eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na potrzeby mieszkańców Gminy Miejskiej Włodawa



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej
na potrzeby mieszkańców Gminy Miejskiej Włodawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002681560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. J. Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Włodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825721321

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@wlodawa.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wlodawa.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna podległa pod JST, jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej
na potrzeby mieszkańców Gminy Miejskiej Włodawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8cc71e7-e314-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039128/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na potrzeby mieszkańców Gminy Miejskiej Włodawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194323/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.271.9.2022.GN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający w trybie art. 121 i art. 60 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań wyszczególnionych w pkt 4.1.1. SWZ, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia.
W ramach każdej z 5 części zostanie wybrana 1 osoba świadcząca usługę asystenta osoby niepełnosprawnej.
4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 5 części:
Usługa asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej ma na celu pomoc osobom niepełnosprawnym posiadającym orzeczenie o niepełnosprawności o stopniu znacznym lub o stopniu umiarkowanym albo traktowane na równi do wyżej wymienionych, zwanym „uczestnikami Programu”, w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.
Usługi asystencji osobistej mogą w szczególności polegać na pomocy asystenta w: 1) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu; 2) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsce; 3) załatwianiu spraw urzędowych;
4) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy). Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia zawiera swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 34060,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający w trybie art. 121 i art. 60 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań wyszczególnionych w pkt 4.1.1. SWZ, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. W ramach każdej z 5 części zostanie wybrana 1 osoba świadcząca usługę asystenta osoby niepełnosprawnej. 4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 5 części:
Usługa asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej ma na celu pomoc osobom niepełnosprawnym posiadającym orzeczenie o niepełnosprawności o stopniu znacznym lub o stopniu umiarkowanym albo traktowane na równi do wyżej wymienionych, zwanym „uczestnikami Programu”, w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.
Usługi asystencji osobistej mogą w szczególności polegać na pomocy asystenta w: 1) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu; 2) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsce; 3) załatwianiu spraw urzędowych;
4) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy). Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia zawiera swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 34060,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający w trybie art. 121 i art. 60 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań wyszczególnionych w pkt 4.1.1. SWZ, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. W ramach każdej z 5 części zostanie wybrana 1 osoba świadcząca usługę asystenta osoby niepełnosprawnej. 4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 5 części:
Usługa asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej ma na celu pomoc osobom niepełnosprawnym posiadającym orzeczenie o niepełnosprawności o stopniu znacznym lub o stopniu umiarkowanym albo traktowane na równi do wyżej wymienionych, zwanym „uczestnikami Programu”, w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.
Usługi asystencji osobistej mogą w szczególności polegać na pomocy asystenta w: 1) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu; 2) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsce; 3) załatwianiu spraw urzędowych;
4) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy). Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia zawiera swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 34060,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający w trybie art. 121 i art. 60 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań wyszczególnionych w pkt 4.1.1. SWZ, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. W ramach każdej z 5 części zostanie wybrana 1 osoba świadcząca usługę asystenta osoby niepełnosprawnej. 4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 5 części: Usługa asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej ma na celu pomoc osobom niepełnosprawnym posiadającym orzeczenie o niepełnosprawności o stopniu znacznym lub o stopniu umiarkowanym albo traktowane na równi do wyżej wymienionych, zwanym „uczestnikami Programu”, w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym. Usługi asystencji osobistej mogą w szczególności polegać na pomocy asystenta w: 1) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu; 2) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsce; 3) załatwianiu spraw urzędowych; 4) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy). Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia zawiera swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 34060,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający w trybie art. 121 i art. 60 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań wyszczególnionych w pkt 4.1.1. SWZ, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. W ramach każdej z 5 części zostanie wybrana 1 osoba świadcząca usługę asystenta osoby niepełnosprawnej. 4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 5 części:
Usługa asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej ma na celu pomoc osobom niepełnosprawnym posiadającym orzeczenie o niepełnosprawności o stopniu znacznym lub o stopniu umiarkowanym albo traktowane na równi do wyżej wymienionych, zwanym „uczestnikami Programu”, w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.
Usługi asystencji osobistej mogą w szczególności polegać na pomocy asystenta w: 1) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu; 2) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsce; 3) załatwianiu spraw urzędowych;
4) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy). Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia zawiera swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 34060,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33208,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33208,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33208,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Sieradzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651344281

7.3.3) Ulica: Ceglana

7.3.4) Miejscowość: Włodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 22-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33208,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwia Jańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651394681

7.3.3) Ulica: Maciejki

7.3.4) Miejscowość: Włodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 22-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lidia Łopąg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651199637

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia PP

7.3.4) Miejscowość: Włodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 22-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anita Hawdejuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651523227

7.3.3) Ulica: Chełmska

7.3.4) Miejscowość: Włodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 22-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33208,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33208,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33208,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Skrzypczuk-Gąszcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651347204

7.3.3) Ulica: Chełmska

7.3.4) Miejscowość: Włodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 22-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33208,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres wykonywania umowy określono jako 6 miesięcy, zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu i warunkami zamówienia nie później jednak niż do 20.12.2022 r.
Wymagania związane z realizacja umowy wymagane od wykonawców, dotyczące zatrudniania przez wykonawców osób na podstawie stosunku pracy z art. 95 ustawy Pzp, nie dotyczy wykonawców z którymi podpisano umowy, gdyż są to osoby fizyczne, które osobiście będą wykonywały zamówienie bez zatrudniania innych osób.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.