (PPU) – Załącznik nr 8 do SWZ.
Informacje dodatkowe:
1) Dostawa przedmiotu zamówienia oprócz jego sprzedaży obejmuje również: załadunek, transport i rozładunek w miejscu
wskazanym przez zamawiającego.
2) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie towaru powstałe w trakcie załadunku, transportu i rozładunku.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości dostarczanych pomp. Przed
podpisaniem umowy jak i na każde żądanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do
wskazanych w ofercie pomp odpowiednie certyfikaty, atesty (w tym atest higieniczny PZH), karty katalogowe, deklarację
zgodności z odpowiednimi normami lub aprobatę techniczną;

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122130-0 - Pompy wodne

4.5.5.) Wartość części: 36478,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290999,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395937,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395937,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Kania Agregaty Pex -Pool Plus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850432046

7.3.3) Ulica: ul. Metalowców 35

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395937,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Janusz Kania Agregaty Pex-Pool Plus złożył za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Ofertę/formularz ofertowy (data wpływu: 2023.03.20) na dwie części zamówienia tj.: część 1 zamówienia: Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych do obiektów z terenu gminy Modliborzyce oraz część 2 zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych pomp głębinowych.
Zamawiający informuje iż, Oferta w ramach niniejszego postępowania złożona na część 2 zamówienia nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Zamawiający na ww. inwestycję udostępnił interaktywny formularz ofertowy. W przypadku postępowania podzielonego na części , Wykonawca miał możliwość złożenia oferty na więcej niż jedną część postępowania tylko w ramach jednego formularza ofertowego. Wykonawca nie zapoznał się właściwie z zasadami korzystania z Platformy e-Zamówienia, przekazując ofertę na część 2 zamówienia, niezgodnie z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.Zamawiający w wyniku badania i oceny złożonej oferty, zwrócił się z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji do Administratora Platformy e-Zamówienia. Z informacji otrzymanych wynika, iż w przypadku postępowania podzielonego na części, do którego zamawiający udostępnił interaktywny formularz ofertowy, Wykonawca ma możliwość złożenia oferty na więcej niż jedną część postępowania w ramach jednego formularza ofertowego.
Co prawda, Zamawiający uwzględnił Wykonawcę w zestawianiu z „Informacji z otwarcia ofert (dnia: 21 marzec 2023r.), jednakże wynikało to z faktu, że Wykonawca dodał wypełniony formularz ofertowy: o zmienionej nazwie pliku: ocds-148610-e6135114-c1aa-11ed-8261-62cbbe4d0ca4_Oferta_1 - zad. 2 - POMPY. dołączając go jednocześnie jako załącznik do oferty złożonej na zadanie w zakresie części 1 zamówienia.
Z uwagi na powyższe okoliczności stwierdzić należy, że oferta na część 2 zamówienia, przesłana jako załącznik do oferty części 1 zamówienia nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego. Tym samym oferta na część 2 zamówienia Wykonawcy podlega odrzuceniu na wyżej wskazanej podstawie prawnej.

Zgodnie z uzasadnieniem prawnym i faktycznym wskazanym powyżej, Zamawiający informuje, jak na wstępie i odrzuca ofertę Wykonawcy w zakresie części 2 zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych pomp głębinowych.

Biorąc pod uwagę powyższe w przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę, w związku z tym, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.