eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaktorów › Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego Gminy Jaktorów w Budach Zosinych poprzez głęboką modernizację energetyczną.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego Gminy Jaktorów w Budach Zosinych poprzez głęboką modernizację energetyczną.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jaktorów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148259

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 33

1.5.2.) Miejscowość: Jaktorów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-313

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 046 855 21 88

1.5.8.) Numer faksu: 046 855 21 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaktorow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e0a540d-a86e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego Gminy Jaktorów w Budach Zosinych poprzez głęboką modernizację energetyczną.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e0a540d-a86e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00112476/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego Gminy Jaktorów w Budach Zosinych poprzez głęboką modernizację energetyczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego Gminy Jaktorów w Budach Zosinych poprzez głęboką modernizację energetyczną”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „PRZEJŚCIE NA GOSPODARKĘ NISKOEMISYJNĄ” Działania 4.2 „Efektywność energetyczna”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113361

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego Gminy Jaktorów w Budach Zosinych poprzez głęboką modernizację energetyczną.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje :
1)wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej uzgodnionej z Zamawiającym wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych przepisami prawa opracowaniami, zgodami, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami i sprawdzeniami koniecznymi do realizacji projektowanej inwestycji.
2)Opracowana dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania zawarte w PFU. Standard zaprojektowanej inwestycji musi być co najmniej równy standardowi opisanemu w PFU. Parametry, jakość i standard materiałów, wyrobów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji musi być nie gorszy niż opisany w PFU. Załącznikiem do dokumentacji musi być wykaz przewidzianych w dokumentacji materiałów, wyrobów i urządzeń (produktów) podający ich parametry techniczne i producentów wraz z odniesieniem się do ich opisu zawartego w PFU.
3)Wykonanie zaprojektowanej przez Wykonawcę inwestycji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót zgodnie z art. 20 ust.1 pkt.4 Prawo budowlane, zasadami wiedzy, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz z należytą starannością w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 projektu umowy. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo na żądanie Zamawiającego do pełnienia nadzoru autorskiego.
4)Koszt wykonania dokumentacji projektowej nie może przekroczyć 5% wartości robót budowlanych.
5)Roboty budowlane wchodzące w zakres realizacji inwestycji należy wykonać według wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
6)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty wykonania zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, Szczegółowego Harmonogramu rzeczowo – terminowo - finansowego ( zwanego dalej Harmonogramem), uwzględniającego wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych Przedmiotem umowy oraz każdorazowo aktualizację Harmonogramu rzeczowo – terminowo - finansowego w zakresie realizacji robót budowlanych w terminie do 7 dni od powzięcia wiedzy o konieczności zmiany harmonogramu. Zamawiający ma prawo wnieść każdorazowo uwagi do przedłożonego harmonogramu w terminie 7 dni.
7)Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na wykonanie poszczególnych elementów robót, które stanowią osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów.
8)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydania polecenia dot. zmiany przez Wykonawcę Harmonogramu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania robót budowlanych zgodnie z Harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Wykonawca może przystąpić do robót budowlanych objętych budową inwestycji wyłącznie po zaakceptowaniu Harmonogramu przez Zamawiającego. W przypadku nie zastosowania się Wykonawcy do powyższego wymogu, Zamawiający ma prawo przerwać roboty.
9)Przedmiot umowy w zakresie robót budowlanych obejmuje również, oznakowanie robót, organizację placu budowy, wykonanie wszelkich wymaganych przepisami prawa badań i prób, oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią dla przedmiotowego zamówienia.
10)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie Programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 SWZ.
11)Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w PFU - załączniku nr 6 do SWZ ,(z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno -eksploatacyjno -montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację wg wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie.
12)Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SWZ.
13)Ilekroć w treści niniejszej SWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4919834,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8897000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.