eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › "Przebudowa odcinka drogi gminnej - ul. Aleja Wolności (Janówek) w miejscowości Strzelce Krajeńskie"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa odcinka drogi gminnej - ul. Aleja Wolności (Janówek) w miejscowości Strzelce Krajeńskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68829334-c4d5-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa odcinka drogi gminnej - ul. Aleja Wolności (Janówek) w miejscowości Strzelce Krajeńskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68829334-c4d5-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051021/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa odcinka drogi gminnej - ul. Aleja Wolności (Janówek) w miejscowości Strzelce Krajeńskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092911

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie odcinka drogi gminnej.
Początek znajduje się przy budynku ul. Aleja Wolności 11, a koniec przy budynku ul. Aleja Wolności 9J. Łączna długość
przebudowywanego odcinka 102,00 m.
Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje:
•przebudowę odcinka drogi gminnej na dz. nr 457/30 i 457/24,
•budowę zjazdów,
•wykonanie pobocza gruntowego i z kruszywa łamanego,
•wykonanie umocnionych odcinków pobocza z płyt ażurowych,
•humusowanie wraz z obsiewem nasionami traw,
•ułożenie rur ochronnych na istniejących sieciach teletechnicznych i elektroenergetycznych.
2.Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SWZ
wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: projekt techniczny wraz z rysunkami, projekt wykonawczy wraz z rysunkami,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
3.Zakres zamówienia obejmuje również:
1)wykonanie map powykonawczych,
2)dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych,
3)wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacja powykonawcza w 2-ch egzemplarzach wersja
papierowa i elektroniczna),
4)wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy (w tym opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu)
wraz z wszelkimi uzgodnieniami oraz wykonanie wszelkich czynności nakazanych decyzją i zawiadomienie na minimum 7
dni przed wprowadzeniem organizacji ruchu stron wskazanych w decyzji, wykonawca ponosi wszelkie koszty powstałe w
wyniku realizacji inwestycji, w tym opłaty za uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu,
5)przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu Harmonogramu Rzeczowo – Finansowego w terminie 7 dni od daty
podpisania umowy, zgodnego z zestawieniem kosztów zawartych w ofercie,
6)przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu protokołu odbioru robót sporządzonego w układzie pozycji Harmonogramu
Rzeczowo – Finansowego uwzględniający kwotowe i procentowe wykonanie robót.
7)W obrębie istniejącego uzbrojenia roboty bezwzględnie należy wykonywać ręcznie. Szczególną ochroną należy objąć
znaki osnowy geodezyjnej, aby uniknąć ich przemieszczenia lub zniszczenia. Należy zachować szczególną ostrożność przy
wykonywaniu robót w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych i linii sieci nadziemnych.
8)Prowadząc roboty należy bezwzględnie posługiwać się aktualną mapą pobraną przez Wykonawcę z Ośrodka Geodezji
bezpośrednio przed rozpoczęciem robót. Mapę tą bezwzględnie winien pobrać z ośrodka geodeta Wykonawcy. Ponadto
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania oraz stosowania się do uwag zarządców sieci, których powinien
informować o terminie oraz zakresie planowanych prac.
9)W przypadku odkrycia sieci i urządzeń nie naniesionych na mapach, Wykonawca winien bezwzględnie powia¬domić o tym
inwestora oraz przypuszczalnego właściciela urządzenia; w ramach sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji
powykonawczej należy nanieść na mapy zasadnicze również te urządzenia i sieci.
4.Zadanie będzie rozliczone w formie ryczałtu. Załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy od obliczenia
ceny.
5.Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z:
1)dokumentacją techniczną,
2)uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi,
3)warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego,
4)wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych,
5)zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 6.Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren
budowy materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w dokumentacji projektowej i umowie oraz ponosi za nie pełną
odpowiedzialność.
7.Materiały dostarczone przez Wykonawcę, o których mowa powyżej, muszą być nieużywane i fabrycznie nowe oraz
odpowiadać, co do jakości, wymogom dotyczącym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a
także wymaganiom jakościowym określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót budowlanych.
8.Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być zatwierdzone przez inspektora nadzoru w zakresie ich zgodności z
dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany jest przed wbudowaniem materiałów, uzyskać od Inspektora Nadzoru,
zatwierdzenie zastosowania tych materiałów przedkładając dokumenty wymagane ustawą Prawo budowlane.
9.Wykonawca zobowiązany jest:
a.posiadać i na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru okazać, w stosunku do wskazanych materiałów
dokumenty stwierdzające dopuszczenie materiału do obrotu i powszechnego stosowania,
b.do protokolarnego przejęcia terenu budowy oraz prowadzenia na bieżąco dziennika budowy i umożliwienia dokonywania
w nim zapisów inspektorowi nadzoru,
c.do utrzymywania terenu budowy zgodnie z zasadami BHP,
d.do zabezpieczenia i oznakowania na własny koszt terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e.do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na
odbiór.
10.We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu,
pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego
wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym
przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w
stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji postępowania, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio
wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w
opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny”
lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
11.Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych,
konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane
niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w
szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.
Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy,
parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą
określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
12.Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy
użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie
wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający
rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w
stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie
charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta
(dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach
użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych
parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów,
uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
13.Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do
dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w
sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), jest obowiązany jest udowodnić w ofercie, że
oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie
traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ.
14.Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do
dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w
sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają
wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.
15.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wszystkie czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, a w szczególności polegające na
przygotowaniu i zabezpieczeniu terenu związanego z robotami, roboty przygotowawcze, odtworzenie nawierzchni dróg, jeśli
wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy., (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333360,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387186,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333360,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMIX Kamil Tołkacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360549997

7.3.3) Ulica: Wiejska 10

7.3.4) Miejscowość: Zwierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 66-542

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333360,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.