eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Remont małej sali gimnastycznej przy XI Liceum Ogólnokształcącym im. rtm. Witolda Pileckiego w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont małej sali gimnastycznej przy XI Liceum Ogólnokształcącym im. rtm. Witolda Pileckiego w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050040791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grottgera 9

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-225

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 732 64 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo11@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://xi-lo.edu.bialystok.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8427697-de16-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont małej sali gimnastycznej przy XI Liceum Ogólnokształcącym im. rtm. Witolda Pileckiego w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8427697-de16-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122382/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont małej sali gimnastycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181992

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LO.11.26.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157178,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 1: Prace budowlane
 zabezpieczenie podłogi przed uszkodzeniami;
 odpowiednie przygotowanie do zamurowania i zamurowanie 6 szt. otworów z luksferami o wymiarach: wysokość 2,34 m, szerokość 1,97 m, głębokość 0,21 m. Do zamurowania należ użyć bloczka z betonu komórkowego Ytong szerokość 18 cm;
 zamurowanie (wraz z robotami przygotowawczymi) 6 szt. wnęk po grzejnikach o wymiarach: 5 sztuk – szerokość 1,6 m, wysokość około 0,90 m, głębokość 0,16 m i 1 sztuka – szerokość 2,05 m, wysokość 1,10 m i głębokość 0,28 m po demontażu instalacji centralnego ogrzewania; Do zamurowania należ użyć bloczka z betonu komórkowego Ytong 12 cm i 24 cm;
 obrobienie glifów okiennych 6 szt. o wymiarach: wysokość 2,04 m, szerokość 2,06 m, głębokość 0,21 m po wymianie stolarki okiennej;
 obrobienie nowych wnęk pod grzejniki 6 szt. o wymiarach długość 2,06 m, wysokość 1,10 m, głębokość 0,20 m;
 przygotowanie powierzchni ścian na których nie ma wygłuszenia do malowania: usunięcie farby olejnej, odpylenie, gruntowanie, szpachlowanie, malowanie. Wygłuszenie będzie zamontowane na trzech ścianach (montaż wygłuszenia na ścianie o długości 10,5 m i 17,40 m na wysokości od 2,10 m do 5,10 po całej długości oraz na ścianie o długości 10,5 na wysokości 0,15 m do 5,10 m – łącznie powierzchni 134,4 m2) i pod nim nie trzeba nic robić ze ścianą;
 wymiana siatki w wentylatorach mechanicznych 2 szt. o średnicy około 0,35 m i długości około 1 m oraz przemalowanie obudów na kolor czarny matowy;
 przemalowanie sufitu około 182,7 m2 powierzchni oraz dźwigarów konstrukcyjnych dachu 5 sztuk na kolor czarny matowy około 40 m2;
 wymiana listew przypodłogowych na drewniane sosnowe o wysokości 15 cm i grubości od 1,5 do 2 cm, zwykłe proste w kształcie lekko zaokrąglone od góry. Podłoga ma wymiary długość 17,40 m, szerokość 10,5 m.

Kolejność prac należy uzgodnić z pozostałymi wykonawcami trzech innych części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 89756,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 2: Prace przy instalacji centralnego ogrzewania
 demontaż 12 sztuk grzejników żeliwnych (6 sztuk – 130x60 cm, 6 sztuk – 160x60 cm) i istniejącej instalacji c.o. w obrębie remontowanego pomieszczenia;
 wykucie wnęk pod nowe grzejniki do głębokości 20 cm
 montaż nowych rurociągów (w kanale) w instalacji c.o. o śr. nominalnej 16mm wraz z zaizolowaniem rurociągów śr. 26 mm otulinami z pianki PE z „koekstrudowaną" zewnętrzną folia oraz montaż nowych sześciu grzejników (podłączenie dolne) trzypłytowych o wysokości 600 mm i długości 1600 mm z głowicami termostatycznymi i automatycznym odpowietrzniku. Zrobienie rewizji 20x25 cm (miejsce do uzgodnienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 3: Prace stolarskie
 demontaż obecnych okien 6 sztuk o wymiarach 2,02 m na 2,00 m
 wykonanie i montaż 6 sztuk okien 2 skrzydłowych rozwierno–uchylnych w układzie jak na rysunku - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 4 do SWZ:

Wymiary szerokości okien i fixa mogą być w wariantach: 66x70x66 cm, 67x68x67 cm, 64x74x64 cm. Okna muszą być bezołowiowe wykonane z PCV w kolorze białym. Szyby bezpieczne. Sześciokomorowe profile ram i skrzydeł o szerokości 70-80 mm oraz zastosowanie pakietów trzyszybowych z ciepłą ramką szerokości minimum 40 mm maksymalnie 50 mm, o współczynniku w mieszczącym się w zakresie 0,6-0,8 W/m2K aby zapewnić doskonałą izolacyjność termiczną. Zamknięte wzmocnienie w ramie z klamkami o minimalnych parametrach technicznych typu Secustik oraz zaczepami antywyważeniowymi. Montaż okien warstwowy „ciepły”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien

4.5.5.) Wartość części: 16854,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 4: Prace wygłuszeniowe
 wygłuszenie pomieszczenia poprzez montaż płyt na ścianie o długości 10,5 m i 17,40 m na wysokości od 2,10 m do 5,10 po całej długości oraz na ścianie o długości 10,5 na wysokości 0,30 m do 5,10 m. Do wygłuszenia należy zastosować płyty akustyczne wykonane z włókien wełny drzewnej o szerokości 3mm wiązanych cementem o wymiarach 600x1200mm lub 600x2000 mm o grubości nie mniejszej niż 25 mm. zamocowanych wkrętami do profili metalowych odsuniętych od ściany na grubość min. 50 mm aby możliwe było wypełnienie przestrzeni wełną mineralną pomiędzy płytą a ścianą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112600-4 - Izolacja dźwiękoszczelna

4.5.5.) Wartość części: 29568,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, tj. do 05 maja 2023 r. do godz. 10:00 na Części I i II nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, tj. do 05 maja 2023 r. do godz. 10:00 na Części I i II nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35490,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35490,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35490,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ZAMIS" M. M. Ł. PUCZYŃSCY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050316394

7.3.3) Ulica: Grecka 8

7.3.4) Miejscowość: Zaścianki

7.3.5) Kod pocztowy: 15-521

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35490,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Wall Małgorzata Fiedziukiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383772295

7.3.3) Ulica: Klonowa 1A

7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-020

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.