Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00228317/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2023 r."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pniewy
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Pniewy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Turowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pniewy@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pniewy.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-pniewy/utrzymanie-drog-lesnych-w-nadlesnictwie-pniewy-w-2023-r1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2023 r."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9854d0b-f93d-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082844/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2023 r"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228317
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża. Prace będą wykonywane na terenie wszystkich dziesięciu leśnictw Nadleśnictwa Pniewy, przy czym wielkość pojedynczego odcinka nie będzie niższa niż 300 mb.Prace wchodzące w zakres Zadania 1 to w szczególności:
a) Równanie wraz z zagęszczeniem przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca drogowego gumowego (lub stalowo-gumowego) wibracyjnego.
b) Profilowanie (spad dwustronny) nawierzchni należy wykonać w/w równiarką drogową z nadaniem przekroju poprzecznego jezdni zapewniającego spływ wód poza jezdnię.
c) odprowadzenie wody z zagłębień w miejscach gdzie na drodze stagnuje woda i osuszenie wyboju przez przekopanie rowków, wybranie i wyrzucenie plastycznego gruntu.
d) Usunięcie korzeni znajdujących się w pasie drogowym.
CAŁKOWITA ILOŚĆ DRÓG DO WYRÓWNANIA, PROFILOWANIA I ZAGĘSZCZENIA:
175 000 m2 o szerokości 3,0 – 4,0 m. (przyjęto średnio 3,50 m)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Wykonanie naprawy odcinków dróg w Leśnictwach: Wituchowo, Pniewy, Urbanówko i LwówekPrace wchodzące w zakres Zadania 2 to w szczególności:
a) Na całości odcinków, wymagających prac utrzymaniowych należy wykonać następujące czynności:
• Korytowanie mechaniczne nawierzchni.
• Uzupełnianie powstałego koryta drogowego warstwą kruszywa budowlanego. Grubość warstwy w/w kruszywa po zagęszczeniu: 20 cm. Zamawiający wymaga zastosowania mieszanki kruszywa naturalnego. Kruszywo Wykonawca dostarczy we własnym zakresie.
• Wbudowanie kruszywa za pomocą równiarki drogowej i zagęszczenie przy użyciu walca drogowego samojezdnego – stalowego, wibracyjnego,
• nadanie przekroju poprzecznego jezdni przez wyprofilowanie, przy użyciu równiarki drogowej i walca, zapewniające spływ wód poza jezdnię,
• odprowadzenie wody z zagłębień w miejscach gdzie na drodze stagnuje woda i osuszenie wyboju przez przekopanie rowków, wybranie i wyrzucenie plastycznego gruntu, tak aby jezdnia drogi po zagęszczeniu kruszywa była odpowiednio odwodniona.
Lokalizację i wielkość odcinków do konserwacji podano załączniku nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 10 do SWZ).
ŁĄCZNA POWIERZCHNIA ODCINKÓW DROGOWYCH DO WYKONANIA: 5075,00 m²
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z Art. 256 PZP „Zamawiający może unieważnić postępowanie
o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert,
jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.” – w Postępowaniu nie ma możliwości złożenia ofert lub złożenia
zapytań gdyż Zamawiający błędnie wprowadził postępowanie do e-Zamówień.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający błędnie wprowadził parametry postępowania do systemu
e-Zamówienia co skutkuje brakiem możliwości złożenia ofert oraz użycia formularzy
komunikacyjnych. Brak tych możliwości sprawia, iż dalsze procedowanie postępowania
jest bezzasadne i obarczone błędami wynikającymi z przepisów PZP i zapisów SWZ.
Nawiązując do powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie przed terminem
składania ofert tj. 31.05.2023 r. i ponowi postępowanie. Wpłacone wadia zwrócone
będą w terminie ustawowym po wygaśnięciu terminu odwołania na czynność
unieważnienia – w przypadku pozostawienia wadium wpłaconego w pieniądzu
na poczet przyszłego postępowania należy złożyć stosowne oświadczenie woli.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z Art. 256 PZP „Zamawiający może unieważnić postępowanie
o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert,
jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.” – w Postępowaniu nie ma możliwości złożenia ofert lub złożenia
zapytań gdyż Zamawiający błędnie wprowadził postępowanie do e-Zamówień.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający błędnie wprowadził parametry postępowania do systemu
e-Zamówienia co skutkuje brakiem możliwości złożenia ofert oraz użycia formularzy
komunikacyjnych. Brak tych możliwości sprawia, iż dalsze procedowanie postępowania
jest bezzasadne i obarczone błędami wynikającymi z przepisów PZP i zapisów SWZ.
Nawiązując do powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie przed terminem
składania ofert tj. 31.05.2023 r. i ponowi postępowanie. Wpłacone wadia zwrócone
będą w terminie ustawowym po wygaśnięciu terminu odwołania na czynność
unieważnienia – w przypadku pozostawienia wadium wpłaconego w pieniądzu
na poczet przyszłego postępowania należy złożyć stosowne oświadczenie woli.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI PNIEWY
- Budowa instalacji podczyszczania wód opadowych na ul. Marii Konopnickiej w Pniewach
- Budowa chłodni wraz z magazynem środków chemicznych - III postępowanie
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Remont pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych, ul. Wolności 1 w Pniewach oraz montaż zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
- Utwardzenie placu składowego i remont drogi gminnej w msc. Michrów
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Profilowanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szamotuły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.