eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › Adaptacja zabytkowego budynku starej plebanii w Baranowie na cele kulturalne i turystyczne



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja zabytkowego budynku starej plebanii w Baranowie na cele kulturalne i turystyczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Baranów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-105

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 883 40 27

1.5.8.) Numer faksu: 81 883 40 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminabaranow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminabaranow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.gminabaranow.pl/ogloszenia-i-przetargi/przetargi/przetargi-z-2021-roku

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja zabytkowego budynku starej plebanii w Baranowie na cele kulturalne i turystyczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44687602-ff82-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009206/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Adaptacja zabytkowego budynku starej plebanii w Baranowie na cele kulturalne i turystyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153485/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2233403,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Adaptacja zabytkowego budynku starej plebanii w Baranowie na cele kulturalne i turystyczne”, polegająca na przebudowie i remoncie zabytkowego budynku plebanii z adaptacją poddasza na cele użytkowe wraz z elementami zagospodarowania terenu na części działek o numerach ewidencyjnych 2682 i 2938 w Baranowie.
Zakres robót obejmuje, między innymi:
1) przebudowa i remont zabytkowego budynku plebanii o powierzchni zabudowy 251,00 m2 i kubaturze 1 506,00 m3, w tym:
a) wzmocnienie fundamentów budynku oraz wykonanie izolacji pionowej obustronnej, powłokowej, krystaliczno-polimerowej oraz izolacji poziomej pod poziomem posadzki metodą iniekcji krystalicznej; rozbiórka fundamentów pod klatką schodową, gankiem i werandą oraz wykonanie nowych fundamentów;
b) rozbiórka istniejącej klatki schodowej i wykonanie nowych schodów;
c) wzmocnienie, remont i odgrzybienie ścian zewnętrznych, skotwienie odchylonych ścian szczytowych oraz wzmocnienie spękanych nadproży ceglanych;
d) wymiana stropów nad parterem, z zachowaniem istniejących belek stropowych, zaimpregnowanie belek środkami owado i grzybobójczymi, ułożenie nowych podłóg i sufitów;
e) naprawa tynków wewnętrznych i zewnętrznych, malowanie;
f) wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego, z wykonaniem lukarn oraz okien połaciowych;
g) adaptacja poddasza na cele użytkowe;
h) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych;
i) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (drewniana);
j) wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych imitujących drewno, płytek gresowych, paneli warstwowych i wykładziny PCV;
k) wyburzenie 4 pieców kaflowych oraz konserwacja jednego pieca z dekoracyjnym zwieńczeniem; odtworzenie pieca chlebowego;
l) odtworzenie werandy oraz ganka wejściowego;
m) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, centralnego ogrzewania z zastosowaniem 2 pomp ciepła, w tym ogrzewania podłogowego na parterze budynku, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz sygnalizacji przeciwpożarowej, wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, instalacja oświetlenia, instalacja monitoringu wizyjnego oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu.
2) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,6 kW, wykonanie ogrodzenia instalacji;
3) demontaż istniejącego ogrodzenia budynku i wykonanie nowego z przęseł stalowych;
4) wymiana muru ogrodzeniowego kościoła na odcinku ok. 12 m;
5) utwardzenie terenu kostką granitową (dojazd i dojście do budynku) oraz kruszywem granitowym (opaska wokół budynku);
6) dostawa i montaż wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania budynku;
7) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i badań;
8) zagospodarowanie i zasilenie terenu budowy;
9) obsługę geodezyjną zadania, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. dla Zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

39100000-3 - Meble

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262690-4 - Remont starych budynków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2978827,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3387000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2978827,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Wojtaś "SOLARPROFI" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162516944

7.3.3) Ulica: Lendo Ruskie 42

7.3.4) Miejscowość: Ułęż

7.3.5) Kod pocztowy: 08-504

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2978827,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.