eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Sukcesywne dostarczanie artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostarczanie artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343477100

1.5.8.) Numer faksu: 343477104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/758762

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostarczanie artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-963c386b-e4d1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022186/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Sukcesywne dostarczanie artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196079

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 573715,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów nabiałowych w następującym asortymencie i ilościach :
1 Jogurt - zboża 200g -szt. 600,
2 Jogurt owocowy 150g- szt.3000,
3 Jogurt naturalny 150g- szt. 1000,
4 Jogurt naturalny 400g szt. -300,
5 Jogurt do picia 250g- szt.1500,
6 Margaryna mleczna 250g szt.- 1000,
7 Masło ekstra (kostka) 200g- szt. 22000,
8 Masło jednorazowe 10g -szt. 2000,
9 Mleko 2% -l 4000,
10 Mleko zagęszczone niesłodzone 200g- szt.500,
11 Mleko UHT 2% 500ml- szt. 1000,
12 Ser biały twarogowy półtłusty - kostka -kg 2500,
13 Serek topiony - krążki 25g -szt. 10000,
14 Serek topiony – plastry 130g -szt. 2000,
15 Ser typu feta 270g -szt. 10,
16 Ser mozarella kulki 150g -szt. 10,
17 Ser mozarella - kulka 125g - szt.10,
18 Ser mozarella tarty -kg 100,
19 Ser Camembert 180g- szt. 500,
20 Ser Brie 200g- szt. 500.
21 Ser typu włoskiego 220 g -szt. 1000,
22 Camembert - różne smaki 120g- szt. 1000,
23 Ser wędzony w plastrach - kg 800,
24 Ser żółty Edamski-w plastrach -kg 800,
25 Ser żółty Gouda -plastrach- kg 1000,
26 Ser Królewski – plastry - kg 500
27 Ser żółty Podlaski kg 1000
28 Ser Mazdamer w plastrach kg 700
29 Ser żółty Salami- w plastrach kg700
30 Serek twarogowy naturalny 150g szt.1000
31 Serek fromage (różne smaki) 80g szt. 1000
32 Serek homogenizowany (różne smaki)150g -szt. 2000
33 Serek topiony 100g- szt. 2000
34 Puszysty serek twarogowy (różne smaki) 150g-szt. 1000
35 Puszysty serek twarogowy Mini Mix 20g (różne smaki) 20g- szt.2000
36 Serek twarogowy plastry (różne smaki) 150g - szt.1500
37 Serek kremowy z warzywami125g- szt. 1000
38 Śmietana 18% 1000ml- l 800
39 Śmietana 30% 1000ml- l 1000
40 Śmietanka do kawy (1opak x 10szt.) 100g - opak. 500
41 Serek twarogowy ziarnisty (granulowany) 200g - szt. 2000
42 Jogurt islandzki typu skyr owocowy 140g-szt. 1000
43 Serek solankowy plastry 150g- szt. 1000
44 Serek śmietankowy kanapkowy 125g- szt. 1500
45 Ser Gouda z czarnuszką – blok- kg 700
46 Jogurt z owsianką owocowy 180g -szt. 1500
47 Maślanka owocowa 400g - szt. 1000
48 Ser żółty z dziurami - plastry - kg 600
49 Ser twarogowy topiony 17g szt. 5000
50 Ser tylżycki – plastry -kg 300
51 Serek twarogowy ziarnisty (granulowany) lekki 150g- szt.2000
52 Kefir naturalny 375g- szt. 1000
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób szkolonych oraz w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć. Minimalna wartość towarów jaką Zamawiająca zobowiązuje się zakupić w ramach zawartej umowy wynosi 230.000,00 zł brutto (również w przypadku zwolnienia z VAT).
4. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. W przypadku realizacji więcej niż jednej dostawy w tygodniu, Sprzedawca wystawi fakturę zbiorczą za ten okres.
5. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i dobrej jakości
6.Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.
7. Zamawiająca nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego
8.Przedmiot zamówienia objęty jest aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu stawką podatku od towarów i usług w wysokości 0%, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r. W formularzu ofertowym oraz zestawieniu asortymentowo-ilościowo- cenowym w pozycji „VAT%”, podano stawkę aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku zmiany stawki VAT, w ofercie należy uwzględnić stawkę VAT aktualną na dzień złożenia oferty. W przypadku zastosowania w ofertach różnych stawek VAT, Zamawiająca dokona korekty stawki na aktualną stawkę obowiązującą w dniu oceny ofert i dokona zmiany związanej z tym kwoty VAT oraz zmiany sumy wartości brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499036,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505755,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499036,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420200211

7.3.3) Ulica: Handlowa

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499036,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.