eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Projekt budowy zielonego parkingu przy ul. 11-go Listopada w Ełku



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt budowy zielonego parkingu przy ul. 11-go Listopada w Ełku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt budowy zielonego parkingu przy ul. 11-go Listopada w Ełku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceeb3ddc-fb88-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie podstawowym art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), na "Projekt budowy zielonego parkingu przy ul. 11-go Listopada w Ełku" Nr sprawy: O-ZP.271.16.2022 do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 06.05.2022 r. do godziny 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Zamawiający przystąpi do negocjacji z jednym wykonawcą a pierwotne warunki zamówienia nie zostaną w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a17ddf94-c463-11ec-b879-9a86e5ac3946

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.367.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 38700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowy miejsc postojowych na działce geodezyjnej nr 1392/5. Na załączniku graficznym oznaczono orientacyjny zakres inwestycji. Na załączonej mapie, na działce na której mają zostać zaprojektowane miejsca postojowe widnieje budynek wraz z ogrodzeniem. Budynek został już rozebrany (rozbiórka budynku nie wchodzi w zakres opracowania). W zakresie opracowania należy wykonać odwodnienie terenu, oświetlenie, kanalizację teletechniczną oraz zieleń. W obszarze opracowania znajduje się uzbrojenie podziemne, które w razie wystąpienia kolizji, należy zaprojektować przebudowę na podstawie uzyskanych warunków technicznych. Projektant ma dostarczyć kompletną dokumentację projektową wraz z decyzją pozwolenia na budowę / zgłoszenie. W cenie oferty powinny zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowej wraz z decyzjami i uzgodnieniami, na podstawie której można realizować roboty budowlane.
Na obszarze objętym dokumentacją projektową obowiązują miejscowe plany zagospodarowania terenu:
- UCHWAŁA Nr V.34.2011 Rady Miasta Ełku z dnia 22 lutego 2011 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla „KAJKI” w Ełku zwanej „EŁK-KAJKI II”,
- UCHWAŁA NR XXXV.335.2013 Rady Miasta Ełku z dnia 24.09.2013 roku w sprawie zmiany MPZP terenu osiedla „Kajki” w Ełku zwanej „Ełk - Kajki III”.

1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować:
- miejsca postojowe wraz z jezdniami manewrowymi,
- oświetlenie miejsc postojowych w technologii LED,
- kanalizację teletechniczną,
- chodniki z kostki brukowej betonowej,
- budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej,
- przebudowę chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy 11-go Listopada,
- zieleń drogową z nasadzeniami,
- przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu),
b) Projekt należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Urząd Miasta Ełk oraz gestorów sieci uzbrojenia podziemnego. Uzyskanie warunków technicznych od gestorów sieci należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej.
c) Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
d) W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.

1.2. W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
a) projekt zagospodarowania terenu na aktualnych mapach do celów projektowych,
b) projekt drogowy,
c) projekt odwodnienia terenu,
d) projekt oświetlenia i kanalizacji teletechnicznej,
e) projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
f) projekt stałej organizacji ruchu,
g) projekt zieleni,
h) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
i) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, kosztorysy inwestorskie,
j) zbiorcze zestawienie kosztów,
k) wniosek do pozwolenia na budowę.
l) Projekty należy opracować w 6 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).

2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRO-GAL" Przemysław Galiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471405522

7.3.3) Ulica: Stadionowa 7

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.