eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą "Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w 7 lokalizacjach"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w 7 lokalizacjach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 561 80 01

1.5.8.) Numer faksu: 22 561-83-94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w 7 lokalizacjach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-261437f4-aa99-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093085/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja sieci LAN - US Ostrów Mazowiecka, ul. Stanisława Dubois 1, 07-300 Ostrów Mazowiecka.

1.1.4 Modernizacja sieci LAN - US w Szydłowcu, ul. Widok 6, 26-500 Szydłowiec.

1.1.5 Modernizacja sieci LAN - US w Żurominie, ul. Plac Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin.

1.1.6 Modernizacja sieci LAN - US w Białobrzegach, ul. Reymonta 46, 26-800 Białobrzegi.

1.1.7 Modernizacja sieci LAN - US w Płońsku, Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk.

1.1.8 Modernizacja sieci LAN - US w Sokołowie Podlaskim, ul. Węgrowska 5, 08-300 Sokołów Podlaski.

1.1.9 Modernizacja sieci LAN - IAS w Warszawie, ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, Warszawa mazowieckie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096699/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2948054,06 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2286779,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części I – Urząd Skarbowy w Ostrowi Mazowieckiej.
Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 691584,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części II – Urząd Skarbowy w Szydłowcu.
Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku nr 1b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 354479,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części III – Urząd Skarbowy w Żurominie.
Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku nr 1c do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 189667,92 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części IV – Urząd Skarbowy w Białobrzegach.
Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załącznikach nr 1d do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 266389,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części V – Urząd Skarbowy w Płońsku.
Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załącznikach nr 1e do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 713667,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części VI – Urząd Skarbowy w Sokołowie Podlaskim.
Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku nr 1f do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 348567,99 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części VII – Izba Administracji Skarbowej w Warszawie.
Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku nr 1g do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 19133376,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1088550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STIMO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842508653

7.3.3) Ulica: Kaczorowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STIMO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842508653

7.3.3) Ulica: Kaczorowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: KROSNO

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159887,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deforo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102/112

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102/112

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553377,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1062720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553377,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stimo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842508653

7.3.3) Ulica: Kaczorowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553377,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596285,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102/112

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1339971,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 634121,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-Corp Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132482717

7.3.3) Ulica: Czarnocińska 31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 634121,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.