Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOLSZTYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411561571
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 5 Stycznia 5
1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiatwolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolsztyn.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09d3b9ee-16f2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004065/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadził wcześniej postępowanie w trybie podstawowy bez negocjacji . W terminie składania ofert, który upłynął w dniu 16.09.2021 r. o godzinie 11:00, nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Następnie na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy (w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty) przeprowadził postępowanie w trybie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-80fcb1e8-108d-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ID.272.67.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowego ciągnika z ładowaczem
czołowy
na potrzeby bieżącego utrzymania dróg powiatowych.
Zestawienie minimalnych parametrów technicznych i wyposażenia dla przedmiotu umowy
Ciągnik:
1. Fabrycznie nowy, spełniający polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz
wymagania do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20
czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym;
2. Moc ciągnika min 100 KM
3. Rok produkcji 2020 lub nowszy;
4. Masa własna ciągnika min. 5 ton;
5. Prędkość 40 km/h przy obrotach 1600 – 1800 obr/min;
6. Skrzynia biegów półautomatyczna/automatyczna;
7. Wyposażony w bieg pełzający min. prędkość nie większa niż 0,5 km/h;
8. Rewers elektryczny;
9. Pompa hydrauliczna min. 70 l/min.;
10. Wyjścia hydrauliczne min. 4 pary w tym 1 para przód;
11. WOM tylny 540/1000 obr/min;
12. TUZ tylny min. 5 ton;
13. TUZ przedni min. 2 tony;
14. Trzypunktowy układ zawieszenia;
15. Hydrauliczny łącznik górny;
16. Zaczep transportowy tylny z szyną do regulacji wysokości zaczepu;
17. Układ pneumatyczny (hamulcowy) jedno i dwuobwodowy;
18. Napęd na cztery koła – 4x4;
19. Błotniki kół przednich;
20. Amortyzowane przednie zawieszenie;
21. Rejestracja ciągnika – 2 osoby;
22. Zamawiający zastrzega sobie, że ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na
wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym;
23. Kabina – ogrzewanie, klimatyzacja, regulowany i amortyzowany fotel kierowcy, siedzenie
drugiego kierowcy;
24. Fotel pasażera musi spełniać minimum wymagana określone w rozporządzeniu Ministra
infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. W sprawie warunków technicznych pojazdów oraz
zakresu ich niezbędnego wyposażenia;
25. Wszystkie miejsca siedzące skierowane w kierunku jazdy;
26. Lampy ostrzegawcze koloru pomarańczowego – belka kogut mocowana na dachu;
27. Wycieraczka przedniej i tylnej szyby ze spryskiwaczem;
28. Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy;
29. Oświetlenie drogowe;
30. Reflektory robocze przednie i tylne ( min po dwie sztuki) montowane na dachu;
31. Udokumentowanie danych fabrycznych + homologacja + instrukcja obsługi w języku polskim;
32. Możliwość ciągnięcia przyczepy tandem typu samochodowego z zamontowaną solarkopiaskarką
ładowności 5 m3 (ładunek przesuwny na tył) łączna masa min. 13 ton;
33. W ramach zadania należy dostarczyć również obciążniki, które umożliwią poruszanie się
ciągnika zimą z zamontowaną solarko – piaskarką o wadze wskazanej powyżej;
34. W ramach zadania należy również zamontować w kabinie pulpit do sterowania solarkopiaskarką
dostarczony przez zamawiającego z doprowadzeniem zasilania 12V;
35. Gwarancja min. 24 miesiące.
Ładowacz czołowy z osprzętem:
1. Fabrycznie nowy;
2. Sterowanie – joystick;
3. Instalacja 3 sekcyjna;
4. Wysokość podnoszenia w osi obrotu min. 3500 mm;
5. Najazdowy system podłączenia;
6. Minimalny udźwig w punkcie obrotu na max wys. 1600 kg;
7. Ramka szybkosprzęgowa Euro z automatycznym ryglowaniem osprzętu;
8. Amortyzator hydropneumatyczny wysięgnika wyłączany z joysticka;
9. Samopoziomujący;
10. Łycha do materiałów sypkich dostosowana do szerokości przedniej osi;
11. Widły do palet min. 2 tony;
12. Zamontowany na ciągniku;
13. Gwarancja min. 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROHANDEL S.J. A. Plecet I. Plecet Oddział Lipno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6950002666
7.3.4) Miejscowość: Lpino
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGROHANDEL" SPÓŁKA JAWNA A.PLECETY, I.PLECETY
jakie przetargi wygrała firma
"AGROHANDEL" SPÓŁKA JAWNA A.PLECETY, I.PLECETY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego oraz przyczepy rolniczej w ramach realizacji inwestycji pn.: "Rozbudowa i doposażenie infrastruktury wodociągowej i zagospodarowania ścieków w Gminie Burzenin"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką na wysięgniku na potrzeby Gminy Radziłów
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego i kosiarki samojezdnej
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.